Missä olet juuri nyt?

  • 251 445
  • 3 226
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nousuhumalassa.

Eiku oho, paikkaa kysyttiin. No omalta sängyltä kirjoittelen soopaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sängyssä olen. Sade ropottaa peltikattoon kovaa. Tulpat odottaa nukkujaa. Ei tässä metelissä muuten unta saa.

Kärjistetysti tuntuu koko Kierrätyskeskuksen aktiiviosasto olevan kuningas Alkoholin palvelijana tänä iltana.
Mä olen selvänä... En kyllä tiedä lasketaanko minut aktiiviosastoon muutenkaan. Halusin vain kertoa.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tuli puhelimeen myrskyvaroitus puolaksi.
Google-kääntäjän mukaan juuri nyt alkaa kova ukkosmyrsky. Hakeudu turvasatamaan.
Mihin vitun satamaan sisämaassa hakeudutaan?
Kysymykseen vastaten: olen baarissa sateensuojassa juomassa Guinnessia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Katson vuoden 2001 WSM-karsintoja, Räsäsen Juha oli kova. Kaljaa juon toki myös. Foodora näyttää, että about puolen tunnin päästä tulee perhepizza ovelle. Life is good.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Kappas keppanaa, joku muukin on tilannut pizzaa. Oman pizzan saapumisaika on myös varmaan aika tarkalleen siellä puolen tunnin päässä.
Tulipa nopeesti, suunnilleen samalla hetkellä kun painoin edelliseen viestiin enteriä, niin puhelin pirahti. Nyt on jo eka biitti mozarella-jauheliha-oliivi-salami - pizzaa huulilla. On tämä kyllä, on tämä kyllä hyvää aika ihmiselle tämä elämä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Slovakiassa hotellissa paskalla. Samalla pohtien mihin sitä suuntaisi syömään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Omassa olohuoneessa. Kännissä kuin äimän käki. Stereoissa paukkuu Peer Gynttiä, Losing My Mind. Ja se on lähellä. Vittu mie aina osaan kyllä valita mielentilaan sopivat musat.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kotona olen tänään ottamassa iisisti ja palautumassa eilisestä. Kohta saunaan!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Saunassa... Siis ihan oikeasti istun lauteilla ilman vaatteita ja heitin äsken snadisti löylyä. Piti tämäkin kokeilla, kirjoittelu saunanlauteilta. Mutta nyt vien puhelimen turvaan vähän viileämpään ja kuivempaan paikkaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minulle herää näistä peräkkäisistä viesteistä tiettyjä mielikuvia.

Kotona olen tänään ottamassa iisisti ja palautumassa eilisestä. Kohta saunaan!

Saunassa... Siis ihan oikeasti istun lauteilla ilman vaatteita ja heitin äsken snadisti löylyä. Piti tämäkin kokeilla, kirjoittelu saunanlauteilta. Mutta nyt vien puhelimen turvaan vähän viileämpään ja kuivempaan paikkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös