Missä tapasitte...?

  • 16 122
  • 91

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli kysymyksenä on, että missä tapasitte nykyisen elämänkumppaninne, eli kumppanin jonka kanssa seurustelette?

Yliopistolla kahvikupin ääressä syntyy aina mitä mielenkiintoisempia keskusteluja, mailmanrauhasta, ympäristöstä, politiikasta ja suuremmista asioista kuten parinmuodostuksesta.

Pöydässä enemmistö oli ns sinkkuja, inhoan tuota sanaa, joten en enää sitä käytä, toki ei minun pitänyt sitä nytkään käyttää.
No jokatapauksessa, keskustelu siirtyi pikkuhiljaa aivan alkuun eli mikä on paras paikka tavata tuleva elämänkumppaninsa. Ravintola, opiskelupaikka, kuntosali, iltalenkki, kauppa, kirkko, jääkiekko-ottelu, jne.

Itse tapasin ex-kihlattuni aikanaan sattuman kautta Yliopiston teemabileissä. Puolenyön maissa jahkailin ja pohdiskelin kämppiksen kanssa kannattaako lähteä bileisiin juomaan , ilmaiset drinkkimme 2 kpl. No lopulta pääsimme matkaan , vaikka ei ollutkaan kaukana, ettemme olisi jääneet nukkumaan. Paikan päällä oli suhteellisen hiljaista, vaan yksi katse riittikin ja olin myytyä miestä. Se siitä, historiaa.

Ajatuksenani olikin lähinnä kysellä, missä te hyvät jatkoajan kirjoittajat olette tavanneet nykyisen kumppaninne?
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Edellinen piti käydä hakemassa Tanskasta asti, siis asui jo silloin tossa naapurissa;) , eli Rozkildessa.
Tän hetken potentiaalisen kanssa tavattiin niinkin eksoottisissa merkeissä, kun pikkujouluissa :D
 

Ziran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Tappara ja Le Bleu-Blanc-Rouge
Noin 6486 kilometrin päässä...

Koillis-Kiinan Shenyangissa eräässä kaupassa.

Tarina on huomattavasti romanttisempi full versionina, mutta punastun aina kun kerron sitä
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Juuhas. Ensimmäinen muistikuvani ajoittuu pääsiäiseen -93. Tarkemmin kiinnostuin ko. tytöstä syksyllä -96, mutta seurustelun alkuun meni vielä vuosia. Kihlauduimme viime syksynä, saas nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan :eek:

Jatkokysymys:
Missä olitte ensimmäisillä vakavilla treffeillänne?
Vastaus: Mielikuvituksettomasti Spice Ice:ssa.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
No mä vaan huomasin "hänen" olevan noiden hartioiden päästä lähtevien raajojen päässä. Oikein kivasti on tultu toimeen jo yli 20-vuotta.
 

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jääkiekko-ottelussa, missäs muualla. Ja hän ei edes pidä jääkiekosta...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Minä tapasin oman ex-kihlattuni ravintolassa samana päivänä, kun kotiuduin armeijasta. Olin tietenkin täysin umpikännissä ja muistikin pätki. Oltiin kuulemma tanssittu hitaita ja suudeltukin samantien (en mä vaan mitään muista).
Sitten, kun seuraavan kerran nähtiin leffan merkeissä ja minäkin olin selvinpäin, niin hieman jännitti tapaaminen, kun ei oikein muistanut miltä toinen näytti. Onneksi vastaan tuli oikein kivan näköinen naisen alku :)...

Omani siis löysin perisuomalaisesti ravintolasta ollen itse aivan nakit! Eli kyllä tuolla "perisuomalaisellakin" tavalla tärppää.

Ps. Ai, niin onhan tuolla tuo ex-sana, joten pitänee vaihtaa taktiikkaa...
 

rautis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt tulee lukuja joita ei kovin paljon nyky aikana näe lue ja hämmästy:
-tavattiin koulussa (ylä-asteella)
-kihloihin -87
-naimisiin-91 jolloin syntyi esikoisemme (tyttö)
-94 toinen tyttö
-98 poika
-02 edelleen naimisissa ja huom ONNELLISESTI!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Tatzka
Yliopistolla kahvikupin ääressä syntyy aina mitä mielenkiintoisempia keskusteluja, mailmanrauhasta, ympäristöstä, politiikasta ja suuremmista asioista kuten parinmuodostuksesta.

Pöydässä enemmistö oli ns sinkkuja, inhoan tuota sanaa, joten en enää sitä käytä, toki ei minun pitänyt sitä nytkään käyttää.
No jokatapauksessa, keskustelu siirtyi pikkuhiljaa aivan alkuun eli mikä on paras paikka tavata tuleva elämänkumppaninsa. Ravintola, opiskelupaikka, kuntosali, iltalenkki, kauppa, kirkko, jääkiekko-ottelu, jne.

Kiitos vinkistä, täytyy ottaa oppia..Vaikkei ehdi ees kahvii juodakaan alakuppilas..:D Eli vastaan toistaiseksi en missään..:(

EDIT:Tai siis mä en tiedä, ollaanko me on/off..Syömäs ollaan käyty ja vietetty aikaa yhdes, mut silti..:confused:
 
Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti sampio

Jatkokysymys:
Missä olitte ensimmäisillä vakavilla treffeillänne?
Vastaus: Mielikuvituksettomasti Spice Ice:ssa.

No vastataanpa tähänkin.

Ensi deitit tapaamisen jälkeen päätin järjestää kylpylään. Ihan mukavat deitit ne olivat, tulipa vielä ostettua nätti kimppu kukkia. Ihan mukavaa siellä porealtaassa oli kelluskella ja vesiliukumäessä lasketella. Luonnollisesti saavuin hakemaan daamia hieman myöhässä ja oli pakkastakin ai että hävetti.

Niin ja lopuksi romanttisesti mackiin syömään;)
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Tämän nykyinen potentiaalinen tyttöystävä (??) on tuttu kavereiden kautta. Monenlaisen koukeron kautta päädyin yhden baari-illan ( ja 7 tequilan ) jälkeen saattamaan hänet erään kaverin kämpille. Itsellä ei (kai) :) ollut mitään taka-ajatuksia, mutta sitten heräsin aamulla alasti hänen vierestään :D

Siitä on nyt yli 3 kuukautta, mutta ei tätä suhdetta ole vieläkään virallistettu . Harmi kyllä näen häntä vain viikonloppuisin .

Aikaisemmat likkafrendit olivat netistä ( :rolleyes: ) ja lukiokaveri, jonka kanssa synkkasi kouluretkellä Levillä.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Tommy
Yläasteella, tosin ensimmäisen kerran joskus 5-vuotiaana perhepäivähoidossa.

Vai yläasteella?! Eli aivan tuore juttu.. Onneksi olkoon! Tuore rakkaus on aina ihailtavaa.
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Viestin lähetti Tunkki


Vai yläasteella?! Eli aivan tuore juttu.. Onneksi olkoon! Tuore rakkaus on aina ihailtavaa.

Tommyn profiilista selviää, että hän on syntynyt 26.01.1983, joten eiköhän siitä yläaste-iästä ole jonkin aikaa kulunut ?

Nimim. kasivitonen sisko lukion ekalla
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti TwilightZone

Tommyn profiilista selviää, että hän on syntynyt 26.01.1983, joten eiköhän siitä yläaste-iästä ole jonkin aikaa kulunut ?

Nimim. kasivitonen sisko lukion ekalla

No voi että! Siis ei voi olla totta! Siis apua! Laskin epähuomiossa väärin.
 

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niinkuin moni teekkari joka on Otaniemessä joskus vaellellut mysteerisissä kellareissa tietää, siellähän en naiset tavataan. ex-kihlattuni tspasin baaritiskillä kun tarjosin hänelle "jotain punaista ja makeaa" olin kyllä todella tukevassa humalassa, kun vein hänet kotiinsa ja otin taksin omaani. kirjoitin numeroni (siis minä herrasmiehenä annoin aloitteen hänelle) paperilapulle josta hän ei aamulla saanut mitään selvää. Onneksi tapasimme kuitenkin jo parin päivän päästä samassa paikassa ja silloin älysin ihan antaa käyntikortin ja ottaa hänen numeronsa, jotta saatoin ottaa häneen yhteyttä. Ensi treffeillä olimme Krunikassa sijaitsevassa Rodolfossa.

Tulevan ex-kihlattuni tapasin aivan samassa paikassa ja silloin minulla oli hiukan vähemmän viinaa koneessa, tosin häntä taivuttelin kyllä aika kauan, ennen kuin hän suostui kanssani mihinkään lähtemään. Ensitreffit taas Rodolfossa, se on muuten helvetillisen hyvä paikka tollaseen. Vähän punkkua ja italialaista ruokaa ja avot.
 

sani

Jäsen
Suosikkijoukkue
lukko, kärpät, ujk
Virroilla Rantarockissa juhannuksena. Vuosi oli 1994. Siinä vietettiin kiihkeät kolme päivää kolmen promillen humalassa. Vuoden verran tapailtiin lomilla ja viikonloppuisin. Välimatkaa oli n. 600 km. Sitten muutettiin yhteen, kihloihin ja naimisiin. Yhdessä ollaan oltu onnelliset 7 1/2 vuotta.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Paikallisessa ravitsemusliikkeessä ja heti ensimmäisenä yönä .. eh .. liha oli heikko nykyisen kihlatun kaverin eteisen lattialla.. :)

Eli kihloissa since 1.1.2000 ja all is well.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Cinderellalla...

... ihan umpijurrissa. Viisi vuotta sitten joulun alla. Ei vietetty yötä yhdessä sillon, senpä takia varmaan jatkunut näinkin pitkään:D

Kihloihin yms. ei jaksa miettiä, kattoo vaikka sitten, jos tosta valmistuisi eka ja muuta. Muutenkaan en ymmärrä mitä järkeä on mennä kihloihin, jos ei hääpäivästä ole tietoakaan. En tiedä miten Jatkislaiset tekee, mutta tiedän pareja ketkä ovat vaan vuodesta toiseen kihloissa.
 

BBT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Djurgårdens IF
- 93 olin ajaa tämän neiti-ihmisen yli Kuplallani (jurrissa hoippui eteeni), koominen tapaus (nauretaan vieläkin), vein tytön kotiin ja sovittiin treffeistä...
-98 kihloihin
-00 kihlojen "purku" ja eri teille
-00/01-> onnellisesti yhdessä (ei kihloissa, mutta mummot kinuaa jo häitä (??))

...voi sen näinkin tehdä...
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
- ekan kerran törmäsin neiti X:ään ohimennen joskus syksyllä 96 Turun yliopiston kemian / biokemian laitoksella, jossa molemmat opiskelimme
- ensimmäiset ajatukset että kaikki voisi olla toisin: 13.3.1997 Ale-pubissa (terveisiä vaan pääkaupunkiseudulle)
- seurustelui alkoi: 17.10.1997
- kihlohin: 17.4.2001
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös