Missä olet juuri nyt?

  • 251 300
  • 3 225

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Istun risti-istunnassa kammarin lattialla ja kuuntelen musiikkia Jatkoaikaa lueskellen. Mietin että ehkä tästä voisi tai ehkä jopa pitäisi lähteä sänkyyn. Jos nyt ei ihan heti nukkumaan niin kuitenkin rauhoittumaan. Toisaalta en minä kovin levoton ole täällä lattiallakaan.
Joskus, @Iisoppi , toivottavasti näemme sinun koti- ja minun mökkikulmilla. Mutta ei kerrota siitä täällä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Missä olen? Ilmeisesti pahasti, pahasti hukassa, olen keskisessä Lapissa kesämökillä. Päivärutiniin kuuluu aamupuuro, jota (Lue:
lapsellista kiukuttelua) en syö. Gallonan verran ylisokeristakahvia ja hommiin:
Ruohonleikkaamista, viikatteenhuitomista, kaislojenrepimistä, lähdevedenpullottamista, puidenkaatamista, pöllienpilkkomista, suollarämpimistä ja naisväelle nyökkäilyä.
Jos mukana on yli yksi nainen, niin homma menee totaalisesti aivan perseelleen.
Olen ilmeisesti soidein pienille lentäville ja iniseville paskapäille oikea herkkupala, koska muut ovat turvassa ja kaikkien neljän hehtaarin ötökät ovat aina ystävällisesti minun kimpussa. Yksi läpsäys polvensivuun tappoi 14 sääskeä.
Onkohan muilla vastaavia kokemuksia: erittäin taitava hikoilija ja O+ veriryhmä.

Onneksi pian on talvi...
*saatana & hymiö*

Kun oltiin suolla, niin nämä Leidit huusivat keskenään peräperään: ”Witunötökät!”. En saanut edes Googen kautta hyönteislajia tai -lahkoa selviille. Arveluttamaan jäi, ovatko witunötökät saaneet nimensä tavoitteelisen ja ideaalisen asuinympäristön vai poikkeuksellisen ulkonäkönsä perusteella?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen nyt Suomen kapeimmalla kadulla Kitukrännissä ja siis Vanhassa Raumassa. Kiertelen täällä vielä pari tuntia ennen kuim bussl lähtee sitten Turkuun ja sieltä taas Hämeenlinnaan. Illalla olen jo kotona.

Kanniskelen mukanani tuota painavaa retkikassiani joten vauhti on verkkainen ja pidän useita taukoja. Kun en keksinyt paikkaa minne viedäkään tuon laukun täksi ajaksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kotona. Aikamoisessa kankkusessa. Jöpöttää. En oo astunu pirtistä pihalle koko päivänä. Pikku kävelýlenkki ja ehkä vähän loivaria. Borat tulee televiissiosta ehtoolla. Sen vois kattoo taas.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hesessä. Teki mieli sipulirenkaita.

Minäkin olen Turun Hesessä tällä hetkellä. Aikani kuluksi ja bussia odottaessa tänne tulin. Kun ei tässä muutakaan ja teki myös mieli saada jotain pientä suolaista purtavaa.

No pientä purtavaa sainkin sillä otin vain tuollaisen pienen juustohampurilaisen. Rahat ei riittänyt tällä hetkellä muuhun. (toki minulla vielä rahaa hyvin on, mutta saan lisää rahaa käyttötililleni välitystililtä aikaisintaan huomenna)
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mökin pihassa suunnittelen saunan lämmittämistä. Huomenna lähdetään kotiin. Illalla vielä tehdään pizzaa ja rakkautta. Tänään vanhakin jaksaa......
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Valamossa istun penkillä ja odotan että saadaan porukka kasaan niin voidaan lähteä jatkamaan. Osa on vielä vessassa. Ei ole muuten kovin lämmin.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200811-123304~3.png
    Screenshot_20200811-123304~3.png
    281,4 KB · kertaa luettu: 103

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Hailuodon panimon terassilla nauttimassa auringonpaisteessa yhtä pientä olutta. Kyllä maistuukin hyvältä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen Porin keskustassa hotellissa. Täällä olen seuraavat kolme yötä. Huomenna menen Raumalla käymään.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Krunikan paikallisessa. Menin mimmin luokse, mutta kun futisjunnua ei saatu ajoissa nukkumaan, lähdin baariin. Ehtiihän sitä aamullakin. Tosin nyt olen aika humalassa. Toivottavasti mimmi päästää vielä sisään. Vaikka kyllä kaikki tämä pitäisi tietää, kun Nummiksen kanssa alkaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Punaherukkapensaalla keräämässä marjoja. Täällä on aika vilakka ja pitää varmaan pian lähteä sisälle lämmittelemään. Näpit alkaa "huurtua"...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt olen Rauman torilla juomassa kahvia.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Koulussa. Onneksi suuri osa tehtävistä on sähköisessä muodossa, niin pystyy Jatkoaikaa selaamaan opiskelun varjolla:)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Olen kotona huoneessani.

Minä olen grillaamassa kotona. Mutta sullahan on aikaa laittaa viesti "minä ja makuni" topiciin? Itse sen kaivoin esiin ja olin vastannut yli 15 vuotta sitten. Moni asia on muuttunut siinä ajassa.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Vaikutamme olevan melko lailla samaa ikäluokkaa, joten pärjäilemisiä opiskeluihin ja muista lukea palstaa silloin kun matikka ei pure :)

Kiitoksia! Lukion ensimmäinen vuosi alkoi tosiaan keskiviikkona, ja vaikuttaa siltä, että täytyy tunneilla tehdä muutakin kuin lukea Jatkoaikaa, jotta saa edes jonkinlaisia opiskelutuloksia :)
 
K

Kiekkokatsoja

Parhaassa paikassa mitä on, kodissani.
Suosittellen muillekin, että rakentaa kotinsa hyväksi. se on paikka missä elää paljon. Se on muutakin kuin paikka missä nukkua tai syödä, ja joskus vaan olla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kännissä! Kohta ytimessä!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Bussissa. Ei nukuttanut ja piti nousta ylös. Lähdin sitten matkalle kohti asemaa. Sieltä saa ostettua tupakkaa kuitenkin.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Mulla meni ainakin ihan hyvin täällä roikkumisesta huolimatta. Kirjoituksissa äidinkielestä M, historiasta C ja ruotsista plus englannista B. Päättötodistuksen keskiarvo 7,6 ja ylioppilaspuheen pitäminen. Kaikki huipentuu salijuhliin parin viikon kuluttua. Onnea lukiotaipaleelle ja tervetuloa palstalle! Aina hienoa saada tänne nuorta verta.

Kiitos paljon ja onnittelut ylioppilaaksi pääsemisestä!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kotona. Yksin omassa sängyssä. Kävin kusella ja tulin takaisin makoilemaan. Ei tässä vielä kannata ylös nousta.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
@Kaatosade

Kiitos, yritän olla laskematta palstan keskustelutasoa nuoresta iästäni huolimatta. Kyllä eilenkin meinasi alkaa hajottamaan maantiedontunnilla, kun eksyin johonkin vitsiä pukkaa- ketjuun, mutta sain suljettua ketjun ennen kuin tilanne eskaloitui :)

Ja kiitos opiskeluvinkeistä, ne ovat aina tervetulleita!
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kämpän ikkunalaudalla juomassa kaljaa. Jos uutisissa sanotaan, että känninen suomalainen on pudonnut ikkunasta Puolassa, niin se olen sitten minä.
Tuli äsken kutsu turistikierrokselle katsomaan jotain Da Vincin taulua. Eipä voisi tässä tilanteessa vähempää kiinnostaa.
Ehkä kohta suihkun kautta baariin aamiaiselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös