Kerran oon minäkin yrittänyt, mutta se kaatui siihen, kun vaimo n. viiden minuutin katselun jälkeen totesi, etteihän me nyt tämmöistä viitsitä katsoa,,, ei sitten viitsitty...Aloin katsomaan La La Landia, koska ajattelin tsekata, millainen raina tämä nyt on. Emma Stone lukeutuu inhokkinäyttelijöihini, joten siltä osin edessä on tuskaiset pari tuntia ja kun tämä leffa näyttää olevan tällaista lauleskelua, tanssahtelua ja helvetin raivostuttavaa positiivista ilmapiiriä, tuo tuskaisuus tullee vain lisääntymään. En kuitenkaan aio jättää tätä kesken, vaan kestän tämän kidutuksen.
Itse pärjäsin paremmin, sillä sain katsottua koko leffan. Ihan heti en kuitenkaan aio sitä uudelleen katsoa, koska sen verran ärsyttävää oli leffan yleinen ilmapiiri. Erikoista, että tuollainen raina menestyi niinkin hyvin Oscar -gaalassa silloin aikanaan.Kerran oon minäkin yrittänyt, mutta se kaatui siihen, kun vaimo n. viiden minuutin katselun jälkeen totesi, etteihän me nyt tämmöistä viitsitä katsoa,,, ei sitten viitsitty...
Seuraavana vuorossa on leffa, josta en tiedä oikeastaan yhtään mitään muuta kuin sen, että kyseessä on komedia: It's a Mad Mad Mad Mad World. Lähes kolme tuntia kestoa, joten yhdeltä istumalta en tätä tule katsomaan.
Netistä löysin. Ihan toimiva komedia tähän mennessä nähdyn 23 minuutin perusteella.Missä näkyy?
Toki nykymenoon nähden jonnin verran hidastempoinen, mutta pentuna nauroin teatterissa itseni kipeäksi useamman kerran.
Samaa katsellaan täällä... :-)Avara luonto.