Juurikin näin... Minulla ei ole osaa eikä arpaa siihen...
Onko isä Janne Laakkonen? Kuulin hänen huutavan Hämeenlinnan yössä, että oli pannut jotain akkaa. Ei ollut kuulemma oma vaimo. Oli kuulemma hyvä ottamaan suihin suihkussa.
Juurikin näin... Minulla ei ole osaa eikä arpaa siihen...
Vaimon tenavan syntymistä...
Odottelen milloin Urheilulehti Esko Seppäsen kynällä julistaa seuraavan varman liigavoittajan.
Lenin meisselistä
Puhelinsoittoa. Hopea on hävitty mitali. Niitä on kaapissa jo jonkinmoinen kasa.
Puhelinsoitto tuli, ja hopeaa pukkas taas prkl. En enää edes jaksa laskea näitä. Vituttaa.
...
Vai onko kyse jostain ihan toisesta lajista?
Mietin päivällä tuota itsenikin kanssa, että minkä lajin finaalin voi hävitä puhelimitse? Joku spelling contest tms. vissiin.
Työpaikanmetsästys-nimisessä lajissa voi ainakin päätyä hopealle, jopa useamman kerran peräkkäin. Eilen siis päivällä hopeaa ja illalla kultaa. En valita enää, kyllä tämä lopulta oli tärkeämpi kulta :)
Aa, no tämähän selittää. Jos niitä hopeoita on kertynyt jo useampikin, niin se kertoo vaan siitä, että kulta on vain ajan kysymys.
Odotan, että koska raumalaiset mummelit heräävät talviuniltaan ja aloittavat joka keväisen valituksen mopoista paikallislehden tekstiviestipalstalla.
Raumalla kun on semmonen tapa, että valitetaan mopon äänestä, nopeudesta, ulkonäöstä, pysäköimisestä, ajopaikasta jne. jne.
Itse en enää mopoa aja, mutta silti pistää vituttamaan tommonen joka vuotinen kitinä ja voivottelu samasta asiasta.