Mitä odotat juuri nyt?

• 386 218
  • 2 597

Glove

Jäsen
Minä odottelen sitä hetkeä, että saa perseeni irti tästä tuolista ja menen suihkuun, Sauna lämmetköön viikonloppuna.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Odottelen, että yövuoro olisi ohi. Johan tätä on 1.5h lusittu, jäljellä 9.5h ja yksi kokonainen yövuoro sen jälkeen. Enemmän odotan jostain yllättävää rahasummaa, kun meinaa olla tällä hetkellä kovin tiukkaa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aloitan 7. tammikuuta työkokeilun, taas. Kuntoutustukeeni tulee työkokeilun ajaksi tuntuva korotus eli se nousee noin 400 eurolla. Mutta vielä en tiedä pitääkö minun tehdä tarkastukset asumistukeen ja kansaneläkkeeseen ja poistuvatko ne jopa minulta kun tuloni kasvavat.

Soitin viime viikolla Kelaan ja tiedustelin asiaa mutta asiakasvirkailija ei osannut suorilta vastata ja ne soittaa minulle sieltä. Odotan tätä soittoa. No, nousee tuloni työkokeilun ajaksi ainakin noin 130 eurolla eli ihan tervetullut korotus sekin. Mutta saa nähdä miten käy asumistuen ja kansaneläkkeen.

Odotan myös huomista kun isä tulee hakemaan joulun viettoon lapsuuden maisemiin. Kovin paljoa ei olla nähty isänkään kanssa viime kuukausina vaikka lähellä toisiamme asutaankin joten yhteinen joulu edes on tärkeää aikaa. Huomenna isäni tulee hakemaan minut ja juoluruoat ja leivonnaiset joita olen tehnyt tai osan niistä ja jouluni alkaa. Tätä odotan.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...että sais panna leivinuunin pellit kiinni - huomenna laatikot ja kinkku uuniin...

Jyppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Carolina Hurricanes
Sitä hetkeä kun kello on 14 ja työviikko on taas takanapäin. Sauna, olutta, kotona maleksemista ilman aikatauluja ja JYPin peli. Elämän pieniä iloja.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Aamupaskaa tässä odottelee. Kaks kertaa jo käyny äkistämässä niin ei mitään. Tilannu vissiin jotaki huonoa ruokaa.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Aamupaskaa tässä odottelee. Kaks kertaa jo käyny äkistämässä niin ei mitään. Tilannu vissiin jotaki huonoa ruokaa.
"And so the hours turned into days and days into weeks and nothing. There was nothing but a foul stench and surface of the water that was calm as a darkest of sea. How long do we have to still wait. Last of the huskies was eaten yesterday."

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
2 viikkoa ja vähän vajaa 10h niin pitäisi olla jo lentokoneessa matkalla Malagaan. Vähän nuo Finskin työtaistelut jännittää, mutta kaipa tuonne perille jollain päästään jossain vaiheessa. 2 viikkoa Benalmadenassa ja 2 viikkoa Marbellassa (+pari viimeistä yötä jossain lentokenttäradan varressa, luultavasti Fugessa). Rouva pakkaillut matkalaukkuja jo jonkin aikaa. Työpaikalla kyseltiin jo onko matkakuumetta ja kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa olemaan. Työmotivaatio lisääntyy jostain syystä kummasti kun voi tehdä töitä parvekkeella sisävaatteissa eikä aurinko laske neljältä. Hiihtolomalla (joka minullakin lomaa tuolla reissulla) tarkoitus olisi käydä ensimmäistä kertaa Gibraltarilla.

Suosikkijoukkue
paraikaa tekohengityksessä
Odotan tiettyä toimitusta eräältä kanssakirjoittajalta. En ala häntä tähän tägäämään, olen ihan tarpeeksi muutenkin häntä viikon mittaan yv:llä aiheesta pommittanut ja muistutellut. Toivottavasti huomisen jälkeen ei tarttis enää oottaa.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Odotan tiettyä toimitusta eräältä kanssakirjoittajalta. En ala häntä tähän tägäämään, olen ihan tarpeeksi muutenkin häntä viikon mittaan yv:llä aiheesta pommittanut ja muistutellut. Toivottavasti huomisen jälkeen ei tarttis enää oottaa.
Käteinen raha kirjekuoressa on jo aiemmin tällä palstalla todettu toimivaksi ratkaisuksi. Ymmärrän!

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Odottavan aika on pitkä. Aamulla puhalsin 1.8 promillea ja saan hakea viinat kun promillet on nollassa. Ei jotain yhtä tai kahta pulloa välttämättä jaksaisi hakea, mutta hitto Tallinnasta toin repullisen.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Penalttipäätöksiä, saakeli kestää kuin he vaihtaisivat näkemyksiä Postin välityksellä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Lenkin jälkeen herkullista banaania... sitä ahmiessa tietää, että tietää...

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Liitteet

• Kingdom of Änänäs.jpg
    Kingdom of Änänäs.jpg
    134,8 KB · kertaa luettu: 12
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy