Mistä tilaat pizzasi?

  • 27 683
  • 159

Mistä tilaat pizzasi?

  • Koti-pizza

    Ääniä: 76 13,8%
  • Pizzataxi

    Ääniä: 26 4,7%
  • Pizza-hut

    Ääniä: 6 1,1%
  • Paikallisesta pizzeriasta

    Ääniä: 286 51,9%
  • Mistä milloinkin...

    Ääniä: 116 21,1%
  • En syö pizzaa

    Ääniä: 17 3,1%
  • Jostain muualta, mistä?

    Ääniä: 24 4,4%

  • Äänestäjiä
    551

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Eli tämmöinen äänestys, itse tilaan pizzani paikallisestapizzeria china-bossista, on muuten hemmetin hyvät pizzat!
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Ei näistä mainospizzerioista (Koti-Pizza, Pizza-taxi) ole mihinkään.
Pizzat tilaan Espoonlahden Big Mama's :ista tai Olarin Espitalista.

Niin ja pizzahan sisältää:
- tuplasalami
- pekoni
- kinkku

ja joskus tuohon vielä kebab päälle
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paikallisesta Pitsat tilaan. Ylivoimaisesti parempia kuin ketjujen tuotteet ja hintakin on opiskelija ystävällinen. Hintaan sisältyy vielä todella maittava salaatti lisukkeineen. Krapula ruokana pizza on ehdoton ja hakkaa hampurilaiset ja muut kevyesti.
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Kotipizzat on rahastusta, vaikkakin ne ainakin maksaa varmasti veroja ...
Toisin kuin "ählämipaikat", missä on edullista ja hyvää, mutta ...

Itse harvemmin tilaan mistään, jos olen kaupungissa syön yleensä tuommoisessa edullisemmassa paikassa. Mieluummin sitä maksaa pizzastaan 4 euroa kuin 7 .
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Ählämi pizzaa....

Tässä pientä "tausta tietoa" samassa talossa kuin itse asun olevasta ählämi pizzeriasta.....

Turkin pojat on innokkaita pelaamaan futista. No kesällähän sitä sopii pelailla kun ilmatkin on hyviä. Keskellä päivää pojat potkii palloa takapihan asfaltilla. Peli on siistiä ja pojat on teknisesti taitavia. Harmi vaan kun tulee välillä asiakkaita ja joutuu töihin. Ei muuta kuin t-paita päälle ja hikisenä vääntämään pizzaa...
Pizzerian takaovi on auki kesäisin koko ajan. Toki ymmärtäähän sen kun on kuuma kun keittiössä liesi ja uuni päällä. Varmaan huokuttelee kärpäsiä kävelylle pizzataikinaan....
Hiljaisimpina iltoina saattaa olla vain 2 asiakasta ja 6 henkeä töissä! Ei siitä paljon jää voittoa omistajalle kun vähennetään kaikki kiinteät kulut ja maksetaan palkat ja sotut....

Se että joku on sanonut että ählämi pizzeriat on rahanpesu paikkoja on aivan varmasti osunut oikeaan.
Edellä mainituista syistä ostan mielummin kotipizzan "kaikki maistuu samalta" pizzan kuin kemalibaarista!
 
Viimeksi muokattu:

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Pienet ja vaatimattomat paikat on yleensä parhaita. Niissä on suht koht isot ja halvat pizzat.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ole niitä fanaattisimpia...

...pizzansyöjiä, mutta joskus tulen tehneeksi sellaista ihan itse. Se on ilman muuta sitä parasta pizzaa. Jos ulos lähden syömään, tilaan toki muuta. Kanaruuat esim. punaviini- ja bearnaisekastikkeella on sitä "feiförittiä".
Kotona puuhatun pizzan täytteet ovat "simppelit"; tonnikala, paprika, sipuli ja ananas. Juustoa ei saa olla "sikana", sillä silloin alkaa etoa. Pizzerioiden tuotoksissa on usein juuri liikaa juustokuorrutetta, vaikka oikein artikuloiden koettaa sanoa, että "ei sitt nii paljoo juustoo..."
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Paikallisesta Kebab Pizza Service ketjun pizzeriasta. On muuten parhaat pizzat. Edes Italiassa en syönyt parempaa!
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Pizzeria Selma: 2,5 euroa

Täällä Oulussa käyn pizzani syömässä Pizzeria Selmassa. Syynä tietenkin suhteellisen edullinen pizzan hinta 2,5 euroa. Missä päin suomea on muuten halvimmat pizzat? Ja nyt tarkoitan normaaleja pizzoja, en mitään pannupizzoja tai muuta erikoista, vaan ihan normaalia. Eli syökö joku pizzansa halvemmalla ku 2,5 euroa?

edit: Ja salaatti tietenkin samaan hintaan!
 
Viimeksi muokattu:

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Länsiporissa olevasta Park barista tulee useimmiten pizzat syötyä. Parhaat pizzat mitä olen syönyt.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Vaimon tekemä pizza hakkaa kuppilasta saatavat vastineensa mennen tullen. Siksi ei oikein tule testattua noita italialaisen keittiön pöperöitä liiemmälti enää. Tosin tänään kävimme yhdessä Turun länsikeskuksessa Deniksessä pizzalla ja oluella. Palvelu hakkasi reippaasti kyseisen kuppilan Linnakadun ravintelin tarjonnan. Siihen ei toisaalta valtavasti tarvita.

Täällä vaikuttaa tosin pieni pizzapalvelu nimeltä Pizza-Service. Sikäläiset tuotokset ovat olleet ihan kohtuullisia ja pizzat ovat olleet jopa lämpimiä saapuessaan tilausosoitteeseensa kohtuullisen odotusajan puitteissa.
 
Viimeksi muokattu:
Raumalla on tällainen Antalya niminen Kebab/Pizza paikka, josta pizzani tilaan, jos pizzaa tekee mieli.
Aika usein tulee tilattua myös Kotipizzasta, mutta kyllä Antalyan pizzat hakkaavat kotipizzat sekä maussa, että hinnassa.
Paikka on tosin turkkilaisten omistama ja näistä paikoista kuulee puhuttavan kaikenlaista. Olen kuitenkin jo vuosia pizzani/kebabini tällä syönyt ja tulen syömään tästä eteenpäinkin.
Eikä tästä paikasta kuule läheskään niin paljon/pahaa juttua kuin niistä muista Rauman Turkki-paikoista.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pressan Pizza, Pori. Muita ei ole pitkään aikaan edes tullut koitettua.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Harvoin tulee tilattua, mutta silloin tällöin Manalassa tulee käytyä syömässä pizza. Oikean kokoiset pizzat, joissa on vielä täytettäkin sopivasti, eli paljon.

Jos täytyy pizza jostain syystä tilata, kallistun noihin lukuisiin turkkilais- tai vastaaviin pizzerioihin. Kotipizza ja Pizzataksi ovat ihan hanurista, yliarvostettuja sekä kalliita.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Sivuraiteesta saa hyviä ja isoja pizzoja halvalla.

Espoossa Pizza Boss Mankkaalla oli ennen hyvä, sitten tuli uudet omistajat ja taso on sitä-sun-tätä. Kuittarin Espitalissa on hyvät kebabit, tosin paikan hygieniasta on aika villejä huhuja liikkunut.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aaaahh pizzaa...

Enpä olekaan syönyt kun 4 vasta tällä viikolla, no vielä on viikonloppu aikaa.

Yleensä ostan pizzan paikalliselta karvakädeltä, isoja ovat ja varsinkin ns. päivän pizza ihan kohtuu hintainenkin (4,50).
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Pizzan ystävänä olen Tampereella löytänyt kolme vakiopaikka. Pizza Service(ählämit), Pizzeria Napoli(suomalaiset) ja Ali Baba(ählämit). Koti-Pizzastakin tulee joskus haettua, mutta niissä ei ole nykyään täytteitä samaan malliin kuin joskus 10 vuotta sitten.

Ja ne hyvät pizzat noissa paikoissa:
Driver's Special(PS)
Mamma Mia ja Don Ettore(Napoli)
Ali Baba(Ali Baba)

Hinnalla ei ole niin väliä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minä en tilaa pizzaa mistään, teen pizzani itse. Ostopizzaa en suuhuni pistä kuin pakosta.

vlad#16.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silloin harvoin, kun pizzaa tilaan, on parhaat melkeinpä paikallisista, ketjuttomista puulaakeista tullut.

En tohdi uutta pizzaketjua avata, joten kotikokeilta vähän kyselisin neuvoja:

Olen hommannut sellaisen grillivastuksellisen erikoisuunin, johon sisältyy myös leipä- ja pizzakivet. Josko meikäläinenkin kokeilisi pizzan valmistamista (ei tarvitse nauraa, sillä todennäköisesti nauran itse itselleni kokeiltuani).

Kysymys kuuluu: saako jostakin kunnollisia ja hyviä esivalmistettuja pizzapohjia, enkä nyt tarkoita niitä pakasteshittejä, jotka muuttuvat uunissa Cream Cracker -tyyppiseksi korpuksi. Tavoite voisi olla duunata itse pannupizza -tyyppistä herkkua, joka vie kielen pers... mukanaan. Otan nöyyränä kaikki valmistusohjeet vastaan, sillä muutoin olen melko vakuuttunut, että uuvun kokeiluun poltettuani näppini lisäksi pari testiversiota. Joo, tiedän, että soitto paikalliseen pizzeriaan takaa sekä halvemman, että paremman lopputuloksen.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Porissa Ritas plaze. Muut onkin sitten ihan turhia paikkoja

Helsingissä olen alkanut suosia Halikarnasta. Lähellä ja halpaa ja hyvää on kriteerit pitsojen kohdalla. Kyllä niissä on laatueroja ja paljonkin. Äänestin jokin muu. En käytä missään nimessä ns. ketjuja.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Tööku Pizza Scan

Ööh joo. Turkkuses Denkun pizzat ovat erinomaisia, kuten myös Oscarin tuotokset Martinmäessä, La Lunakaan ei ole mahdoton tapaus Yliopistonkadulla.

Pizzatakseista tulee käytettyä eniten Pizza Pereziä, on nopein ja hintalaatusuhteeltaan IMHO paras. Joku Pizzaline esim. kestää toimituksineen ihan liian kauan. Sunnuntain Kiekko Yön aikana hirvittävässä kaminassa 1-2 h on kohtuuton ajanjakso ihmiselämässä, Perezin "Maradona" tai kebabpizza sentään tulee keskusta-alueelle 30-40 minuutissa!
 

LaCew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eipä tule pizzoja enää niinkään tilailtua, mutta kebabeja kyllä. Kompassin Pizza & Kebabin kebab ranskalaisilla hakkaa kyllä minkä tahansa pizzan.

Täälläpäin ei muuta olekaan kuin näitä ählämimestoja nykyään. Muutama vuosi sitten täällä oli ainoastaan Kotipizza, mutta ählämien saavuttua asiakkaat siirtyivät halvemmille pizza-apajille.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Senior
:Olen hommannut sellaisen grillivastuksellisen erikoisuunin, johon sisältyy myös leipä- ja pizzakivet. .


Saakos näitä leipä- ja pizzakiviä eri makuisina??! Nimim. (Jaakko) Kakkonen on ykkönen tai kolmonen

Ja itse kysymykseen vastaus: Lähimmältä karvakädeltä tietysti.

Kankkuseen on parasta lääkettä iso lasi tuoremehua, kunnon pa... paksu pohjainen pitsa ja videoissa päättymättömällä nauhalla Buttmans adventures in Rio.
 
Viimeksi muokattu:

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Pizzaa tulee tilattua täällä keskisellä-uudellamaalla sekä koti-pizzasta että entiseltä koti-pizza yrittäjältä, joka perusti oman pizza ketjun Pizza PoP:in.
Näitä paikkoja on nyt ainakin Keravalla, Järvenpäässä, Tikkurilassa ja Hyvinkäällä. Aika saman kaavan mukaan kyllä kuin koti-pizza, mutta tuoreet herkkusienet ja tomaatit on hyvä juttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös