Missä päin asut jokerifani?

  • 24 397
  • 217
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Vantaa on syntymäpaikka, mutta Helsinkiin muutin heti, kun pääsin muuttamaan omilleni. Parikymmentä vuotta tulee kohta täyteen helsinkiläisenä ja nykyisin asun alle kahden kilometrin päässä Jaffalasta. Toivoisinkin Jokereiden pikaista paluuta sinne, jotta pääsisi helposti vaikka kävellen peleihin.
 

Markoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1983 aloin kannattamaan Jokerit. Se pomppu maaliin harmittaa edelleen. Olin 10v silloin.
Isä ja hänen työkaverinsa vei minut Jokerit vs Kärpät peliin jo ennen tuota vuosilukua, koska isän työkaveri oli Kärppäjamppa. Aina kannustin Jokerit.

Asuin paikassa, missä silloin oli ruotsalaisia enemmistö, olin about ainoa Jokerit fani, about kaikki muut kannusti hifkiä.
Se vain tuon takia kasvoi ja kasvoi se Jokerit kannatus, koska koko ajan tuli ns. paskaa niskaan.

Siuntiosta siis. Nyt Espoo.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Herkkua varmasti Iisalmessa, Imatralla, Kajaanissa ja Rovaniemellä asuville kun Jokerit tulee kylään. Miksei muuallakin.

Tilanne jota ei olisi ikinä osannut kuvitellakaan, kuten jossain toisessa ketjussa jo aiemmin mainitsin. Suomen suurin ja kaunein oman kasvattajaseuran kanssa samassa sarjassa. On todellakin herkkua ja varmasti tunteet tulee olemaan pinnassa useaan otteeseen kauden aikana.
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils, Tampa Bay Buccaneers
Ruotsiin muutin 2010, ja asuinpaikkana ollut Tukholma vuodesta 2013.

Vantaalta lähtöisin, mutta pääasiassa Helsingissä asunut Suomessa. Miksi Jokerit? Faija on Töölön miehiä ja oli kausikorttilainen 90-luvulla. Ensimmäinen muisto itsellä paikan päältä, 6-vuotiaana, on ratkaiseva finaali -94, jolloin olin faijan mukana.
 

luukkumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue , voima
Nuorena ja hurjana, kun oli lähiöuniformu eli myllyverkkarit , vihreä pilottirotsi ja takatukka -> Itähelsinki. Nyt pälvikaljuna iskävartalona vauras länsihelsinki. Seuraava lokaatio on Malmi / Honkanummi jonne väkinäinen raahautuminen on jo menossa.
 

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Stadissa syntynyt, stadissa kasvanut ja täältä mun tuhkat joku päivä ripotellaan mereen. Itä-Helsingistä olen lähtöisin, sittemmin on tullut asuttua ympäri Helsinkiä, hyvät pätkät mm. Larussa ja Haagassa. Nyt viime vuosien aikana olen taas kotiutunut tänne itään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Stadissa syntynyt ja kasvanut. Sittemmin kiertänyt kaikki pks-kunnat. Vantaa nykyisin. Loppusijoitus on sukuun kuuluvalla paikalla meren äärellä.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Länsi-Vantaa.

Ekat n. 25 vuotta länsirannikolla, seuraavat n. 20 vuotta Koilis-Helsingissä. Jokerit tarttui matkaan silloin. Ihan aluksi halusin vain ärsyttää työpaikan lesoja Hifk-faneja, mutta siitä se sitten lähti.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä muuten on termi joka tuo aina pikkuisen oksennusta suuhuni, kun rakkaan kotikaupunkini nimi väännetään landespedejen toimesta tuollaiseksi hirvitykseksi.

”Hesassa” vielä ymmärrän, vaikka sen käyttö paljastaakin muualta tulleen ja särähtää aina korvaan.
Stadilaisille se on kuitenkin vain joko Helsinki tai Stadi, eikä mikään Hesa.

Mutta että ”Hesoissa”!? Miksi monikossa? Kuvitteleeko ne böndepaukut että Helsinki koostuu useammasta kaupungista? Vai viitataanko sillä koko pääkaupunkiseutuun? Häh?

Mystinen ja raivostuttava sana!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös