Gostisbehere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia City of Brotherly Love
C: Paajanen
A: Auvitu/Motin
A: Tallberg/Broadhurst
A: Jääskä
Tämä olisi hyvä pohja. Itse ainoastaan vaihtaisin
Hursti pois ja tilalle Dyk
C: Paajanen
A: Auvitu/Motin
A: Tallberg/Broadhurst
A: Jääskä
Ei ole mikään välttämättömyys valita kapteenia jos selkeää simosaarista ei joukkueesta löydy. Ihan hyvin voidaan mennä kolmella Alternative-kapulla joka olisi läpileikkaus joukkueesta: yksi veteraani (Paajanen), yksi ulkkari (Motin) ja yksi oma junnu (Jääskä). Ei kannata valita kapteenia väkipakolla tyyliin Riku-Petteri Lehtonen.
Paajanen on mielestäni niin lähellä simosaarista kuin muualta tullut oma kasvatti voi olla. Patilla jo kovat näytöt kapteenina, joten pitäisi olla aika ”no brainer” kapteeniksi. R-P Lehtosesta ei nyt voi puhua edes samana päivänä. Varakapteenit onkin sitten mielenkiintoisempi yhtälö?Ei ole mikään välttämättömyys valita kapteenia jos selkeää simosaarista ei joukkueesta löydy. Ihan hyvin voidaan mennä kolmella Alternative-kapulla joka olisi läpileikkaus joukkueesta: yksi veteraani (Paajanen), yksi ulkkari (Motin) ja yksi oma junnu (Jääskä). Ei kannata valita kapteenia väkipakolla tyyliin Riku-Petteri Lehtonen.
Ja Patti myös näyttää ihanPaajanen on mielestäni niin lähellä simosaarista kuin muualta tullut oma kasvatti voi olla. Patilla jo kovat näytöt kapteenina, joten pitäisi olla aika ”no brainer” kapteeniksi. R-P Lehtosesta ei nyt voi puhua edes samana päivänä. Varakapteenit onkin sitten mielenkiintoisempi yhtälö?
C Paajanen
A Saarinen, jos jatkaa
A Auvitu (pakistosta ei löydy ketään parempaa valintaa, ja joku pakki on hyvä olla)
A Jääskä/Tallberg/Väänänen/Broadhurst (en osaa sanoa kuka näistä sopisi parhaiten)
Tänään alkulämmöissä näyttäisi olevan
Tallberg C
Motin A
Paajanen A
En millään jaksa uskoa Talen olevan IFK:n liigajoukkueen kapteeni, vaikka viimeisen päälle hieno mies onkin.
Mikset? Minä taas näen, että Tallberg on oikein hyvä kapteeni: esimerkillinen, nöyrä ja luotettava pelaaja kentällä ja myös ihmisenä pidetty persoona. Kukaan ei ole varmaan koskaan sanonut Tallbergista pahaa sanaa, koska luulen, ettei siihen ole edes ollut aihetta. Lisäksi Tale lasketaan hyvin vahvasti Aito HIFK-kasvatti-osastoon, vaikka valtaosa liigapeleistä taitaa olla vieläkin muualla pelattu. Hän on siis myös tavallaan HIFK:n omien liigajyräkasvattien prototyyppi: breikkaus on tapahtunut muualla. Tale vain tuli himaan ja pisti vielä yhden napsun lisää. Hyvä esimerkki siis myös nuorille siitä, että lähteminen muualle voi olla just sitä, mitä tarvitaan.
Jos kapteenisto on Tallberg, Paajanen ja Motin, enpä keksi valittamista. Enkä kyllä keksi, kuka se oikea kapteeni voisi tämän päivän kokoonpanon ulkopuolelta edes olla.
Ulkopuolelta asiaa katsovan silmin jopa itsestäänselvä valinta. Oma kasvatti, joka pelaa takuu varmasti isolla sydämellä. Näyttäytynyt minulle punaisena taistelijana. En epäilee hetkeäkään, etteikö olisi paras mahdollinen valinta.Teme on ollut paljon, ehkäpä eniten esillä haastatelluissa ym. Jengin kovakuntoisin pelaaja, jolla sopivasti kilometrejä takana. Pitkä pätki junnuputkea ja sopii ykkösestä neloseen. Oma kundi ollut pitkät pätkät samassa jengissä, joten omaakin tartuntapintaa. Nöyrä kundi ja erittäin sopiva tähän rooliin, jos näin päätettäisiin. Upea kaveri!
Paajanen oli veikkaus, mutta en valita Tallbergistakaan. Mielestäni Teme edustaa kaikkea mitä IFK:kin edustaa. Taisteleva, periksiantamaton, nälkäinen ja ennen kaikkea IFK:lainen.
Ja Liigatasolla keskitasoa. Hekoheko.Mielestäni Teme edustaa kaikkea mitä IFK:kin edustaa. Taisteleva, periksiantamaton, nälkäinen ja ennen kaikkea IFK:lainen.
Kenen vuoro tänään, Motin? Åsten?Jos kokeiluja harrastellaan, niin olisko kapteeni sitten se, joka tuo ensimmäisen suoran voiton? Panokset on kovat :D.
Se mitä Talen kanssa on tullut juteltua niin en kyllä tuppisuuna pitäisi. Meillä on jonkun verran yhteisiä tuttuja joten en tiedä paljonko se vaikuttaa asiaan mutta mulle on jäänyt kuva ihan sujuvasanaisesta supliikkimiehestä. Joskus yksittäisestä pelistäkin pelin jälkeen jauhettu kyllä juurta jaksaen.Luulen että Peltonen jos kuka tietää kuka se sopivin kapteeni on. Se, että Tallbergin ulosanti haastatteluissa on hieman vähäsanaista? En ole nähnyt Talen haastiksia niin en tiedä mihin tässä supliikki puuttumisessa viitataan. Niin se ei välttämättä tarkoita ettei sitä ole kopissa. Mulle kävisi Tallberg oikein huvin koska luotan Peltosen arvostelukykyyn tässä asiassa enemmän kuin omaan.