Missä olet tavannut kumppanisi?

  • 15 084
  • 80
F

Flonaldo

Tapaamispaikka oli tietysti Rinkelinmäen jäähalli ja katsomo C5, joka myöskin sikakatsomon nimellä tunnetaan :-)
 

Ice-hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kolibri

Rakkaan avokkini tapasin vasta (ois saanut löytyä aiemminkin)
kolmisen vuotta sitten Hämeenlinnalaisessa "yökerho" Kolibrissa...
Hämeenlinnalaiset tuntee saman paikan nimellä kierrätyskeskus ja
lintuvintti.. Ensimmäisenä iltana vaihdettiin vaan numeroita ja ei jaksanut
miäs odottaa kun seuraavaan päivään kun soitteli treffeille.
Sen jälkeen elämän onkin ollut pelkkää onnea ja autuutta..
(lukuunottamatta alkuajan rähinöitä, eroja jne..)
Yhteen muutettiin puolisentoista vuotta sitten, ja ei ole tarvinut katua. Kai kummankaan ;o)
 

Pantteri78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä tapasin oman kultani ihan vasta kissin chatissä. Eksyin sinne kun ei muutakaan tekemistä ollut ja nyt oltu yhdessä jo huikeat puolitoista kuukautta. Voi tätä nuorta rakkautta.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nykyisen avovaimoni tapasin Kallen Suomi-baarista noin viisi vuotta sitten. Tanssin kaverini kanssa pöydällä ja olin huomaavani, että nykyinen avovaimoni hymyilee mun touhuilleni. No, tilaisuuden tullen menin juttelemaan hänen kanssaan ja vaihdoimme illan kuluessa puhelinnumerot. Avovaimoni kuitenkin väittää, ettei hän hymyillyt minulle.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Ja kuka kehtaa väittää, ettei baarista löydä rakkautta!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: No jos koo, niin miksen minäkin

Viestin lähetti Rööri
Kunnioitan vaimoani äitinä ja puolisonani enemmän kuin hän koskaan ymmärtääkään. Moni nainen, jos kukaan, ei olisi kanssani jaksanut. Tuota pidän kestävän rakkauden osoituksena, jonka edessä tulee ottaa hattu pois!

Kuten joskus aiemminkin olen sanonut: Rakkaus on sitä, että pystyy sietämään toista läpi vuosikymmenten- Nih!


Jumalauta!! Ei voi muuta kuin ottaa pipon pois päästä ja vetää käden lippaan.
Näinhän se kuuluu mennä!
 

Jonna79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensimmäisen kerran huomasin nykyisen avomieheni koulussa. Olin itse 7. luokalla ja hän 9. luokalla. Hänen päästyä yläasteelta, törmäsimme seuraavan kerran vuoden päästä.
Istuimme parhaan ystäväni kanssa lauantai-iltana erään kultasepänliikkeen edessä ja yritimme tappaa aikaa. Yhtäkkiä huomasin tämän poitsun jota todellakin olin katsellut jo koulussa. Päätin tehdä asialle jotain. Menin kysymään tupakkaa vaikka itsellänikin sitä oli. No hän jäi kaverinsa kanssa siihen tupakalle ja sillä tiellä ollaan edelleen.
Tämä tapahtui heinäkuun lopulla -95. Joten reilu 7 vuotta on jo yhteistä taivalta takana ja onnellisia ollaan edelleen.
 
Viimeksi muokattu:

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Oman naiseni tapasin reilut kolme vuotta helsinkiläisessä baarissa. Tämä unelmieni nainen oli frendini tyttöystävän paras kaveri, mutta jostain syystä en ollut ikinä häntä nähnyt aikaisemmin, vaikka heilläkin oli jo melkoinen taival kertynyt parisuhteessaan. Kuitenkin siinä illan mittaan yritin kovasti tehdä tuttavuutta hänen kanssaan ja yllätyksekseni hän olikin sitten myös kiinnostunut minusta. Eli reilut kolme vuotta takana, edessä pian virallinen muutto yhteen, vaikkakin ollaankin asuttu jo enemmän tai vähemmän yhdessä ja täytyy sanoa, että olen ihan hemmetin onnellinen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin, ensitapaaminen taisi tapahtua jo noin viisitoista vuotta ennen varsinaista suhteen alkamista. Toki olin ollut hänen ihastunut jo pikkupoikana.

Sikäli olen säälittävä, että kyseessä on parhaan ystäväni serkku.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Joululahjat on jaettu ja muksut on tohkeissaan. Emäntä nukahti uupumuksesta (viinistä?) sohvalle, joten on hetki aikaa kertoa oma stoori.

Kaksi kertaa naimisiin menty ja kumpakin suhde alkoi aika pienillä marginaaleilla. Ekan kerran kaksikymppisenä satuin eräässä baarissa iltalomilla intistä sattumanvaraiseen tungos-katsekontaktiin n. 0,5 sec verran erääseen neitiin ja kas kummaa hänpä tuli sitten tunnin perästä hakemaan tansiin, kun olin kuulemma kerran katsonut silmiin hetkisen. Numerot vaihdettiin ja soittelinkin perään mutta harmin paikka olinkin kirjoittanut numeron väärin. Noh, homma olisi jäänyt siihen mutta tuuri potkaisi seuraavalla lomillla kun sattumalta osuttiin kohdalle tungoksessa kaupungilla. Asiaa selviteltyä ilta jatkui ja... siitä se lähti, tuli poika ja yhteiselo kesti onnellisesti kymmenkunta vuotta.

Toinen kerta päälle kolmikymppisenä ja eräistä firman juhlista jo taksin odottaessa ja muun porukan huudellessa kehoituksia taksista joku viehko ääni takanani sanoo: "jäätkö vielä hetkeksi, ei olla ehditty vielä tutustua?" Noh, nousen taksista muun porukan mennessä jatkoille ja jään Hoo-Moilasena tuijottamaan melko ventovierasta tapausta, kun kerta kysyttiin. Tätä on kestänyt nyt 7 vuotta ja toinenkin poika saatettu siinä sivussa maailmaan.

Muutamat "pedatut" suhteet on menneet selkeesti kiville, mutta nämä sekunnin harkinta-ajan tutustumiset ovat natsanneet! Tuurilla ne laivatkin seilaa...

Uskon vahvasti hetkeen ja sattumaan näissä asioissa.
 

Luiro

Jäsen
Flonaldo:

Tapaamispaikka oli tietysti Rinkelinmäen jäähalli ja katsomo C5, joka myöskin sikakatsomon nimellä tunnetaan :-)

Mikali olet morsmaikkusi tavannut ennen halliremonttia, niin katsomo oli B1, jos muistan oikein.



Minullapa ei ole kumppania, kun en ole sen tarpeessa. Ja paskat, nyt pienella ulkomaanreissulla olen hieman jatkanut anatomian opintojani pitkan selibaatin jalkeen, enkapa kai seurustelusta kieltaytyisi, mikali siihen oikean ihmisen loytaisin. Mikapa sen hienompi harrastus.
 
Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Olenko jatkoajan viimeisin...

Silla tapasin nykyiseni vain kaksi kuukautta sitten. Ihan tuore ei tapaus kuitenkaan ole, silla tunnen hanet jo viiden vuoden takaa. Joskaan emme ole olleet koskaan yhta aikaa vapaita.

Han soitti yllattaen, vuoden hiljaisuuden jalkeen ja kutsui kylaan. Mina menin seuraavana lauantaina punkkupullon kanssa. Sunnuntaina soitin hanelle ja vein ensin ulos syomaan ja sitten leffaan. Hanen luonaan myohemmin illalla parkkipaikkaa hakiessamme han kysyi oliko minulla pienta niin etta riittaa aamun asti... homma oli silla selva.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Lapin taikaa

Lapissa ja tarkemmin Pelkosenniemen Pyhätunturilla.

Kyseessä oli pääsiäisen kärsimysnäytelmä Suomen Lapissa,
tosin Elisabeth Rehnin hymyn kanssa kilpaillut aurinko
teki siitä Pääsiäisestä erityisen nautittavan.

Picnicit, iltaiset tähtitaivaat, bileet baarissa, loistavat rinteet,
erityisen hieno kaveriporukka, syvänlumen laskut kuruun ja
niin edelleen. Suosittelen edelleen katsomaan, josko Pyhälle
olisi vielä matkoja tarjolla.
 

scholl

Jäsen
Legendaarinen rakkaustarina.

JLand & olutpullo huomaa tummaverisen kaunottaren baarin nurkassa, ottaa rohkaisuryypyn, astelee typyn luokse ja lataa "Do I come here often?"

Ootko hakenut mallisuojaa tai vastaavaa tuolle lausahdukselle? Sen verran legendaarisenoloista matskua, että moni kyllä varmasti kopioi tuon.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hanen luonaan myohemmin illalla parkkipaikkaa hakiessamme han kysyi oliko minulla pienta niin etta riittaa aamun asti... homma oli silla selva.

Tämä tulee nyt vähän myöhässä, mutta jäi vaivaamaan että riittikö "pieni" vai menikö reisille?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tapasin oman tyttöystäväni Helsinginkadun Appron jatkoilla Studio51:ssä pari kuukautta sitten ja hyvin onnellisesti ja paljon ollaan siitä asti oltu yhdessä. Saa nähdä kuinka vakavaks vielä kehittyy... pelottavaa.
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Nykyinen vaimoni löytyi kahdesta eri työpaikasta vuonna 1999, jossa olimme kummassakin molemmat luonnollisestikin vain töissä ja teimme usein vielä samoja työvuoroja. Kun emme päässeet toisistamme eroon edes töissä, niin laitoimme sitten kuukauden päästä tapaamisesta lusikat yhteen. Ensimmäinen lapsi syntyi vuonna 2002.
 

Rocco

Jäsen
Kumppanini oli kiinni oikeassa olkapäässä syntyessäni, ja siinä se edelleen roikkuu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Helsingin Rautatientorilla, siinä Tampereen junan vieressä. Sanoin että terve ja kohta on seitsemän vuotta kulunut rattoisaa yhteiseloa.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tampereella Laukontorin jäätelökioskilla heinäkuussa 2005. Nykyinen avovaimoni oli myymässä jäätelöä ja sovimme treffit hänen työpäivänsä päätteeksi. Siitä se yhteinen taival sitten alkoi.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Kuntosalilla tietenkin. Katselin, että onpas nuorella tytöllä hyvä perse, pyysin kahveille ja siitä se lähti!
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ensimmäinen oli esimieheni, nainen kylläkin. En silti saanut palkankorotusta.
Nykyiseen törmäsin opiskellessa. Hän oli suorittamassa jotain harjoitustyönä tehtävää tutkimusta ja ilmoittauduin koekaniiniksi, koska neito oli niin hehkeä ja kupeitani kuumotti. Tutkimus koski sosiaalista älykkyyttä ja vedin siitä maksimipisteet reilusti satuillen. Onnistuin kuitenkin tällä tekemään lähtemättömän vaikutuksen. Puolen vuoden kuluttua järjestyi ainejärjestöbileiden jälkeen tilaisuus kanittelulle. Valmistautuessani aamulla asunnosta poistumiseen neito antoi omat avaimet. Siitä on 18 vuotta ja ihana on edelleen kahden ipanan äitinäkin. Ei täydellinen mutta täydellinen mulle.
 

ipaz

Jäsen
Kaikki joiden kanssa on vähänkin pidempään tullut pyörittyä on tullut tavattua baarissa tai jossain muussa paikassa, jossa alkoholilla on ollut osuutta asiaan. Enhän mä edes tajuaisi kenenkään iskuyrityksiä jos ne tapahtuisivat vaikka työpaikalla, punttisalilla tms. Kyllä tätä jannua pitää tulla ottamaan hihasta kiinni jos haluaa jutulle päästä.
 

tutzba

Jäsen
Paikallisilla musiikkifestareilla. Tuli pyytämään allekirjoittaneen nimikirjoitusta. Ei johdu siitä että joku julkkis olisin, pikemminkin siitä että neidillä taisi olla alkoholia veressä pikkuisen. Vaihdettiin sitten numerot ja seuraavana päivänä soitin. Siitä se ajatus sitten lähti...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös