Miss Suomi 2007 - Täysi floppi

  • 69 655
  • 312

scholl

Jäsen
Alamummo kirjoitti:
Säälittävää, jos naisen pitää turvautua moisiin.

Säälittävämpää tuo on miehen puolelta. Siis a) jos puuttuu naisen asioihin ja b) jos nainen pyrkii päättämään asioita, mitkä eivät ole hänen omiaan niin onhan munaton mies, jos ei pysty siinä vaiheessa huutamaan ulos
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
repe_joke kirjoitti:
Tästä topicista on opittu ainakin yksi asia. Jos et ole parempi kuin se jota arvostelet, älä arvostele sillä teet itsestäsi pellen.

Golden AWe kirjoitti:
Kyllä. Tässä ketjussa sanomassa "ei saa haukkua kun on itse kuitenkin ruma" jne...
Äh, jos viittaatte tuohon minun viestiini, en minä ole arvostelua kieltämässä arvostelulajissa. Lukekaa se uudestaan ja valaistukaa. Ehkä painolastinani on erään ketjun keskustelu, jossa en ymmärtänyt, kuinka ulkonäkö vaikuttaa urheilusuoritukseen, mutta nyt todellakin puhuin ihan muusta kuin minua syytetään.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
sampio kirjoitti:
Äh, jos viittaatte tuohon minun viestiini, en minä ole arvostelua kieltämässä arvostelulajissa.

Itse ainakin tarkoitin ihan ylipäänsä, kritisointia siitä kun kritisoidaan. Missikisojen voittajaa ei saa kritisoida, jos itsellään on hirveä huuhkaja kotona - ihan kun se liittyisi mitenkään missikisojen voittajaan. Missikisojen voittajaa ei saa kritisoida, jos joku toinen sattuu tykkäämään siitä - ihan kun kaikilla olisi samanlainen maku.
Missikisojen voitttajaa ei saa kritisoida, jos itse on seinään juoseen hirven näköinen - ihan kun silläkään olisi mitään tekemistä missikisojen voittajan kanssa.

Tokihan nämä en antas tyyliset kommentit on turhia, kun se todennäköisesti menee niin ettei tämä kyseinen missikisojen voittaja antaisi vaikka kuinka vonkaisi.
Mutta noistakin huolimatta jokaisella on oikeus tuoda mielipiteensä julki semmoisen ihmisen ulkonäöstä, joka on voittanut kilpailun, jossa arvioidaan ulkonäköä.

Ylläoleva ei kehenkään nimimerkkiin kohdistettu, vaan omaa miettimistä ketjussa olleesta keskustelusta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
Valitettavaa naisten kannalta on vain se, että siinä missä joissain kulttuureissa naiset ovat kauniita ja tyylikkäitä ja naisellisia niin miehet näyttävät aivan retaleilta.

Kun menee jossain Kroatiassa yökerhoon, kuten minulle kerrankin kävi, luulee ensin että ko. baarin politiikka on päästää vain rumia, rosvonnäköisiä miehiä ja vastapainoksi äärimmäisen kauniita naisia sisään. Hiukan myöhemmin ja kadulla liikkuessaan tajuaa että porukka on läpikotaisin ulkonäöltään kyseistä porukkaa. Asiaan vaikuttaa tietysti myös asenne, sillä köyhemmissäkin olosuhteissa asuvat nuoret naiset eivät anna köyhyyden näkyä vaan panostavat ulkonäköönsä ja olemukseensa pitäen leuan korkealla ja peban heilumassa.

Espanjassa taas suurin osa miehistä on harteettomia pieniä vipeltäjiä. Kreikkalais-roomalaisessa baarikäminöihin ja täysheteroihin kännipaineihin tottunut perus-Suomijannu vääntäisi parin kaljan jälkeen 90 % ko. kansakunnasta puolessa minuutissa tatamiin.

Reissailijan tosin kannattaa ainakin itäisessä Euroopassa tosin opetella paikallinen kieli sillä muuten suhtautuminen vierailevaan jannuun voi olla nihkeä, kuten kaikkiin turisteihinkin.

*****

Kauniin ulkomaisen naisen löytäminen ei ole äärimmäisen hankalaa. Kauniin ulkomaisen naisen saaminen muuttamaan Suomeen on.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
repe_joke kirjoitti:
Tokihan nämä en antas tyyliset kommentit on turhia...
Tämäntyylistä minä hain tuossa viestissäni, mutta ilmaisin itseni ilmeisesti hiukan heikosti.

