Mitä odotat juuri nyt?

  • 375 692
  • 2 536

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ensimmäiset MM-kisat, jotka katsoin kokonaan - siis ihan kaikki televisioidut pelit - olivat Espanjan kisat -82. Ne ne olivat kisat! Samanlaista fiilistä olen odotellut joka arvokisoissa, mutta ei ole tullut. Johtunee subjektiivisista seikoista, että nuo skabat ovat mielessä Kaikkien Aikojen Kisoina.

Hahah! Muistan kun odotin kädet täristen vuonna 2006 Saksan kisojen avausottelua. Oltiin pikkuveljen kanssa mummon luona hoidossa (olin 10-vuotias) ja avausmatsissa pelasivat isäntämaa Saksa ja Costa Rica. Viikko tai pari ennen kisoja oli ilmestynyt Veikkaajan MM-kisaopas, se ei irronnut käsistä missään vaiheessa. Sen kanssa nukuin, se oli vieressäni ruokapöydässä - ettei varmastikaan katoa. Kannessa taisi vielä olla Ronaldinho, suosikkini tuolloin. Osasin kaikkien jengien kokoonpanot ulkoa ja koko päivän taisi olla perhosia vatsassa. En usko, että olisin aivan kaikkia kisojen matseja nähnyt, mutta ison osan kuitenkin.

Tästä huolimatta 2010 Etelä-Afrikassa järjestetyt kisat ovat minulle ne "kaikkien aikojen kisat", kun vasta toiset olivat. Missasin typerien järjestelyjen takia A-lohkon ekat matsit, ja lohkovaiheessa myös USA:n ja Slovenian välisen väännön. Muuten katsoin kaikki pelit, jotka oli mahdollista suorana nähdä. Nuo kisat ovat mielessäni vielä kauan, ne muistot Suarezin viivatorjunnasta ja Tshabalalan maalista eivät unohdu ikinä! Vuvuzelat pörisivät ihanaisesti katsomossa, nehän vasta olivatkin kisat!

Brasilian kisat 2014 ovat takuulla mahtavat.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Odotan vakuutusyhtiön haittaluokka ja -raha päätöstä.

Ne kun tulee, niin odotan seuraavaa Oulusta ulkomaille(muualle kuin Skandinavia) lähtevää lentokonetta.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Pidätte minua varmaan täysin dorkana tämän Rooma -kiinnostukseni kanssa, mutta minkäs teet, kun aihe vetää puoleensa kuin kukat mehiläisiä.

Minkäs sille tekee, jos asia kiinnostaa ja empiirisen tutkimuksen perusteella voin sanoa, että tuo Rooma -kiinnostus ei mene lähellekään alinta kolmannesta, melkeinpä päinvastoin. Onhan se ihan pirun kiehtova aihe.

Eikö tässä vaiheessa viikkoa odota jo perjantaita? Kyllä voikin tiistai tuntua maanantailta, eikä kovin hyvällä tavalla. Pitkät pyhät pitäisi kieltää, arki tuntuu kahta kauheammalta sellaisten jälkeen.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Minkäs sille tekee, jos asia kiinnostaa ja empiirisen tutkimuksen perusteella voin sanoa, että tuo Rooma -kiinnostus ei mene lähellekään alinta kolmannesta, melkeinpä päinvastoin. Onhan se ihan pirun kiehtova aihe.

Grainger: Sano tuo vaimolleni. Hän alkaa olla "hieman" kyllästynyt harrastukseeni. Kirjoja on kymmenittäin, patsaita, miekkoja, pugioita ja yksi scutum siihen päälle. Vaimo onkin sanonut, että asuntomme alkaa muistuttaa Galliassa olevaa sotilasleiriä, jossa on sattumalta tv ja digiboksi. ;o)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pidätte minua varmaan täysin dorkana tämän Rooma -kiinnostukseni kanssa, mutta minkäs teet, kun aihe vetää puoleensa kuin kukat mehiläisiä.
Asterixilla lukemaan opetelleena ymmärrän täysin. Aiheesta on tullut luettua aika paljon. Erittäin mielenkiintoinen osa maailmanhistoriaa.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Pidätte minua varmaan täysin dorkana tämän Rooma -kiinnostukseni kanssa, mutta minkäs teet, kun aihe vetää puoleensa kuin kukat mehiläisiä.

Mitä mieltä olet Rome ja Spartacus-sarjoista ? Itse muistan kun Planetarionissa oli aikoinaan Legioona-allianssi vallassa, Caesarin kimppuun tuli yhden kauden viimeisenä päivänä viidestäsadasta planeetasta hyökkäysjoukkoja, hänellä taisi olla jossain vaiheessa ainakin 13 000 destroyeria.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Sapere aude!

Mitä mieltä olet Rome ja Spartacus-sarjoista?

Rome on kokonaisuutena paremmin tehty, eikä ihme, sillä siihen upotettiin melko paljon rahaa. Spartacus, varsinkin ensimmäinen kausi oli hienoa mättöä hyvällä pääosan esittäjällä. Veristä taistelua ja seksiä, kuka ei siitä pitäisi?!? Jostain muistan muuten lukeneeni, että Lucius Vorenus ja Titus Pullo olivat oikeasti olemassa, mutta eri legioonassa palvelivat.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Yöpakkasten loppumista ja lumen sulamista että kaupunki pääsisi siivoamaan tähän saakelin pölyn ja hiekan pois pöllyämästä kaduilta. Astma kiittää.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse muistan kun Planetarionissa oli aikoinaan Legioona-allianssi vallassa, Caesarin kimppuun tuli yhden kauden viimeisenä päivänä viidestäsadasta planeetasta hyökkäysjoukkoja, hänellä taisi olla jossain vaiheessa ainakin 13 000 destroyeria.
Ei vittu. Tuli mieleen kuinka tuli yöllä herättyä katsomaan mikä on tilanne omalla planeetalla ettei yhtään tuntia vain mennyt hukkaan. Älytön peli. Tästähän on jotain 10 vuotta? Näköjään googlen mukaan planetarion pyörii edelleen. Heh.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Ei vittu. Tuli mieleen kuinka tuli yöllä herättyä katsomaan mikä on tilanne omalla planeetalla ettei yhtään tuntia vain mennyt hukkaan. Älytön peli. Tästähän on jotain 10 vuotta? Näköjään googlen mukaan planetarion pyörii edelleen. Heh.

Joo, yli kymmenen vuotta on aikaa kun Planetarion alkoi, itseäni huvitti kerran kun sain yksityisviestin joltain jampalta joka kertoi tehneensä kostoiskun planeetalleni kun olin kuulemma hyökännyt hänen tyttöystävänsä planeetalle, Planetarionin lisäksi jossain vaiheessa tuli myös Starsphere, samanlainen peli kuin Planetarion, bash limit tuli myös kuvioihin jollain kaudella, sen jälkeen ei enää voinut hyökätä planeettojen kimppuun joissa oli alle 15 prosenttia omasta scoresta, kaiken kaikkiaan aika älytön peli kuten sanoit.
 

Pekkis

Jäsen
Olosuhteiden pakosta olen tällä viikolla joutunut kuuntelemaan itselleni vähän vieraampaa radiokanavaa. Odotankin huomenna taas kuulevani Arttu Viskaria, Jesse Kaikurantaa ja tietenkin Antti Tuiskua. Tuiskun "Rakkaus On"- biisi on aivan ihgu, ja jos se soitetaan vielä siihen aikaan päivästä, jolloin pari aivan helvetin hauskaa naisjuontajaa vetää legendaarista läppäänsä, niin tuskin maltan odottaa...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
jos se soitetaan vielä siihen aikaan päivästä, jolloin pari aivan helvetin hauskaa naisjuontajaa vetää legendaarista läppäänsä, niin tuskin maltan odottaa...
Heittääx ne sellast miälenvikast läpändeerust?

Sori, oli ihan pakko.
 

ace

Jäsen
Montreal-Washington matsia. 1,5 h pitäisi vielä sinnitellä, ehkäpä muutama olut ja viski lisää, niin ei tee tiukkaa.

Tosin matsin loppuun katsominen voi sitä tehdä...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Odotan, että milloin Pohjois-Korea ryhtyy sanoista tekoihin, ja mitä seuraamuksia siitä tulee... Toistaiseksi saagan seuraaminen on ollut lähinnä puuduttavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös