Missä tapasitte...?

  • 16 126
  • 91

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse veikkaisin tavanneeni oman siippani korkeammalla kuin kukaan muu palstalainen. Vaimo löytyi 3800 metrin korkeudesta, tarkemmin sanottuna eräästä kirjastosta...
 

masahiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK,HIFK,Juventus,
Liverpool
Se oli vuonna 1971, kun juna lähti Helsingistä kohden Savoa. Käytävän toisella puolella istui nainen jonka kanssa vaihdettu katse aloitti tarinan joka jatkuu edelleen.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tapasimme muutama kuukausi sitten paikallisessa teinihelvetissä. Minä tein ehkä ensimmäistä (ja viimeistä) kertaa elämässäni aloitteen. Hauska ilta/yö meillä oli, mutta sen jälkeen emme ole tavanneet.

Kyseinen henkilö ei siis vielä tiedä, että hänestä tulee "nykyinen seurustelukumppanini" tjsp.
Toivossa on kuitenkin hyvä elää. Ja toivossa elon aikana voi sitten tapailla muita, vähemmän potentiaalisia miehiä, ihan vain todetakseen, ettei mikään tunnu enää miltään =).
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Viestin lähetti vlad
Mutta milloin? 34 vee ikää ja tuntuu siltä, että kohdalle sattuu kaikkea muuta kuin niitä oikeita. Olisipa mukava inhimillisessä iässä kohdata ihminen jota rakastaa ja joka rakastaa.

Inhimillinen ikä? Itsellä on mittarissa 42 enkä ole vielä luopunut toivosta. Onhan tässä vielä jäljellä aikaa kolmisenkymmentä vuotta... .

Viimeisin ex näki minut työpaikallani, ajatteli että siinä miellyttävän oloinen tyyppi, otti selville nimeni ja laittoi tekstiviestiä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Usutettiin sitten tällainenkin ketju kahlaamaan...

N. 9 vuotta sitten teollisuuspiippula Tampereen Hämeenkadulla Night Trainissa( Vai onkoos se Nite Train? Vai oliko se silloin vielä "Honkkari"? En muista.) tapasin nykyisen ilon/murheen tuottajani/elänkumppanini. Kyseiseen savupiippu-cityyn minut oli houkutellut juurikin tapaamani kurssikaveri, jonka silloisen tyttöystävän isoveli asusteli/opiskeli Hervannassa (juuri siellä, Rollsin ja Nesteen huoltoaseman kupeessa).

Kyseiseen lafkaan jouduin muiden paikkojen ylitsevuotavien jonojen vuoksi. Hän oli joutunut sinne samasta syystä. Saapuessani paikkaan potkin huomaamattani hänen ja kaverinsa tanssilattian reunassa makoilleet käsilaukut loitommalle.

Kiersin"rundin", ts. takaa ylös ja sitten alas, ja saavuin sattumalta paikalle kun Celine Dion aloitti kiekumaan sitä biisiä, jonka videossa ukko tekee jääveistosta (jos joku tietää kappaleen, kertokoon. Siitä saa pisteitä kotona.) Pyysin tanssille, ja seuraavalla viikolla saapui e-mailia. Oli käyttänyt kielon "finger"-toimintoa hän.

Sillälailla sattumalta siis.
 
Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tavattiin vappuna 93 aamuyöllä Porilaisen grillin, Tipukin pihalla. Molemmat oltiin matkalla kaupungilta kotiinpäin kun kello oli jo ties mitä. Loppujen lopulta kuitenkin mentiin meiltä hakemaan lisää vaatetta ja sitten pyöräiltiin muijan luo Ulvilaan. Muijalla oli pari kaveria mukana ja minullakin yksi mutta kaikki lopulta menimme samaan paikkaan yöksi.

No, siitä on kohta 12 vuotta ja 96 mentiin naimisiin ja sen jälkeen onkin sitten tullut neljä jälkikasvua. Nykyisin asutaan sadan metrin päässä paikasta jossa vietimme ensimmäisen yhteisen yömme.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti metsänpeikko
Tapasimme muutama kuukausi sitten paikallisessa teinihelvetissä.

Annas kun arvaan: Nighttrain? Siinäpä vasta turha juottola jos saan sanoa näin niin kun off topicina. Oltiin kerran Porissa baarikierroksella ja kysyttiin pokelta lipun hintaa. 2 euroa, joten sinne! Päästiin rappuset ylös ja tsekattiin tilanne. Nopeesti ne hymyt vaan hyytyi meidän varsin hilpeässä kaveriporukassa. Näytti mestan meininki sen verran väsyneeltä, että lähdettiin heti Moccaan. Sen jälkeen en muistaakseni ole Nighttrainissa käynyt.

En ole tavannut vielä missään, enkä jaksa ottaa asiasta edes paineita, sillä osaan kyllä olla sinkkunakin. Olen sen verran monimutkainen persoona, että mua voi ymmärtää ainoastaan samassa asemassa oleva ;).

Edit: Olinhan mä muuten Nighttrainissa kesällä 2003.
 
Viimeksi muokattu:

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Blackie
Annas kun arvaan: Nighttrain?

Väärin.

Siellä olen toki käynyt kerran, ja jopa tavannut (sillä hetkellä) fiksulta vaikuttaneen jannun. Mutta ei siitä sen enempää.
Mocca oli paikka, jossa sen potentiaalisen tapasin.


Ai niin, taidetaan virallisesti kirjoittaa Nite Train, muistaakseni.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti metsänpeikko
Väärin.

Siellä olen toki käynyt kerran, ja jopa tavannut (sillä hetkellä) fiksulta vaikuttaneen jannun. Mutta ei siitä sen enempää.
Mocca oli paikka, jossa sen potentiaalisen tapasin.


Ai niin, taidetaan virallisesti kirjoittaa Nite Train, muistaakseni.

En mä nyt sitä tiedä, että miten se kirjoitetaan, tarkoitus oli vaan mennä juomaan sinne. Mocca on kieltämättä kans teinien suosiossa, mutta mielestäni Nite Train on synonyymi teinihelvetille. Aika paskoja baareja Porissa kaiken kaikkiaan, paitsi se yksi, jonka nimeä en halua mainita sillä muuten menisi mainostamiseksi. Tää oli viimeinen off topic :).
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tuhannen humalassa olin, kun tyttöni tapasin.

Oli alkutalvi 2003 ja kavereiden kanssa Baariin Helsinkiin oltiin menossa, Ale Pubiin vielä, tähän laatupaikkaan. Jonossa sitten tapasimme erään tutun tytön, jolla oli kaveri mukana. Illan aikana sitten normaalisti heitettiin läppää, kunnes tämä neito kysyy, että lähdenkö yöksi. ööö...JOO! :) Sillä tiellä ollaan, loppu yö meni ensin jossakin muussa hommassa ja sen jälkeen jutellessa ja neito oli hurmattu. :)

Baarissa tyttö kysyi, josko hakisin hänelle oluen, tarjoutui itse maksamaan. Otin rahat menin tiskille ja ostin juoman, join vielä kaupan päälle huikan lasista ja vein pöytään. Todellinen herrasmies, voisi joku sanoa.
 

Neely#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Lukiossa -95 syksyllä. Meni hiukan aikaa säädellessä, mutta tammikuun 30. päivä -96 oltiinn ensi treffeillä leffassa, ja nyt on loput pelkkää historiaa. Eli Toukokuussa -04 pappi sanoi aamenen ja nyt vietetään onnellista avioelämää!
Kyllä kelpaa!
 
Ennen nykyistä suhdettani olen tavannut sulhasehdokkaani baarissa (siskoni esitteli meidät toisillemme), keskellä kaupunkia keskellä päivää ja tietysti yksi tarttui matkaani vuoden ajaksi netistä.

Nykyisen elämänkumppanini tapasin seuraavasti. Olin vuosi sitten mieskavereistani koostuvan porukan kanssa ryyppäjäisissä. Seurustelin vielä silloin mutta suhde oli vedellyt viimeisiään monen kuukauden ajan. Yksi kavereistani toi mukanaan työkaverinsa. Ensimmäinen ajatus ko. miehen nähdessäni oli "jeesus, minkä näköinen mies!". Illan edetessä aloimme juttelemaan ko. miehen kanssa, taisi hän kosiakin minua leikkimielisesti. Ajatukset osuivat yhteen ja jatkoimme matkaa yhdessä baariin. Ja sieltä miehen luokse.

Nykyään asumme yhdessä ja päivä päivältä tuntuu paremmalta. Ensimmäinen suhde, jossa uskaltaa suunnitella tulevaisuutta; omakotitalo, koira, lapsia.

Tuntuu hyvältä ja turvalliselta :) This is IT.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti sampio
Juuhas. Ensimmäinen muistikuvani ajoittuu pääsiäiseen -93. Tarkemmin kiinnostuin ko. tytöstä syksyllä -96, mutta seurustelun alkuun meni vielä vuosia. Kihlauduimme viime syksynä, saas nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Hahaa! Tulevaisuus toi tullessaan häät -02 ja suloisen tyttölapsen -04. Saas nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Viestin lähetti MouseInTheHouse
-clip- Seurustelin vielä silloin mutta suhde oli vedellyt viimeisiään monen kuukauden ajan. -clip-
Tässä kohtaa haluan kysyä, että miksi helvetissä siinä edellisessä suhteessa piti sitten roikkua? Seuraava ei ole sitten sitten henkilökohtaista.

Pienellä otannalla, tämän muotoinen toiminta on ilmeisesti yleisempää naisten keskuudessa. Naisasiat-ketjusta voi lukea, kuinka vittumaista on eron jälkeen huomata toisen kulkevan heti uuden jannun käsipuolessa. Päädynkin sanomaan, jotta autoa vaihdetaan tuolla syyllä - ei seurustelukumppania.
 
Viestin lähetti Sid
Tässä kohtaa haluan kysyä, että miksi helvetissä siinä edellisessä suhteessa piti sitten roikkua? Seuraava ei ole sitten sitten henkilökohtaista.

Pienellä otannalla, tämän muotoinen toiminta on ilmeisesti yleisempää naisten keskuudessa. Naisasiat-ketjusta voi lukea, kuinka vittumaista on eron jälkeen huomata toisen kulkevan heti uuden jannun käsipuolessa. Päädynkin sanomaan, jotta autoa vaihdetaan tuolla syyllä - ei seurustelukumppania.

Tätä pitäisi varmaan kysyä myös siltä entiseltä kumppaniltakin. Huono suhde alusta lähtien, ko. mies jätti minut edellisenä syksynä ja otti muutaman päivän jälkeen takaisin. Luottamus meni.

Ja tämä kyllä selvisi vasta jälkikäteen mutta taisi ex-kumppani käydä polkaisemassa seurusteluaikanamme jotain muutakin kuin minua, ainakin tietyt yllättävät labratulokset viime keväältä viittaavat vahvasti siihen.

Ja koskapa ko. mies oli vitun mustasukkainen kavereistani (jotka ovat miehiä) ja vittuili minulle aina kännipäissään vähemmän mukavasta menneisyydestäni, niin täytyypä todeta että toivottavasti oli vittumaista huomata minut heti eron jälkeen toisen jannun käsipuolessa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Tapasin tulevan vaimoni eräässä Helsinkiläisessä ravintolassa. Elettiin 90-luvun alkua. Vuoden seurustelun jälkeen muutimme saman katon alle. Maaliskuussa olemme olleet avioliitossa 11 vuotta ja jälkikasvua on 2 tyttölasta: 10 v. ja 7 v. Still going Strong!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös