Alkuperäisen nimimerkkini joka, kuten moni varmasti muistaakin oli Smitty#41 takana ei ole kovin syvällistä tarinaa. Pelicans pelasi keväällä 2012 kaikkien aikojen lahtelaista kiekkokevättä ja silloin päätin että mun on päästävä hehkuttamaan itsekin kuinka innoissani olin. Mietin pääni puhki mahdollisia nikkejä ja päädyin lopulta silloiseen suosikkimaalivahtiini Mike Smithiin. Hänestä käytetään yleensä kutsumanimeä Smitty ja hänen pelinumeronsa on 41. That's it.
Nykyisen nimimerkkini takaa löytyykin sitten paljon monimutkaisempi, henkilökohtaisempi ja jopa tietyllä tapaa symboliikkaan liittyvä tarina. Mähän olin halunnut vaihtaa mun nimimerkin ja keksiä sen Smittyn tilalle jonkun "alkuperäisemmän" nimen jo aikapäiviä sitten. Tänä vuonna sitten eräs helmikuinen yö mä mietin lämpimikseni minkä niminen bändi mulla voisi olla, jos jossain elämänvaiheessa päätyisin sellaisen perustamaan. Mieleeni tuli silloin aivan puskista nimi "The Ocean Dive". Mietin saisinko väännettyä jotenkin tuosta nimimerkin jatkoaikaan. Näh, ei kuulostanut päässä sellaiselta nikiltä joka olisi just mun näköinen.
No tuolla kuitenkin päästiin ideoinnissa alkuun, sillä aloin miettimään merenkäyntiin liittyvää sanastoa ja miten siitä teemasta voisi saada väännettyä nickin jatkoaikaan. Sitten keksin että voisin ottaa inspiraatiota videopeleistä joita olen tahkonnut ja silloin mulla välähti! Mieleeni tuli tämä portaali Spyro 2:sta
Breeze Harbor ja muistin että tuon tason päähahmothan olivat kuinka ollakaan, turkoosin sävyisiä pelikaaneja. Nimikin vaikutti jotenkin tosi miellyttävältä.
Sitten vielä ihan viimeisenä kirsikkana kakun päälle muistin että tuon portaalin talismaanihan on kultainen ankkuri. Ankkuri symbolisoi ainakin itselle ennen kaikkea toivoa ja jos olisin luopunut toivosta jonain niistä hetkistä, kun tuntui siltä että mun elämällä ei ole enää merkitystä, että mua ei tarvita, en varmaan olisi enää tässä kirjoittamassa teille tätä viestiä. Eli kyllä, ankkuri on mulle henkilökohtaisella tasolla erittäin tärkeä symboli.
Sitten piti vielä päättää haluaisinko mä olla Breeze Harbor vai Harbour. Jälkimmäinen kuulosti sitten jotenkin runollisemmalta kirjoitustavalta, joten päädyin siihen. Eli tiivistettynä kuinka päädyin tähän nimeen: meriteema -> videopelit -> -pelikaanit -> symboliikka + puhdas mielikuvitus.