Mistä olet keksinyt nimimerkkisi?

  • 31 808
  • 257

Mistä olet keksinyt nimimerkkisi?

  • Liittyy omaan nimeen

    Ääniä: 113 25,9%
  • Liittyy ammattiin

    Ääniä: 9 2,1%
  • Liitty harrastukseen

    Ääniä: 35 8,0%
  • Liittyy ihannoimaani asiaaan/henkilöön

    Ääniä: 121 27,7%
  • Täysin mielikuvituksen tuotetta

    Ääniä: 100 22,9%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 59 13,5%

  • Äänestäjiä
    437
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Puutarhan portin lähelle istutettiin iisoppia ja kerrottiin että siitä kasvaa iso pensas. Oli sillä jotain muitakin ominaisuuksia joiden takia sitä haluttiin laittaa sinne mistä astutaan puutarhaan
Giggity giggity!!!
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Uskokaa tai älkää... minä löysin oman nikkini tuolta Spotifysta. Tein jonkun red-alkuisen haun ja sieltä löytyi artisti, joka käyttää taiteilijanimeä Redrose. Niinpä minä sen omin itselleni, vaikken ole kyseisen kaverin tekemästä musasta lainkaan kiinnostunut. Nimi vain oli niin hyvä, kun se sisälsi suosikkijoukkueeni kotipaidan värin ja piikikkään ruusun. Olen selvittänyt, että tämä artisti on jostain Aasian maasta kotoisin. Kielitaidottomana en osaa noita hieroglyfejä lukea, joten tyypin kotimaa ei ole mulle selvinnyt.
 
Jossain Pohjois-Amerikan alasarjoissa pelasi tämän niminen intiaanitappelija.

Eipä ole tullut katsottua ties kuinka moneen vuoteen miten jannulla menee mutta selvästi vanhoilla päivillään tappelijasta on kuoriutunut taitopelaaja:

2018-19 Siksika Buffaloes RHL 8 16+20=36 23
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Suosikkibiisini (Soldier of Fortune) alkukirjaimet ja syntymävuoteni.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Etunimestänihän tuo oli helpohko keksiä ja tätä ajatusta vahvisti bändi nimeltä Vilperin perikunta.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Oman häirintyneen mielikuvitukseni tuotosta. Tämä nykyinen siis siksi, että nikki on niin helppo taivuttaa...
Vaihdoin vanhan pois, kun "leimauduin".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Suosikkibiisini (Soldier of Fortune) alkukirjaimet ja syntymävuoteni.
Deep Purple vai Thin Lizzy?

Evil on lyhyt, ytimekäs ja sisältää muutamia samoja kirjaimia kuin oikea nimeni. Lisäksi olin kirjautuessani ensimmäistä kertaa kuunnellut vastikään Black Sabbathin Live Eviliä ja Miles Davisin Live-Eviliä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Deep Purple vai Thin Lizzy?

Evil on lyhyt, ytimekäs ja sisältää muutamia samoja kirjaimia kuin oikea nimeni. Lisäksi olin kirjautuessani ensimmäistä kertaa kuunnellut vastikään Black Sabbathin Live Eviliä ja Miles Davisin Live-Eviliä.

Purple. Live Evil on kyllä maaginen levy. Tuli kasarilla kuunneltua ja katseltua vinyylin kansia ihan jumalattomasti.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Eräästä bändistä tuttu hahmo. Nykyisin valitsisin ehkäpä toisin kuin kohta 20v sitten.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Purple. Live Evil on kyllä maaginen levy. Tuli kasarilla kuunneltua ja katseltua vinyylin kansia ihan jumalattomasti.
Hyvä levy. Ja kyllähän Coverdale vetää Soldier of Fortunen ihan jumalaisesti. Aina olen rakastanut huligaanin ääntä. Burn, Stormbringer... Kaikki Whitesnaken levyt siihen 1987-albumiin asti, joka oli tällaiselle bluesahtavan musiikin ystävälle järkyttävä shokki ja pettymys ilmestyessään.



 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niille, jotka kuvittelevat että Whitesnake on pelkästään Is This Love ja Here I Go Againin uusi versio (jossa hobo-sana oli korvattu drifterillä, naurettavaa ylireagointia!):



 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kaikki Whitesnaken levyt siihen 1987-albumiin asti, joka oli tällaiselle bluesahtavan musiikin ystävälle järkyttävä shokki ja pettymys.

Aivan täsmälleen sama.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
David Coverdalen ehkä kovin suoritus on silti tämä. Purpleen täydestä tuntemattomuudesta, ja melkein suoraan California Jamin lavalle. 300 000 ihmistä katsoo. Mistreated. Bluesbiisi siitä, kun akka on ollut paha. Saatana, miten Coverdale eläytyy tässä, vaikka seisookin kuin heinäseiväs. Tuosta suorituksesta tuntee ja tietää, että se akka on tehnyt Davidille pahasti. Vittu tuo tunne... Ihan käsittämättömän kova veto.



 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
David Coverdalen ehkä kovin suoritus on silti tämä. Purpleen täydestä tuntemattomuudesta, ja melkein suoraan California Jamin lavalle. 300 000 ihmistä katsoo. Mistreated. Bluesbiisi siitä, kun akka on ollut paha.

Menee vahvasti off-topicin puolelle, mutta soundi joka Blackmoren Stratosta lähtee tuossa introssa, saa minussa aikaan melkoisia väristyksiä. Tuolta sähkökitaran pitää kuulostaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Menee vahvasti off-topicin puolelle, mutta soundi joka Blackmoren Stratosta lähtee tuossa introssa, saa minussa aikaan melkoisia väristyksiä. Tuolta sähkökitaran pitää kuulostaa.
Tästä on tosiaan kovaa vauhtia tulossa David Coverdale Appreciation Societyn palsta, mutta sou not. Laitan vielä kaksi suosikkiani. Sukkahousuajan jälkeen David palasi perusasioihin:





Jimmy Pagen kanssa syntyi myös kaunista musiikkia:



 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
En miekään tunne, isot pojat puhui.
Sen verran googletin että minulle selvisi ettei Yurizanin sukunimen a-kirjaimen päällä ole "akuuttia" ´ toisin kuin Carlosilla on. Kuitenkin nimimerkistäni tuo ´ jäi pois joka luo mahdollisuuden epäilyyn että innoittaja nimimerkkini valintaan on sittenkin Yurizan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös