Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Istun sängyllä bokserisillani. Voisi kai sitä kohta aktivoituakin.
Housut jalassa töissä.Istun sängyllä bokserisillani.
Housut jalassa töissä.
Nyt anoppilassa
Mitenkäs Juice lauloikaan?Minibussissa matkalla Hauholle. Odotin hieman isompaa bussia kulkuvälineeksi enkä edes tajunnut heti nousta tämän bussin kyytiin mutta onnekseni bussikuski alkoi huutelemaan minulle että mihin olen menossa? Kun seisoin kuitenkin oikealla laiturilla.
Nyt olen matkalla siis Hauholle. Ihan kaunis pitäjä pitäisi olla kyseessä ja odotuksissa on kaunis kesäinen päivä. Ja tässä bussissa olen ainakln vielä ainut matkustaja joten koronan tatttumisvaaraa tuskin suuremmin on.
Uimarannalla kun täällä on uimakoulu. Ensimmäisenä tuolla vedessä nyt alkeisryhmässä nuorempi tyttäreni. Tuon jälkeen vanhemman vuoro sitten suorittaa jotain uintimerkkejä.
Höpö höpö. Eilen olin järvessä koiran kaa uimassa ja lämmintä oli vesi.Ei taida enää tänä kesänä tulla minulle järvessä uimista lainkaan kun vedet sen verran kylmiä. Hellejaksolla kesäkuun lopussa uin jo tarpeeksi.
Äsken oltiin banskun kanssa uimakoulua seuraamassa. Nyt mökillä välipalaa ja kohta vähän ajelemaan ympäriinsä.
Hyvin pyyhkii??Oikeasti istun vielä pöntöllä, mutta siis astumaisillani ulos.
Ne huilaa että jaksavat sitten pelissä juosta ;)Nyt oon kotona. Hetki sitten kaupassa ja kotimatkalla istuin urheilukentän vierressä penkillä ja katsoin kun jalkapalloilijat seisoskeli reeneissä. Ehkä enemmän ihmettelyketjun aihe, mutta jalkapallo on käsittääkseni peli, jossa pitäisi juosta. Miksei reeneissä juosta?