Pisin Kääpiö 186cm
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Pääsääntöisesti ABC-bensan hinta on karvan verran lähimaaston asemien hintakeskiarvon yläpuolella. Ei kuitenkaan aina. Olen törmännyt pari kertaa vuodessa tilanteisiin, joissa ABC-aseman hinta on jopa seudun alhaisin, jolloin S-bonuskorttilaisen tankkauspaikan valinnan luulisi olevan selviö. Toki tuo 5 prosentin bonus edellyttää aika isoja kk-ostoja S-ryhmän kaupoista. Satunnaisemmalla osuuskaupan kävijällä prosentti jää pienemmäksi. Itse en juuri keskitä ostoksia, bensankin ostan yleensä sieltä mistä ilmoitettu hinta on alin.Ultrarin mainitsemien hintojen keskiarvo on 1,465. Jos ABC:llä hinta on 1,469, ja siitä saa 5 prosenttia bonusta, se maksaa 1,395, mikä on vähemmän kuin muiden paikkojen edellä mainittu keskiarvo - ja jopa vähemmän kuin toiseksi halvimmassa paikassa.
Sivujuonne: Huikein bensan alennusmyynti mihin olen vuoden sisällä törmännyt tapahtui suunnilleen isänpäivän aikoihin viime vuonna Forssassa. Paikallinen ABC-asema siinä isojen teiden risteyksessä myi 95-bensaa noin 20-25 senttiä halvemmalla kuin muut asemat. Aivan käsittämätöntä. Jonoa oli.