Missä olet tavannut kumppanisi?

  • 15 066
  • 80

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Legendaarisesti kaksi yksinäistä ja lähes epätoivoista nuorta ihmistä surffaili netissä ja päätyi johonkin helkkarin chattiin (=Suomi24...). No, jonkin verran on vettä sen jälkeen virrannut sekä Vääräjoessa että Aurajoessa ja tuo nuoriparikin on ennättänyt kihloihin yhteistä asuntoa Kuopiosta metsästäen.

Vähän sama täällä, eli internetin ihmeellisessä maailmassa tuli aluksi kirjoiteltua, kunnes tavattiin kasvotusten ja siitä asti ollaan sitten enemmänkin tekemisessä oltu.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Nopealla vilkaisemisella en löytänyt vastaustani tähän ketjuun.

Olen tavannut vaimoni LänsiAuto Areenalla helmikuussa 1999. Hän oli ensimmäistä kertaa eläissään lätkämatsissa erään minun hyvin tuntemani opiskelukaverinsa kanssa. Ei vaihdettu sanaakaan keskenämme, hymy vaihdettiin. Toisen kerran tapasimme hänen elämänsä toisessa lätkämatsissa (täytyy tunnustaa, että menin katsomaan Jokerit-Tapparaa vain sen vuoksi, että saisin tavata hänet toisenkin kerran).

Siitä se sitten lähti.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Vanhaa vietiin

Urheilukilpailussa

Olimme molemmat toimitsijoina, siinä viikon ajan pääsimme tutustumaan toisiimme ja...

Jussia ennen saimme toisemme vastaavanlaisessa urheilutapahtumassa, kahden ottelun välillä.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Yliopiston fuksiaisissa. Huomattiin yhtäkkiä humalassa olevamme porukan senioreita ja lähes samanikäisiä keskenämme, mistä syystä karsastimme yhdessä jatkopaikkaamme, joka oli tunnettu teinihelvetti. No, tokihan löysimme ennenpitkää itsemme ko.puljusta nuolemasta toisiamme, ja siinä tuli jo heti ensitapaamisella sovittua että mennään naimisiin, perustetaan perhe ja hankitaan kaksi lasta, tyttö ja poika.

Illan päätteeksi lähdettiin taksilla kohti kämppääni, daami oli luvannut "tulla käymään" boksissani. Minähän olin jo päissäni laskenut 1+1=3, mutta yllätys olikin kohtalainen kun daami aikansa näköaloja ihmeteltyään pyysikin tilaamaan taksin. Mikäs siinä, puhelinnumero mulle ja taksi daamille.

Kohmelosta toivuttuani aamulla (n.15.00) rimpautin saamaani numeroon ja sovin tapaamisen illaksi. Tuo tapaaminen johti kohta 14 vuotta kestäneeseen suhteeseen, josta 9 vuotta naimisissa, ja kaksi lastakin on tuossa maailmaan saatettu, tyttö ja poika.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös