Miss Suomi 2007 - Täysi floppi

  • 69 655
  • 312

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noissa IS:n kuvissa huomasin missimme viehättävät jenkkakahvat ja vatsanseudullakin oli pienehköt makkarat. Mistään ylipainosta, tai edes läskeistä nyt ei todellakaan voida puhua, mutta kyllä missillä pitää olla vajaa viikko kruunajaisten jälkeen kroppa sen verran timmissä kunnossa, ettei katse kiinnity heti masumakkaroihin. Mitään anorektikkoja en kaipaa myöskään, mutta kun alusvaatteissa keikistellään, katsojan kannalta on ikävää, jos pikkuhousuista jää painaumat kylkiin, vatsaan tai berberokseen.

Ja jos missejä ei saa arvostella ulkonäön perusteella, keitäs sitten? Ei kai yksikään noista hempukoista ole kisoihin osallistunut sen takia, että haluavat tulla palkatuksi sisäsiistiin toimistotyöhön, vaan nimenomaan siksi, että haluavat tehdä duunia, missä ulkonäkö on, jossei nyt pääasia, niin ainakin yksi merkittävimmistä seikoista. Tässäkin asiassa voi valita toisin, jos ei kantti kestä arvostelua.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Kyllähän tuo missimme näissä uusissakin kuvissa näyttää, jos nyt suoraan sanotaa, hirveältä.

Toivon mukaan en koskaan eksy vastaavan näköisen naisen seuraan. Yöks!
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
VT kirjoitti:
Eikä mua jonkun arvostelu niinkään ärsytä, mutta kirjoitusten taso sitäkin enemmän.
Niin toisia meistä ärsyttää missien taso, toisia nettikirjoitusten taso.
Sitten molemmat avautuvat samalla foorumilla ärsytyksistään.
Erona vain on se, että toinen näistä nostaa itsensä toisen osapuolen yläpuolelle leikkien jotain moraalisesti korkeaotsaista nettikirjoittajaa.
Pata kattilaa soimaa?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tämä uusi missi pitäisi nähdä omin silmin "livenä". Nykyään ei voi oikein luottaa valokuviin, kun niiden jälkikäsittely on niin helppoa, esim. nenän osalta. Noorasta oli aika hirmuisia kuvia ennen valintaa, mutta hän kaunistui kaikissa otoksissa, kun tuli valituksi Miss Suomeksi. Tämä nyt askarruttaa tällä kertaa ihan vähän, ei paljon.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aamu-TV:ssa tai jossakin vastaavassa haastateltiin tätä uusinta Miss Suomea ja eipä se minun silmääni miltään rumalta näyttänyt. Ihmettelen muutenkin, mistä ihmiset tuon rumakortin edes kaivavat. Makuja on toki erilaisia, mutta ihan normaalia nuorta suomalaista neitoa en nyt uskaltaisi rumaksi sanoa. Tälläinen tämä Noora mielestäni juuri on. Ei nyt ehkä mikään kaunotar, mutta ihan nätti silti persoonallisella tavalla. Tiedän toki myös sen saunakuvan ilman meikkejä, mutta noita fotojakin on epäonnistuneita. Tietty hetkellinen ilme ja kuvakulma saa monestakin epäonnistuneen otoksen aikaan, saaden näyttämään typerämmältä kuin onkaan. Miltään ruudinkeksijältä hän nyt ei vaikuta, mutta harvemmin missit vaikuttaakaan.

Ehkä tämän rumuuskohun avulla kyseisestä missistä on mahdollisuus tulla jonkinsorttinen jymymenestyskin, mistä sitä tietää.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
VT kirjoitti:
Kuka Missi oli finaalissa ja missä vaiheessa vai puhutko missifinaalista?

Tukehdun nauruun, olet sinä sitten vain hulvattoman hauska sälli, mistä sä oikein keksitkin nuo hassun hauskat juttusi.

Niin vaikeaa kuin se olikin ymmärtää niin minä tosiaan puhuin missifinaalista ja siellä olisi ollut kauniinpiakin vaihtoehtoja kuin nyt valittu Noora.

VT kirjoitti:
p.s. Onko BB-Mira (vai mikä sen yhden pissiksen nimi oli) siskosi vai vain tuttusi?

Eipä ollut, kiva että kuitenkin muistit vaikka et kyseistä sarjaa katsonutkaan.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ted Raikas kirjoitti:
Aamu-TV:ssa tai jossakin vastaavassa haastateltiin tätä uusinta Miss Suomea ja eipä se minun silmääni miltään rumalta näyttänyt. Ihmettelen muutenkin, mistä ihmiset tuon rumakortin edes kaivavat. Makuja on toki erilaisia, mutta ihan normaalia nuorta suomalaista neitoa en nyt uskaltaisi rumaksi sanoa. Tälläinen tämä Noora mielestäni juuri on. Ei nyt ehkä mikään kaunotar, mutta ihan nätti silti persoonallisella tavalla. .

Pointti onkin että Miss Suomeksi tämä ko. neito ei ole kaunis, siis verrattuna aikaisempii misseihin. Kyllähän 99% alueen kirjoittajista nousisi ko. mimmin selkään alle nanosekunnin jos tilaisuus tarjoutuisi (ja olosuhteet yleisemmin sen mahdollistaisi) mutta ei ole Miss Suomi -tittelin vaatiman tason arvoinen.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Daespoo kirjoitti:
Pointti onkin että Miss Suomeksi tämä ko. neito ei ole kaunis, siis verrattuna aikaisempii misseihin. Kyllähän 99% alueen kirjoittajista nousisi ko. mimmin selkään alle nanosekunnin jos tilaisuus tarjoutuisi (ja olosuhteet yleisemmin sen mahdollistaisi) mutta ei ole Miss Suomi -tittelin vaatiman tason arvoinen.

Juurikin näin. Luulen että prosentti on pikemminkin sata. Ainakin miespuolisissa heteroissa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Daespoo kirjoitti:
Pointti onkin että Miss Suomeksi tämä ko. neito ei ole kaunis, siis verrattuna aikaisempii misseihin.
No, se on sitten eriasia.

Jos minulta nyt kysytään, niin ylipäätään yksikään missiehdokas ei koskaan edusta juuri sitä kauneinta suomalaista naistyyppiä minulle, mutta see nyt taas sitten onkin jo taas ihan toinen juttu.
 

Miljonääri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappaja, Nashville Predators, FC Köln
Olipas tosi nättejä kuvia Iltasanomissa tänään uudesta missitytöstä. Kauniin muitoiset huulet on naisella. Näyttää olevan tosi pirteä tyttö kuvauksissa ja se välittyy noiden kuvien kautta lehtien sivuilla jopa, hienoa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Daespoo kirjoitti:
Pointti onkin että Miss Suomeksi tämä ko. neito ei ole kaunis, siis verrattuna aikaisempii misseihin. Kyllähän 99% alueen kirjoittajista nousisi ko. mimmin selkään alle nanosekunnin jos tilaisuus tarjoutuisi (ja olosuhteet yleisemmin sen mahdollistaisi) mutta ei ole Miss Suomi -tittelin vaatiman tason arvoinen.

Kyllähän toi telkusta Joonaksen haastattelussa nähtynä on aivan parasta A-ryhmää. Aivan käypä miss-suomi, mutta ei millään floppi. En tosin nähnyt muita ehdokkaita missään vaiheessa.

Yleensäkin nämä missit kisoissaan ovat aika surkean näköisiä kun noita kisojen aikana näytetään, verrattuna todellisuuteen. Olen muutaman kerran livenä törmännyt joihinkin misseihin ja kyllä ne kaikki aivan sairaan hyvän näköisiä ovat.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Ulkonäöstä en tiedä, mutta ulosanti on harvinaisen viehkeää, selkeää ja nopeaa. Ei varmasti jää sanattomaksi kovin usein. Olisikohan Suomen missihistorian persoonallisin tapaus?
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Kyllähän tuo paremmalta tv:ssä näytti kuin kuvissa, mutta ei voi siltikään tajuta, että tuossa nyt olisi sitten se Suomen kaunein. Leuka kahdessa osassa, nenässä riittää ja hampaatkin vähän siihen suuntaan.

Edit. Ulosanti oli kieltämättä yllättävän hyvää.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
mice kirjoitti:
ja hampaatkin vähän siihen suuntaan.
En ehtinyt nähdä missiä mutta näyttivätkö ne hänen hampaitaan lähikuvassa ?
Melkoiset amalgaamit näkyi ja muutenkin suu oli jotenkin...

Terveisin koo
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Joo nyt tuli nähtyä ekaa kertaa myös live kuvaa neidosta. Olen aiemmin ollut vaan noitten netistä pyörivien ei-niin-mairittelevien kuvien varassa, mutta nyt näytti kyllä todella hyvältä! Olen täysin myyty, hyvä valinta! Tosin mun mielipiteeseen ”saattaa” vaikuttaa se miss.suomi muistuttu kovasti erästä naista johon olen joskus ollut korviani myöten ihastunut. :)
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Karhu2 kirjoitti:
Jos ketään kiinnostaa, niin tämä uusi Miss Suomi on tällä hetkellä Ruben & Joonas -ohjelmassa.

Yhdestä kuvakulmasta ja puoli päätä hiusten peitossa ihan OK naapurintyttömäinen meitsinki. Ilmeisesti tuon näköisiä sutturoita on paljon liikkeellä, minäkin tunnen yhden, neidin ikä tosin riittäisi tämän missukan äidiksi. No juu, enpä taidakaan jatkaa tästä enempää.
 
Viimeksi muokattu:

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Varsin sympaattisen ja fiksun oloinen tyttö tuon Joonaksen haastattelun perusteella.
 
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200702195761149_uu.shtml

Itselläni on joskus ollut sellainen kuva, että arvostelulajit arvostellaan kilpailun käydessä. Eli kun päätetään kokouksessa niin tulee mieleen, että siellä keskustellaan päätös kohilleen ja yksittäisten tuomareiden mielipiteet muuttuvat samalla. Jos ei tietäisi niin varmaksi toisten mielipiteitä, niin ratkaisut olisivat voineet olla toisenlaisia.

En toki tiedä heidän valinta mekanismeista mitään.. voihan se olla, että tekivät asian kuten pitääkin, mutta epäilen.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää näiden vässykkä/marttyyri-vedonlyöntifirmojen toiminta, jos eivät tee todellakaan tutkintapyyntöä poliisille. Ahomaan saisi kyllä helposti näillä tiedoilla käräytettyä petoksesta, mutta ilmeisesti näiden vedonlyöntifirmojen omakin toiminta on niin läpimätää, niin kuittaavat tapahtumat vain pienenä ko. bisnekseen kuuluvana tappiona. Ns. rehelliset vedonlyöjät kuitenkin maksavat nämä kusettamalla saadut voitot.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
En toki tiedä heidän valinta mekanismeista mitään.. voihan se olla, että tekivät asian kuten pitääkin, mutta epäilen.
Yhtä pihalla olen itsekin, mutta jos samaa systeemiä on käytetty jo vuosia, niin pääasia, eli kaunis missi on kyllä löytynytkin varsin monena vuotena. Esimerkkinä Mira Salo tästä lähihistoriasta. Nyt oli mielestäni se ongelma, että todella hyvät ehdokkaat loistivat poissaolollaan.
Mitä tähän Ahomaahan tulee niin, ei ole ollut mukana tuottajana ilmeisestikään kun vasta tänä vuonna, ja heti alkoi kabinettipeli käymään kuumana. Ahomaa on toki ollut mukana tuottajana muissa kauneuskilpailuissa, mutta ei muistaakseni Miss Suomi-kisoissa. Korjatkaa ihmeessä, jos muistan väärin.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ei voi kyllä kun ihmetellä Ahomaan tyhmyyttä, olen tiennyt että kaveri ei todellakaan ole järjellä pilattu mutta tämä oli kyllä taas pohjaveto.

Kuinkakohan kauan Selinit ja kumppanit jaksavat katsoa tätä pelleä Solar Filmsillä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös