Kenen vuoro tänään, Motin? Åsten?
Arvaisin, että Motinin vuoro.
Tallberg ei todellakaan ole mikään tuppisuu, mutta ei myöskään mikään ”tyhjän mölisijä”, joka on ihan koko ajan äänessä. Ne hommat hoitaa ihan muut ukot.
Kenen vuoro tänään, Motin? Åsten?
Tallberg on hieno valinta kapteeniksi. Käynyt läpi kovan polun ja noussut IFK:ssa hieman puskistakin suureen rooliin.
Jokseenkin noloa, että tällainen asia paljastuu työntekiän sosiaalisen median kautta. Mutta itse valintana erinomainen! Siihen vielä kolmanneksi A:ksi Auvitu niin on hyvin.HIFK:lla tänään joukkuekuvaus ja Talella C kirjain rinnassa. Paajasella A ja toinen varakapteeni ilmeisesti Koivistoinen.
Kuva siis Raakel Koittolan instagram storystä ja pahoittelut hiukan heikosta laadusta.
Bättre Folkissa oli joskus 10:30 aikoihin livestriimi, itse en kerennyt sitä näkemään, mutta veikkaisin että se on varmaan ollut tuolta kuvauksista, joten sieltäkin se olisi varmaan "vuotanut".Jokseenkin noloa, että tällainen asia paljastuu työntekiän sosiaalisen median kautta. Mutta itse valintana erinomainen! Siihen vielä kolmanneksi A:ksi Auvitu niin on hyvin.
Joo just näin. Kattelin liveä ja siinä jo vilahti Tallbergin rinnassa oleva C sekä Koivistoisen ja Paajasen A:tBättre Folkissa oli joskus 10:30 aikoihin livestriimi, itse en kerennyt sitä näkemään, mutta veikkaisin että se on varmaan ollut tuolta kuvauksista, joten sieltäkin se olisi varmaan "vuotanut".
Ihan näppärästi saman profiilin pelaaja, Heikki Liedes porskutti ja vei kapteenina joukkueensa viime vuonna mestaruuteen asti. :) En olisi siis kovin huolissaan tästä valinnasta.Mä luotan siihen, että joukkue osaa valita itselleen oikean kapteenin. Tallberg on hieno persoona ja lisäksi vahvasti profiloitunut HIFK:hon niin itselläni ei ole mitään tätä vastaan. Se on vain sanottava, että itse en pidä Tallbergia minään johtavana pelaajana noin niinku pelillisesti. Mielestäni Liigassa Tallberg vastaa taitotasoltaan kolmosketjun laitahyökkääjää kun mietitään isoja seuroja, joissa tavoite on mestaruus. Pienemmissä seuroissa voi olla ns. top-6 hyökkääjä. Nyt pitää vähän näyttää kuitenkin eteen.
Mä luotan siihen, että joukkue osaa valita itselleen oikean kapteenin. Tallberg on hieno persoona ja lisäksi vahvasti profiloitunut HIFK:hon niin itselläni ei ole mitään tätä vastaan. Se on vain sanottava, että itse en pidä Tallbergia minään johtavana pelaajana noin niinku pelillisesti. Mielestäni Liigassa Tallberg vastaa taitotasoltaan kolmosketjun laitahyökkääjää kun mietitään isoja seuroja, joissa tavoite on mestaruus. Pienemmissä seuroissa voi olla ns. top-6 hyökkääjä. Nyt pitää vähän näyttää kuitenkin eteen.
Hieno valinta! Myös varamiehet ovat hyökkääjiä, mikä kuvannee sitä, ettei pakistosta oikein löydy A-ainesta. Ja se ei ole välttämättä hyvä juttu.
Pidän tätä positiivisena asiana. Kuitenkin kovaa duunia tekevä, rauhallinen jäbä.
Nagiri kylläkin kirjoitti “top6-pelaaja” eli pakit&molarit lasketaan mukaan. Ainakin Lyytinen ja Auvitu (jos nyt edes pääsee loukkaantumiskierteestään) pudottavat Talen ulos top-kuusikosta ENNAKKOasetelmissa. Toisaalta Teemu T:llä on potentiaalia viime kauden tehonsa huomioiden 40 pisteen kauteen (tähänastinen ennätys 29p), kunhan vaan pysyisi ehjänä koko kauden. Ja pystyy hoitamaan roolin kuin roolin (paitsi lättymestarin).