Musta Nuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kiitos hyvästä vastauksesta ja anteeksi. Kirjoitin ilkeästi ja sain samalla mitalla takaisin. Tässä ei sitten ole mitään taka-ajatuksia eikä piiloviestejä vaan ihan ehta pahoitteluni.
Pahoittelut vastaanotettu ja hyväksytty. No hard feelings. Joskus sitä saattavat virtuaalisetkin tunteet kuohua yli puolin ja toisin, mutta mitäpä niitä pidempään märehtimään.
Oikeassahan sikäli olit, että minulla on joskus tapana vastailla vähän mihin sattuu ja varsin laveasti. Ja suottahan minä Lunaticon Tupac-odotusviestiin niin kärkkäästi vastasin: eihän se ole minulta mitenkään pois jos joku muu kovasti odottaa musiikkia josta en itse välitä, oli sen tekijä missä kunnossa hyvänsä. Hyvähän se vain on, jos jonkun päivä paranee kun pitkä odotus täyttyy. Joten omasta puolestani myös Lunaticolle pahoittelut, hyvähän se vain on jos suosikkiartisti oli elämänsä aikana tuottelias. Turha sitä matskua sinänsä on kellariin jättää.
Lyökäämme rehdisti kättä päälle näin netin välityksellä. Lämmintä kättä on tarjolla palstan ulkopuolellakin, jos joskus kummallisen yhteensattuman kautta tapaisimme.