Golden AWe kirjoitti:
Asiaan vaikuttaa tietysti myös asenne, sillä köyhemmissäkin olosuhteissa asuvat nuoret naiset eivät anna köyhyyden näkyä vaan panostavat ulkonäköönsä ja olemukseensa pitäen leuan korkealla ja peban heilumassa.
Perinteisesti suomalaisia on pidetty pukeutumisen suhteen enemmän mukavuudenhaluisina ja käytännöllisinä kuin tälläytyjinä. Varmasti sen vieläkin huomaa katukuvassa, vaikka väittäisin, että nykyään nuoret satsaavat enemmän ulkonäköönsä kuin vanhempansa tai vanhemmat sisaruksensa. Henkilökohtaisesti arvostan sopivaa luovimista mukavuuden ja näyttävyyden välillä, ihan puhuttaessa naisistakin. En meinaa, etta raitaverkkarit ja huppari olisi kiihottavin asukokonaisuus, vaan sitä, että korkokenkien ja minihameiden lisäksi nainen voi olla hyvä paketti muissakin tällingeissä, esim. farkkutyylissä. Nämä nyt on makuasioita, mutta mielestäni hyvin istuvat farkut hyvässä kropassa on veistoksellisempaa kuin perineinen hame, vaikka kuinka olisi trendikäs ja seksikäs mekon tynkä kyseessä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
sampio kirjoitti:
Nämä nyt on makuasioita, mutta mielestäni hyvin istuvat farkut hyvässä kropassa on veistoksellisempaa kuin perineinen hame, vaikka kuinka olisi trendikäs ja seksikäs mekon tynkä kyseessä.

Kyllä, trendikkyydessä on usein se vika että tosiaan päätetään seurata jotain tiettyä trendiä ja pukeutumistyyliä ilman että keretään miettiä kuinka hyvin se sopii ihmiselle itselleen. Pitäisi luonteen ja oman olemuksen antaa ohjata oikealle, itselle sopivalle tyylille luontevasti eikä tyylin ohjata olemusta ja luonnetta.

Kun trendejä on sitten lukemattomia erilaisia on tuloksena sekamelska. Ennen trendejä oli vähemmän, kaikki näyttivät samanlaisilta. Nyt trendejä on paljon, mutta vain harva näyttää itseltään. Sama homma bändien kanssa.

Noh, aina tosiaan joukon mielipiteet ovat vaikuttaneet yksilöihin mutta nykyään ollaan massan mukana ei pelkästään muuttumassa, vaan myös muuttumassa tuhanteen eri suuntaan, eksyksissä.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Täytyy myös muistaa, että noissa itäblokin maissa ei ole vielä kauaa saanut tai pystynyt käyttämään trendikorkkareita ja muita trendihepeneitä. Nyt kun rajat on avautuneet, niin melkeen kaikki pistetään vaatteisiin. Virossakin monella on hienot vaatteet, mutta koti onkin sellainen, että Suomessa se joutuisi purkulistalle. Jos tuolla olet hot, niin se avaan varmimmin ovet edes pikkasen parempaan elämään. Suomessa taas missikin voi näyttää Tapolalta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
tombraider kirjoitti:
Suomessa taas missikin voi näyttää Tapolalta.

~HA!

Tulee mieleen eräs venäläinen tyttö joka tapasin reissullani. Kun aamusella sitten juttelimme ja käskin luonnollisesti käymään Suomessa. Ensimmäinen kommentti/kysymys kuului: "Do you have a job for me?"

En minä nyt silti sanoisi että ulkonäköön pyntättäisiin vain siksi että päästäisiin pois, pätee enemmän nimenomaan venäläisiin Virossa asuviin, ja venäläisiin yleensä, elintaso Baltian maissa on paikallisilla kuitenkin melko hyvä, kun taas venäläiset nuoret pitävät Yhdysvaltoja jonain ihmemaana.

Suomeen heidän pitäisi pyrkiä entistä enemmän! Nykyään täällä on vain rikkaita venäläisiä. Nostaisivat keskimääräistä säärenpituutta ja missikisojen tasoa, tosin Eino Makunen todnäk sössisi tämänkin jollain tapaa perseelleen.
 

scholl

Jäsen
Itse pidän tilanteen mukaista pukeutumista tärkeänä. Missit saattavat sortua siihen, ettei veneilemäänkään mennä kuin korkkareissa. Mielestäni pitää pystyä panostamaan monen tyyppiseen vaatevalikoimaan, että voi näyttää hyvältä myös vapaa-ajalla. Jos on kaunis niin on kaunis, vaikkei olisikaan seksikkäissä kuteissa. Tai toki joku oikean brändin, hyvänvärinen vapaa-ajan vaatetuskin voi olla seksikästä, mutta anyway...

Farkutkin voivat olla hyvä juttu. Siis Suomessa harvoin näkee, mutta Ruotsissa esimerkiksi olen nähnyt erittäin hyvältä näyttäviä naisia talvella farkuissa ja saappaissa. Ja se ero miksi Suomessa ei näy niin johtuu ennen muuta siitä, että naiset käyttävät täällä talvella neuvostoliittolaisia palttoita, eivätkä lyhyitä takkeja, joten housut eivät näy. Toki yökerhomeiningissä vastustan sitä, että naiset käyttävät farkkuja.

Sehän on tuloista kiinni, paljonko niistä kannattaa panostaa vaatetukseen. Moni käyttää liian vähän. Mitä järkeä säästää valtaosa tuloistaan asuntolainaan tai pankkitilille ja näyttää joltain keskolaiselta hiireltä. Monille meidän sukupolven henkilöille on joskus tulossa vähintäänkin pieni perintö ja jos ei olisikaan niin onhan tässä aikaa elää vaikka kuinka paljon. Sitä voi sitten myöhemmin elämässä kun haluaa asettua aloilleen tsiigata juttua toisesta näkökulmasta, mutta jos puhutaan vaikka kolmekymppisistä niin ei tarvitse elää kuin eläkeläinen. Nyt ei ole enää sota-aika, joten ihmiset voisivat relata ja yrittää edes näyttää ihmisiltä. Käydä shoppaamassa, panostaa itseensä. Ei sitä tälläydytä muiden takia, vaan siksi, että tulee itelle hyvä fiilis. Sama juttu autojen kanssa. Ei sitä autoa osteta naapurikateuden vuoksi, vaan siksi, että diggaa jostain autosta.

edit. etelä-eurooppalainen meininki, jossa käydään ulkona, naiset näyttää hyvältä ja harrastetaan marchaa, on paljon parempi kuin suomalainen himassa kökkiminen ja itsemurhiin päätyminen, vaikka se alemman tulotason jengille tarkoittaisikin sitten ajamista Fiat Unolla ja asumista hieman vaatimattomammin
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
scholl kirjoitti:
Farkutkin voivat olla hyvä juttu. Siis Suomessa harvoin näkee, mutta Ruotsissa esimerkiksi olen nähnyt erittäin hyvältä näyttäviä naisia talvella farkuissa ja saappaissa. Ja se ero miksi Suomessa ei näy niin johtuu ennen muuta siitä, että naiset käyttävät täällä talvella neuvostoliittolaisia palttoita, eivätkä lyhyitä takkeja, joten housut eivät näy.
Jaa, missä sinä liikuskelet, jos pelkkiä palttoita näet? Minä olen kyllä näkevinäni lyhyitä talvitakkeja ihan vakiokamana katukuvassa niin naisilla kuin miehilläkin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
Sitä voi sitten myöhemmin elämässä kun haluaa asettua aloilleen tsiigata juttua toisesta näkökulmasta, mutta jos puhutaan vaikka kolmekymppisistä niin ei tarvitse elää kuin eläkeläinen. Nyt ei ole enää sota-aika, joten ihmiset voisivat relata ja yrittää edes näyttää ihmisiltä.

Asia on (onneksi) pikkuhiljaa muuttumassa!

Asenteellisesti säästäväisyyttä ei enää pidetä samanlaisena hyveenä kuin joitain kymmeniä vuosia sitten, vaan nykyään on ok kuluttaa rahaa. Se miten kuluttaa rahansa on tosin vielä vaiheessa, ymmärrän että talvi säätelee sitä että sisällä pitää olla paljon, mutta en minä ainakaan halua kuluttaa rahaani loputtomasti materiaan joka löytyy kodin sisältä, vaan kaikkeen sosiaaliseen, illanviettoihin ulkona, matkustamiseen, konsertteihin, keikkoihin, ja sen sellaiseen. Plasma-tv merkitsee minulle nautintoa vain jos menen ystävän luokse katsomaan sellaisesta matsia ja jauhamaan paskaa samalla (jos mainitsisin sanan brenkku tähän väliin kuulostaisin eräältä lainaamaltani henkilöltä). Sama pätee muuhun. Hieno auto on hienoimmillaan ajossa, tai autobahnilla eikä tallissa tai työmatkalla viiden kilometrin päähän Riihimäen loskassa.

Toinen homma on ylisuurien lainojen ottaminen (ei mene off-topiciksi sillä lukekaa loppuun, tässä on pointti). Porukka sijoittaa asuntoonsa niin paljon että joutuu kituuttamaan seuraavat 30 vuotta, hyvässä lykyssä loppuelämänsä! Monelle tulee vararikko!

Tuolloin minä aion olla hyvin hengissä edettyäni uralla pikkaisen ja parannettuani palkkaani, enkä epäile ettenkö pysty siihen. Voi olla että olen liian laiska ja tyhmä tullakseni ökyrikkaaksi, mutta joka tapauksessa en ole silloin vararikossa ylisuuren asuntolainan ja kituuttamisen rasittamana.

Miten tämä liittyy Miss Suomi (2007)-kisoihin? Ehkä joku paremman näköisistä misseistämme, tai niistä hyvistä jotka Makunen jätti pihalle, kuten tämä bosnialainen, on silloin valinnut väärän tien, ja ottanut sen ylisuuren asuntolainan, vässykkämiehen ja kituutuksen, mutta silloin tajuaa minkä virheen on tehnyt ja älyää tarpeeksi epätoivoiseksi alentuneena hakeutua peesiin kun kaltaiseni härski jannu steppailee asiallisissa, tyyliini ja asenteeseeni sopeutuneissa kuteissa pitkin rantabulevardia.

Miss Italia soittaa, nostan kännykän taskusta ja suomalaisen missin ote lipeää muskelikkaasta käsivarrestani.

Suomalainen missi nielee pettymyksensä mutta hyväksyy sen että näin menestyvällä ja fiksulla miehellä on muitakin naisia.

~BREASTS!!!
 

Jouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big River Prospects
nono, eipäs mennä liian pitkälle..

1Timer kirjoitti:
Vielako joku ihmettelee miksi osa meista lahtee ulkomaille ja ottaa ulkomaalaisen naisen?

Mina en.


Vaikka 1Timerin tapaan itsellekin on löytynyt nainen jääkiekon kotimaasta, tuo on jo vähän liikaa. En usko kenenkään koskaan lähteneen Suomesta sen takia, että naiset siellä ovat rumia, heh, tai joutuneen "ottamaan" ulkomaalaisen naisen.

Jokainen vähääkään maailmaa pilke silmäkulmassa kiertänyt mies tietää, ettei Suomen kaltaista hottieparatiisia löydy juuri mistään. Ei kannata mielestäni ottaa näitä kauneuskilpailuja liian vakavasti, suurimmassa osassa maailmaa koko kisoja ei seurata juuri ollenkaan eikä Suomen tai minkään muun maan maine ole niitten varassa.

Makuasioita tietenkin, itse pidän kunnon maalaistytöistä ja ns. "sisäisestä kauneudesta", vaatteilla ei niin väliä. Täällä 30 asteen pakkasessa en näe mitään syytä nuorten naisten tapaan pukeutua napa ja selkätatuoinnit ja puolet hanurista näkyen - näitä voi tehdä kesälläkin. Pitkää parkaa päälle vaan! En ole tällä vuosituhannella ehtinyt vielä edes käymään, mutta en usko suomalaisnaisten kauneuden mihinkään kadoneen.
 

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämän päivän Iltasanomien kuvissa tuo uusi missi näyttää jo ihan näpsäkältä.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
werty kirjoitti:
Tämän päivän Iltasanomien kuvissa tuo uusi missi näyttää jo ihan näpsäkältä.
Kovasti on ulkonäkö ehtinyt muutamassa päivässä muuttua, kun senhän piti olla susiruma lahna palstan enemmistön mukaan. Tai sitten kannattaisi olla kommentoimatta asioita, joista ei ole niin sanotusti kartalla. Ai niin, olihan moni kommentoija nähnyt ne voiton jälkeiset itkukuvat ja sen yhden meikittömän epäonnistuneen kuvan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
VT kirjoitti:
Tai sitten kannattaisi olla kommentoimatta asioita, joista ei ole niin sanotusti kartalla.

Nämä alkavat olemaan jo varsin viihdyttäviä. Mahdollisuuksia on monia. Joku aika sitten päättyneestä "ensimmäisestä aikuisiän vakavasta suhteesta" aina jonnekin kouluaikoihin.

Mutta yhtä lailla voi olla, että olet vain kaveri, tuttu, tai jos sinulla on firma ja olet entinen työnantaja? Voit tietenkin olla sukuakin, turha näitä on arvuutella.

Huikeata juttua silti sinulta. Eihän se kiva tietenkään ole, että joku tuttusi on joutunut tämmöiseen tilanteeseen, mutta koita nyt ymmärtää hyvä palstatoveri, että tässä on kyse puhtaasti työhön liittyvistä asioista.

Missin yksi tärkeimpiä työvälineitä on kasvot ja tällä alan ammattilaisella se ei ole täysin toimenkuvan vaatimassa kunnossa.
 
werty kirjoitti:
Tämän päivän Iltasanomien kuvissa tuo uusi missi näyttää jo ihan näpsäkältä.
VT kirjoitti:
Kovasti on ulkonäkö ehtinyt muutamassa päivässä muuttua, kun senhän piti olla susiruma lahna palstan enemmistön mukaan. Tai sitten kannattaisi olla kommentoimatta asioita, joista ei ole niin sanotusti kartalla. Ai niin, olihan moni kommentoija nähnyt ne voiton jälkeiset itkukuvat ja sen yhden meikittömän epäonnistuneen kuvan.
Näpsäkkyys on kuitenkin täysin eri asia, kuin Suomen kaunein vuosimallia 2007. Totuus vaan on se, että Harakka-Noora on liian ruma ansaitakseen kyseisen tittelin. Valitettavasti näillä mennään.
 

Kapo

Jäsen
VT kirjoitti:
Kovasti on ulkonäkö ehtinyt muutamassa päivässä muuttua, kun senhän piti olla susiruma lahna palstan enemmistön mukaan. Tai sitten kannattaisi olla kommentoimatta asioita, joista ei ole niin sanotusti kartalla. Ai niin, olihan moni kommentoija nähnyt ne voiton jälkeiset itkukuvat ja sen yhden meikittömän epäonnistuneen kuvan.

Tästälähtien saat sinä kunnian linkittää tähän ketjuun ne kuvat joiden perusteella saamme tehdä naisista ulkonäköarvioita. Ettei vaan loukattaisi herkkiä tunteitasi. Vittu että väki jaksaakin nillittää jostain pikkujutusta.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Juu, latokaa vaan vaikka mitä photoshopattuja kuvia, mutta ei tuosta ämmästä voi tehdä hyvällä tahdollakaan Miss Suomea. Ihan ok-näköinen plikkahan tuo on, mutta siis ei mikään järin kaunis. Ei mahdu kaaliin ei edelleenkään.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kapo kirjoitti:
Vittu että väki jaksaakin nillittää jostain pikkujutusta.
Niinpä, kuten esimerkiksi siitä, kuin Miss Suomeksi - joka on siis täysin turha kisa ja titteli - valitaan joku, joka ei omaa silmää miellytä. Varsinkin kun mukana olleiden 9 muun ehdokkaan taso ei tästä poikkea. Eikä mua jonkun arvostelu niinkään ärsytä, mutta kirjoitusten taso sitäkin enemmän.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
VT kirjoitti:
Niinpä, kuten esimerkiksi siitä, kuin Miss Suomeksi - joka on siis täysin turha kisa ja titteli - valitaan joku, joka ei omaa silmää miellytä. Varsinkin kun mukana olleiden 9 muun ehdokkaan taso ei tästä poikkea. Eikä mua jonkun arvostelu niinkään ärsytä, mutta kirjoitusten taso sitäkin enemmän.

Kyllä siellä Missi finaalissa olisi vaihtoehtona ollut kauniinpiakin tyttöjä kuin tuo nyt valittu Noora. No eipä tuo tulos maailmaa kaada, vaikka keskustelua tuo Nooran valinta on herättänytkin.

ps. onko Noora sinun siskosi, vai vain tuttusi?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
avatar kirjoitti:
- - -
Ihan ok-näköinen plikkahan tuo on, mutta siis ei mikään järin kaunis.
- - -

Kauneushan on katsojan silmässä. Itse luonnehtisin vastavalittua missiä persoonallisen näköiseksi. Ja veikkaan että kuuden tuopin jälkeen ei moni poika pistäisi vastaan jos saatille pitäisi lähteä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
VT kirjoitti:
Eikä mua jonkun arvostelu niinkään ärsytä, mutta kirjoitusten taso sitäkin enemmän.

Miss Suomi on viihteilyä, kevytmielistä sellaista, ja samalla vakavuudella asiaan pitää suhtautua. Kuten olen osoittanut, asiasta voi kirjoittaa syvällisiä, henkeviä ja pitkiäkin analyysejä mutta se ei tarkoita että ottaisin asiaa liian tosissaan - älä ota sinäkään.

~SORRETTUJEN PUOLESTA!!!

Ps. alat kuulostaa eräältä Kiira Korven fanilta.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
fiftyeight kirjoitti:
Kauneushan on katsojan silmässä. Itse luonnehtisin vastavalittua missiä persoonallisen näköiseksi. Ja veikkaan että kuuden tuopin jälkeen ei moni poika pistäisi vastaan jos saatille pitäisi lähteä.

Siis en minä nyt kiellä, ettenkö tuollaista panis vaikka yhden tuopin jälkeen jos ämmä tulisi haarojaan levittämään ja olisin sinkku, mutta siis ei tuon näköinen nainen päätäni lihatiskillä käännä. Se on saletti. No okei, en tiä miten pitkä tuo on, että jos on hyvin pitkä niin huomion voi kiinnittää hetkeksi sillä ja kropalla, mutta kasvoista ei kyllä ole perustanttaa paremman näköinen.

edit: Ja ihan totta, kauneus on katsojan silmässä. Varmasti löytyy lyylejä, mitkä ovat minusta erittäin seksikkäitä, mutta jonkun mielestä ei juuri minkäänlaisia. Ilmeisesti kuitenkin nyt valitun missin kasvojen kauneus on kyseenalaistettu joidenkuiden muidenkin toimesta kuin vain minun. :D
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
VT kirjoitti:
Kovasti on ulkonäkö ehtinyt muutamassa päivässä muuttua, kun senhän piti olla susiruma lahna palstan enemmistön mukaan. Tai sitten kannattaisi olla kommentoimatta asioita, joista ei ole niin sanotusti kartalla. Ai niin, olihan moni kommentoija nähnyt ne voiton jälkeiset itkukuvat ja sen yhden meikittömän epäonnistuneen kuvan.

Lopeta se vitun kitiseminen jo, kaikilla on oikeus kutsua lehmän näköistä olentoa lehmäksi jos niin haluavat.

En ymmärrä mikä siinä on että jos joku ei tykkää missin ulkonäöstä niin miksei hän sitä saisi sanoa? Kuka sinä olet täällä kertomaan kuka saa kommentoida ja mitä?

Ihan hyvän näkönen mimmi on kyseessä mutta ei todellakaan kilpailun kaunein ja "rumin" (tai vähiten hyvän näköinen) Miss Suomi viimeiseen 20 vuoteen. Tämä siis oma mielipiteeni.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Daespoo kirjoitti:
En ymmärrä mikä siinä on että jos joku ei tykkää missin ulkonäöstä niin miksei hän sitä saisi sanoa?
Käsittääkseni en ole mitään sellaista sanonut missään vaiheessa. Jos et ymmärrä pointtiani tai ymmärrät sen tarkoituksella väärin, voit ihan rauhassa olla yksinkertainen tai esittää yksinkertaista, se ei minua kiinnosta.
flintstone kirjoitti:
Kyllä siellä Missi finaalissa olisi vaihtoehtona ollut kauniinpiakin tyttöjä kuin tuo nyt valittu Noora.

ps. onko Noora sinun siskosi, vai vain tuttusi?
Kuka Missi oli finaalissa ja missä vaiheessa vai puhutko missifinaalista?

p.s. Onko BB-Mira (vai mikä sen yhden pissiksen nimi oli) siskosi vai vain tuttusi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös