Ne kun tulee, niin odotan seuraavaa Oulusta ulkomaille(muualle kuin Skandinavia) lähtevää lentokonetta.
Homelandin ensimmäisen kauden päätösjaksoa ja toisaalta toisen kauden alkua.
Pidätte minua varmaan täysin dorkana tämän Rooma -kiinnostukseni kanssa, mutta minkäs teet, kun aihe vetää puoleensa kuin kukat mehiläisiä.
Minkäs sille tekee, jos asia kiinnostaa ja empiirisen tutkimuksen perusteella voin sanoa, että tuo Rooma -kiinnostus ei mene lähellekään alinta kolmannesta, melkeinpä päinvastoin. Onhan se ihan pirun kiehtova aihe.
Asterixilla lukemaan opetelleena ymmärrän täysin. Aiheesta on tullut luettua aika paljon. Erittäin mielenkiintoinen osa maailmanhistoriaa.Pidätte minua varmaan täysin dorkana tämän Rooma -kiinnostukseni kanssa, mutta minkäs teet, kun aihe vetää puoleensa kuin kukat mehiläisiä.
Pidätte minua varmaan täysin dorkana tämän Rooma -kiinnostukseni kanssa, mutta minkäs teet, kun aihe vetää puoleensa kuin kukat mehiläisiä.
Mitä mieltä olet Rome ja Spartacus-sarjoista?
Ei vittu. Tuli mieleen kuinka tuli yöllä herättyä katsomaan mikä on tilanne omalla planeetalla ettei yhtään tuntia vain mennyt hukkaan. Älytön peli. Tästähän on jotain 10 vuotta? Näköjään googlen mukaan planetarion pyörii edelleen. Heh.Itse muistan kun Planetarionissa oli aikoinaan Legioona-allianssi vallassa, Caesarin kimppuun tuli yhden kauden viimeisenä päivänä viidestäsadasta planeetasta hyökkäysjoukkoja, hänellä taisi olla jossain vaiheessa ainakin 13 000 destroyeria.
Ei vittu. Tuli mieleen kuinka tuli yöllä herättyä katsomaan mikä on tilanne omalla planeetalla ettei yhtään tuntia vain mennyt hukkaan. Älytön peli. Tästähän on jotain 10 vuotta? Näköjään googlen mukaan planetarion pyörii edelleen. Heh.
Lauantaina kaverin luo Helsinkiin. Näen sitä karvanaamaa nykyään ihan liian harvoin.
Mielenkiintoista muuten tämä odottelu, kun on oikea odottelun kohde. Minä odotan Urho Kekkosen viidettä.Odotan Twin Peaksin kolmatta kautta.
Heittääx ne sellast miälenvikast läpändeerust?jos se soitetaan vielä siihen aikaan päivästä, jolloin pari aivan helvetin hauskaa naisjuontajaa vetää legendaarista läppäänsä, niin tuskin maltan odottaa...
Heittääx ne sellast miälenvikast läpändeerust?
Uhoomisen mukaan eletään ratkaisun hetkiä. P-Korea ilmoitti, ettei pysty takaamaan ulkomaalaisten diplomaattien turvallisuutta 10.4. jälkeen. Judgement day is here!Odotan, että milloin Pohjois-Korea ryhtyy sanoista tekoihin, ja mitä seuraamuksia siitä tulee... Toistaiseksi saagan seuraaminen on ollut lähinnä puuduttavaa.