Missä olet juuri nyt?

  • 251 521
  • 3 226
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mutta ite ku oon, mitä oon, niin kyllä mun juttu on muuta.
:) ja mäkin tykkään heittää näitä kevennyksiä ihan vain lämpimikseni. Oot puhunut tässä ketjussa viime aikoina niin usein siitä naapurin mirristä, että tilaisuus teki varkaan!
 
K

Kiekkokatsoja

:) ja mäkin tykkään heittää näitä kevennyksiä ihan vain lämpimikseni. Oot puhunut tässä ketjussa viime aikoina niin usein siitä naapurin mirristä, että tilaisuus teki varkaan!
Tämän kohteliaampaa "ryöstöä" en ihan heti palstalla muista. Arvostan tapaasi.
Tyypillisestä tylyttämisestä, en sano mitään. Koska tässä monilla olisi opittavaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Frendin luona Alppilassa. Kiasmassa tuli käytyä, sitä ennen syömässä ja sen jälkeen pikku terassikierroksella ihan issekseen. Nyt istun ja ihmettelen. Huomenna lauantaina piti olla toimintaa, mutta sade taisi vesittää ne kirjaimellisesti, eli vissiin suunta kohti Kotkaa ja kotia. Onhan täällä nyt muutama päivä tullut oleskeltua.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jack the Roosterin terassilla Tampereella.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onko porukkaa mukana? Mitä juot?
Issekseni olen tällä kertaa, kiitos kysymästä, mutta kivasti porukkaahan täällä on. Live-musiikkia ja kaikkea. Meininki: hyvä.

Heinekenin holitonta pullosta.

Liiittäisin kuvan, mutta "Lähetetty tiedosto on liian suuri palvelimen käsiteltäväksi." ATK error.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Issekseni olen tällä kertaa, kiitos kysymästä, mutta kivasti porukkaahan täällä on. Live-musiikkia ja kaikkea. Meininki: hyvä.

Heinekenin holitonta pullosta.

Liiittäisin kuvan, mutta "Lähetetty tiedosto on liian suuri palvelimen käsiteltäväksi." ATK error.
Hitto sielhän oli tosiaan se Cyan Kicksin konsertti tänään. Olisin ollut menossa mukana, jos asuisin Mansessa.
 
K

Kiekkokatsoja

Paikassa joka pitäisi olla jokaiselle ihmiselle erityinen. Paikka joka on tavallaan itsestäänselvyys, mutta ei pitäisi. Paikka, joka tulisi olla jokaisen turvapaikka.
Olen kotona.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Keittiön pöydän ääressä. Miksi olisinkaan jossain muualla?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Baarissa. Voin kertoa, että tomaattiolut ei ole hyvää.
Toisaalta applepievodka on.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Cracovia FC:n matsissa.
Ihan hyvä tunnelma kuumana päivänä.
Komeasti lähtee ultra-katsomosta Allez, allez.
Tykkään tästä kehitysmaameiningistä. Katsomossa vedetään kaljaa ja röökiä.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mökillä ihan itsekseni koko viikonlopun. Minusta olisi kyllä voinut tulla ihan hyvin erakko, niin hyvin viihdyn yksinäni. Ehkä sitten joskus, kuka tietää?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kotona terassilla. Täynnä rakkauden mallasta. Katselen horisonttiin ja maalailen taivaanrantaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Johan on ekstaasit tulilla.
Ekstaasi on hyvä tila. Mutta ei hyvä lääke. Siis MDMA. Minä tavoittelen ekstaasia ilman kemikaaleja. No, etanoli sallitaan. Mitäs Valdemar?
 

Outsider

Jäsen
Kotona terassilla. Täynnä rakkauden mallasta. Katselen horisonttiin ja maalailen taivaanrantaa.

Luin ensin, että täynnä rakkauden mailasta, mutta eihän siinäkään tietysti mitään väärää olisi.
Olen samassa paikassa, eli omalla terassillani. Vettä sataa ja keskiolut maistuu paremmalta kuin aikoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös