Mistä tilaat pizzasi?

  • 27 676
  • 159

Mistä tilaat pizzasi?

  • Koti-pizza

    Ääniä: 76 13,8%
  • Pizzataxi

    Ääniä: 26 4,7%
  • Pizza-hut

    Ääniä: 6 1,1%
  • Paikallisesta pizzeriasta

    Ääniä: 286 51,9%
  • Mistä milloinkin...

    Ääniä: 116 21,1%
  • En syö pizzaa

    Ääniä: 17 3,1%
  • Jostain muualta, mistä?

    Ääniä: 24 4,4%

  • Äänestäjiä
    551

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Roman Vopat#38
Joo eli sen ketjun nimi on Kebab Pizza Service, samaisesta tulee itekki tilattuu ja on muuten hyvät safkat. Eilen tilattii kavereiden kaa 7 pizzaa =)
Ok, niin muistelinkin mutta en ollut varma (eikä ollut puhelinluetteloa lähistöllä), kiitos selvennyksestä. :)
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Pizzeria Garda Hämeenkadulla on se vakio paikkani. En koskaan tilaa kotiin, kun lähin pizzeria on Kiprusoffin lämärin etäisyydellä.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Janos kirjoitti:
Tulee tilattua Pizzataxista. Siellä on ehdoton suosikkini Empire Special. Siinä on siis AIVAN KAIKKI. Fantastinen elämys ja suosittelen kaikille samaa.

Eipä voi muuta sanoa, kuin että on sulla paska maku. Tiedän, että on vanha viesti mutta piti päästä haukkumaan tätä pizzataxia.

Just aamulla heräilin pikkukankkusessa ja ajattelin että tänään on mässäilypäivä. Siis ei muuta kun tilaamaan paikallisesta, hyväksi havaitusta pizeriasta...mikä taka-isku, kun ilmoittivat että uuni on rikki, tänään ei heru.

No, koska himassa ei ollut muitten pikkupaikkojen listoja, niin netistä sitten menin vastahakoisesti tonne pizzataxin sivuille ja tilasin juuri tämän Empire Specialin.

Voi helvetti, mitä paskaa ne tuolta pizzataxista tuputtavat !! Aivan järkyttävä kokemus kaikin puolin, heitin puolet menemään. Vitutaa. Ikinä en tuu tilaamaan pizzataxista enää.
 

Migelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Spurs, JJK
Paikallisesta pizzeriasta. Jos keskustasta asti jaksan lähteä hakemaan, niin silloin valinta osuu Jyväskylän Kauppakadun Pizzeria Mariaan, muuten tyydyn Vaajakosken paikalliseen Pizzeria Finlandiaan. Kummatkin on 'ählämi'-paikkoja, mutta en viitsi maksaa 2-3e enemmän siitä, että saisin aitoa Suomi-Kotipizzaa ja kun toisekseen nuo ählämipitsat on paljon parempiakin.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Migelo kirjoitti:
en viitsi maksaa 2-3e enemmän siitä, että saisin aitoa Suomi-Kotipizzaa ja kun toisekseen nuo ählämipitsat on paljon parempiakin.

Todellakin.

Mikkelissä vakiopaikkana joko Angela 2, Anfora tai Aurel. Isot ja hyvät pizzat.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Boron Pizzeria, Äänekoski. Eli siis paikallinen pizzeria.

6 euron hintaan saa valita mieleisensä pizzan, jonka koko on todella iso. Suurempikin nälkä sillä lähtee. Todella miellyttävän tuntuinen paikka ja hyvänmakuiset pizzat.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos joskus lätyn syön, on se perinteisesti Koti-pizza suomalaisuuteen vedoten. Pizzat ovat toki pienempiä, mutta laatutakuu on ainakin kunnossa.

En halua tauteja tai mitään ylimääräisiä kynsiä ja hiuksia pizzaani.
 

Larkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Koti-Pizzasta yleensä, mutta välillä kesällä, kun on Rossossa käyty ja lehtipihviä on jo kesällä maiskutettu sen verran niin voi ottaa tuon pizzan. Rossossa on kyllä hyvät pizzat. Etenkin pannupizzat ovat mahtavia. Ähläm-mestoihin en luota. Kyllä Suomalaisesta voi maksaa sen euron enemmän.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Routainen Sydän kirjoitti:
Jos joskus lätyn syön, on se perinteisesti Koti-pizza suomalaisuuteen vedoten. Pizzat ovat toki pienempiä, mutta laatutakuu on ainakin kunnossa.

En halua tauteja tai mitään ylimääräisiä kynsiä ja hiuksia pizzaani.

Eli niitä olet siis löytänyt syödessäsi ulkomaalaisomistuksessa olevien pizzerioiden tuotteita? Kuinka useassa sellaisessa pizzassa on ollut kynsiä ja/tai hiuksia?

Muokkaus: Entä kuinka monta kertaa olet sairastunut ulkomaalaisomistuksessa olevan pizerian pizzan syödessäsi?
 

scholl

Jäsen
Tilaan äärettömän harvoin pizzaa. Silloin se on Pizzataxi. Tässä on kuitenkin parin minuutin kävelymatkalla 4 pizzeriaa ja 10 minuutin ajomatkan sisällä varmaan satoja pizzerioita, joten yleensä tulee syötyä joko pizzeriassa tai haettua himaan. Tilaaminen on siis äärimmäinen poikkeustoimenpide ja silloin tilaan sen Pizzataxin nettisivulta. Ei tarvi selostaa puhelimessakaan.

Jonnekin vieraampaan paikkaan voi sitten tilata mistä tahansa. Viimeksi tilasin Nizzan lentokentän Novotel-hotelliin jostain Pizza Rabbitista, joita on kuulemma (mukana tulleen mainoksen mukaan) 99 kpl Ranskassa.

EDIT: Niin sen ketjun nimi onkin Speed Rabbit Pizza.
EDIT 2: Telepizzaa (Espanja) ja Mister Pizzaa (Ranska) tulee kanssa silloin tällöin käytettyä. Kaikki em. ovat sellaisia, missä kuskit tuovat ne lätyt kovalla asenteella mopolla.
 
scholl kirjoitti:
EDIT 2: Telepizzaa (Espanja) ja Mister Pizzaa (Ranska) tulee kanssa silloin tällöin käytettyä. Kaikki em. ovat sellaisia, missä kuskit tuovat ne lätyt kovalla asenteella mopolla.

Kauanko noin keskimäärin kestää, kun mopoilevat lätyn kanssa Helsinkiin? Asennetta tosiaan.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pee kirjoitti:
Eli niitä olet siis löytänyt syödessäsi ulkomaalaisomistuksessa olevien pizzerioiden tuotteita? Kuinka useassa sellaisessa pizzassa on ollut kynsiä ja/tai hiuksia?
Kyllä, mutta en minä, koska niinkuin juuri sanoin: en osta ulkomaalaisomistuksessa olevista pizzeriosta mitään (en ole rasisti). Kaverini pizzoissa muutamissa on näitä löytynyt.

Pee kirjoitti:
Entä kuinka monta kertaa olet sairastunut ulkomaalaisomistuksessa olevan pizerian pizzan syödessäsi?
En kertaakaan. Kaverini ovat.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Routainen Sydän kirjoitti:
Kyllä, mutta en minä, koska niinkuin juuri sanoin: en osta ulkomaalaisomistuksessa olevista pizzeriosta mitään (en ole rasisti). Kaverini pizzoissa muutamissa on näitä löytynyt.

En kertaakaan. Kaverini ovat.

Aika omituista, miksiköhän mulle ei ole käynyt koskaan niin? Olen kuitenkin elämäni aikana käynyt aika monta kertaa pitsalla, ja lähes aina mutupaikassa. Oon kuitenkin kiertänyt kaukaa Selman tyyliset slummit.

Mutta esim. Oulussa Göreme ranta-kastellissa ja Tampereella Heval Hervannassa tekee loistavia pitsoja, ja vielä suht hyvään hintaan.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Itse ostan pizzani joko järvenpään keskustassa sijaitsevast pop pizzasta tai lähempänä kotiani olevasta Lamama'sta jonka pizzat ovat kohtuu halpoja. Ikinä ei ole ollut mitään valittamista kun on ostanut pizzan ulkomaalaisomistuksessa olevasta pizzeriasta.

- tinke-80
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mikkelissä on varmaankin Suomen eniten ählämpizzerioita asukaslukuun suhteutettuna. Keskustan alueelta näitä pääasiassa turkkilaisomistuksessa olevia herkkupaikkoja löytyy peräti seitsemän. Suomalaisia on tietysti kotipizza, rosso ja pari pizzoja tarjoavaa ravintolaa.

Itse suosin näitä ählämpaikkoja, koska ainakin Mikkelissä ne ovat todella tasokkaita. No pari uusinta yrittäjää olen jättänyt katsastamatta, koska näiden vanhempien paikkojen monivuotinen kokemus ja laatu ovat vakuuttaneet ainakin meikäläisen. Kertaakaan ei ole tullut mitään vatsanväänteitä ym. Hinta/laatu -taso on selvästi kotipizzaa parempi ja maku/koko todellakin hyvää tasoa.

Esim. Angela 2 -nimisessä paikassa on vieläpä oma suht tasokas salaattipöytä, jonka antimet sisältyvät hintaan (päivän tarjouspizza 5€, muut 6-7€). Pizzat lisäksi isoja ja hyviä.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
emest kirjoitti:
Aika omituista, miksiköhän mulle ei ole käynyt koskaan niin?
Sinä osaat valita paikkasi oikein, sillä juuri Selmasta ostetusta pizzasta ainakin yksi kaverini on sairastunut kuumeeseen ja ripulia vastaavaan oireeseen.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Paikallisesta pizzeriasta (pizzeria Angora) tulee tilattua pizzat. Edullista ja laadukasta, maku on kohdallaan vrt. paikalliseen kotipizzaan. Muutamasta muustakin paikallisesta on tullut tilattua, mutta ylivoimaisesti parhaimmat pizzat tekee Angora.

Mun pizza on lähes tulkoon aina sama:aurajuusto, kinkku, ananas ja paljon valkosipulia.
 

scholl

Jäsen
Nännimäinen kirjoitti:
Kauanko noin keskimäärin kestää, kun mopoilevat lätyn kanssa Helsinkiin?

Missä joku väitti Helsingistä mitään? Sanoin tilaavani pizzoja hieman vieraammissa paikoissa kuten esim. Nizzan lentokenttähotelli. Helsingissä ei tarvitse tilata pizzoja, kun tietää, missä pizzeriat ovat ja niihin kävelee 2 minuutissa tai autoilee vielä nopeammin pizzaa hakemaan.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Itse olen viime aikoina tilannut pizzani lähinnä Kebab-Pizzeria Foratin tiskiltä. Tosin tästä eteenpäin asiaan tullee muuttoni johdosta muutos, sillä täältä Janne Niinimaan synnyinseuduilta on turhan pitkä matka Forattiin. Mutta ei se mitään, Oulussa on kuulemma halpoja pizzoja, koska täkäläiset Pizza-yrittäjät karttavat verojenmaksua ja saavat näin hintatason asiakkaita miellyttävälle tasolle. Foratin voittanutta ei kuitenkaan ole, ehkä Sun-Pizzeria pääsee lähelle.

Ai niin, ja Lappeenrannassa vieraillessani käyn aina pizzeriassa, jonka nimeä en nyt muista. Sieltä nähkääs saa tilattua Suomen ainoat pizzat, jossa lisätäytteenä on rasva. Ja kuuluu vielä samaan hintaan.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Routainen Sydän kirjoitti:
Sinä osaat valita paikkasi oikein, sillä juuri Selmasta ostetusta pizzasta ainakin yksi kaverini on sairastunut kuumeeseen ja ripulia vastaavaan oireeseen.

Jos kolmella egellä saa pitsan ja vielä ripsan 'kaupan päälle' niin eihän sen parempaa diiliä olekaan :)

Pee:
Kyllä pienellä varauksella Oulun halvimpiin paikkoihin kannattaa suhtautua. Yleensä nämä paikat ovatkin täynnä klo 2.00 jälkeen jolloin ihmiset ovat hoitaneet sisäisen desinfioinnin eikä ketään kiinnosta mitä lisäherkkuja pitsan täytteenä on..
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lakaisija kirjoitti:
Raumalla on tällainen Antalya niminen Kebab/Pizza paikka, josta pizzani tilaan, jos pizzaa tekee mieli.
Aika usein tulee tilattua myös Kotipizzasta, mutta kyllä Antalyan pizzat hakkaavat kotipizzat sekä maussa, että hinnassa.
Paikka on tosin turkkilaisten omistama ja näistä paikoista kuulee puhuttavan kaikenlaista. Olen kuitenkin jo vuosia pizzani/kebabini tällä syönyt ja tulen syömään tästä eteenpäinkin.
Eikä tästä paikasta kuule läheskään niin paljon/pahaa juttua kuin niistä muista Rauman Turkki-paikoista.

Tuosta juuri sitä pahaa kuulee, kaksi vuotta sitten kesällä kaverini ja ainakin yksi toinen miespuolinen henkilö sairastivat järkyttävän paskataudin. Kaveri oli vajaan viikon tiputuksessa. Kaverilta sitten kysyttiin kaikki että mitä olet syönyt ja missä jne.. Oli ollut Antalyassa kebabilla. Ja kyllä, arvaappa missä tämä toinenkin henkilö oli ollut syömässä? Puljusta otettiin tuon jälkeen näytteet mutta silloin ei enää mitään löytynyt.
 
kettu666 kirjoitti:
Tuosta juuri sitä pahaa kuulee, kaksi vuotta sitten kesällä kaverini ja ainakin yksi toinen miespuolinen henkilö sairastivat järkyttävän paskataudin. Kaveri oli vajaan viikon tiputuksessa. Kaverilta sitten kysyttiin kaikki että mitä olet syönyt ja missä jne.. Oli ollut Antalyassa kebabilla. Ja kyllä, arvaappa missä tämä toinenkin henkilö oli ollut syömässä? Puljusta otettiin tuon jälkeen näytteet mutta silloin ei enää mitään löytynyt.

Jaa, itse käyn kyllä kyseisessä paikassa useamman kerran kuukaudessa, eikä ole tässä viiden vuoden aikana, kun olen käynyt, mitään paskatauteja tullut eikä mitään muutakaan.
Denari on toinen paikka, missä kokemukset ovat vain positiivisia.
Etissä taas on tullut useamman kerran vatsa kipeäksi pitsoista, mutta ei juuri muuta, ja kyllähän sielläkin tulee vielä joskuskin käytyä, lähinnä tuon "Oriental Kebabin" takia.

Tätä uutta paikkaa, "IsoChiliä" en ole vielä testannut, onko kyseessä edes kunnon ählämipaikka?
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lakaisija kirjoitti:
Jaa, itse käyn kyllä kyseisessä paikassa useamman kerran kuukaudessa, eikä ole tässä viiden vuoden aikana, kun olen käynyt, mitään paskatauteja tullut eikä mitään muutakaan.
Denari on toinen paikka, missä kokemukset ovat vain positiivisia.
Etissä taas on tullut useamman kerran vatsa kipeäksi pitsoista, mutta ei juuri muuta, ja kyllähän sielläkin tulee vielä joskuskin käytyä, lähinnä tuon "Oriental Kebabin" takia.

Tätä uutta paikkaa, "IsoChiliä" en ole vielä testannut, onko kyseessä edes kunnon ählämipaikka?

Etissä olen kerran kebabin syönyt ja hyi vittu! Antalyan ruuat ovat kyllä ihan makoisia mutta en ole siellä tuon tapahtuman jälkeen uskaltanut käydä.

IsoChiliä en ole testannut enkä varmaan aiokkaan, ikkunassakin lukee kebap.. Epäilisin joksikin suomalaiseksi jossa "kebabit" ovat jotain mikropaskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös