Menee aika varmisteluksi ekoille treffeille lähdettäessä. Tietysti jos on niin herkässä tilassa, että suudellessa on vaarana tulla lahkeeseen, niin sitten kannattaa tehdä suojarunkkaus.
Mitä ihmettä täällä tapahtuu?
Menee aika varmisteluksi ekoille treffeille lähdettäessä. Tietysti jos on niin herkässä tilassa, että suudellessa on vaarana tulla lahkeeseen, niin sitten kannattaa tehdä suojarunkkaus.
Ihan käytännön neuvoja, ettei tarvitse sitten kuulla tuota kysymystä lakanoiden välissä.Mitä ihmettä täällä tapahtuu?
HIFK:n heräämistähän tässä odotellaan, jo pitkään on odotettu.
Itselläni on tänään edessä treffit. Ensitreffit erään neitosen kanssa. Ensitreffit uuden ihmisen kanssa on aina jännittäviä ja sitä tässä odottelen kädet täristen. Kello viisi, tule jo.
Miten meni deitit? Oliko painetta ja laukesiko se paine?
Ensimmäistä puupäätä, joka aloittaa keskustelun Pelicans-Blues -ottelusarjasta kauden "moraalisena finaalina".
Pilluhan pyörii mielessä vaikka tekisi mitä ennen treffejä, mutta kukin tyylillään tottakai!
Itse odotan Matikaisen potkuja kuin kuuta nousevaa. Joka aamu avaan koneen ja katson hs.fi ja iltapäivälehtien sivut uutisen toivossa.
Mulla oli kuukauden päivät sitten keuhkari, kuten tännekin taisin kirjoitella. Tosin tulehdusarvot olivat aika matalana, ja olokin ihan kohtuullinen. Vaan sen verran söi kuntoa liikuntakieltoineen, etten vieläkään ole päässyt kunnolla treenaamaan. Niin, ja syys- sekä hiihtolomat olen vakiona flunssassa, vaikkei isompaa olisikaan. Mutta, odotan kyllä kiihkeästi sitä, kun pääsen kunnolla jumittamaan itseäni salille ja lenkille.Keuhkokuumetta kun ei tee sitäkään mieli kokea uudestaan, senkin sairastin viime vuoden alussa.
Itse odotan Matikaisen potkuja kuin kuuta nousevaa. Joka aamu avaan koneen ja katson hs.fi ja iltapäivälehtien sivut uutisen toivossa.
Bisseä saa kaupasta, mutta jälkimmäinen on sidottu ainakin vuodeksi eteenpäin Venäjälle.Bisseä ja pillua.
Olen vaatimaton.
Kyllä. Odotankin, että puolet odotuksista toteutuu lyhyellä aikavälillä. Voitte arvata kumpaa tarkoitan.Bisseä saa kaupasta, mutta jälkimmäinen on sidottu ainakin vuodeksi eteenpäin Venäjälle.
Just kun meinasin Marjo Matikaista ehdotella. Olisi ainakin havuja perkele, ja ilmeisesti yhteyksiä myös tietynlaisiin lääkärilaukkuihin.Tästä syövästä kun päästään, niin ei kiitos järjestäen kaikille Matikaisille. Ihan vitun sama että kuka, mutta Matikaisia ei ikinä enään.
Ymmärsinkö oikein, että haluat tässä yhteydessä korostaa kyseessä olevan nimenomaan vaimosi tenava?Vaimon tenavan syntymistä...
Ymmärsinkö oikein, että haluat tässä yhteydessä korostaa kyseessä olevan nimenomaan vaimosi tenava?