Missä olet juuri nyt?

  • 250 967
  • 3 225

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Keittiössä... Laitoin juuri perunaveden kiehumaan.
 

Baldrick

Jäsen
Yo, whats poppin hoes!? Meitsi on taas kohta Helsinki-Vantaalla. Laitan kuvan, jotta paikallaolijat osaavat tulla läpsäisemään minun herkullista pyllyäni! Tulkaa moikkaa hei oikeesti, jos ootte mestoilla!

Soiko noista sämpylöistä Rainer Friman - Olen onnellinen?
 

Baldrick

Jäsen
Soiko noista sämpylöistä Rainer Friman - Olen onnellinen?

@abianos Selventänen vielä itseäni, että kyseessä on hakamussuttelua sun ihailtavaan positiivisuuteen liittyen. Itse olin aamulla siellä ja nyt jitänjaapurissa odottamassa jatkolentoa. Jos olisit ollut HKI-Vantaalla aiemmin, niin ehdottomasti olisin tullut tapaamaan!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ravintola Momentossa Karismassa syömässä curry-kanapastaa...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Välimeren rannasta noin 30 m. 33 astetta luvattiin tälle päivälle ja huomiselle 34 astetta. Mitä tässä biitsillä muutakaan kuin kirjoittaa jääkiekkoaiheiselle palstalle. Onneksi su oon jo kotona. En mä jaksa enää lomailla. Toki ti lähden sit Norjaan, mutta se on kolmen päivän pikareissu eikä siellä ole liian kuuma.

Oulussa on hyvä olla. Mulla on hyvä arki. Ei nämä lomat ulkomailla niin säväytä. Ihan jees, mutta ei sen ihmeempää.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yo, whats poppin hoes!? Meitsi on taas kohta Helsinki-Vantaalla. Laitan kuvan, jotta paikallaolijat osaavat tulla läpsäisemään minun herkullista pyllyäni! Tulkaa moikkaa hei oikeesti, jos ootte mestoilla!
Jumalauta miten muhkea etumus. Termospullojako sä piilottelet sun leviksissä?
 

Glove

Jäsen
Kotona istun koneen ääressä. Tekis mieli ostaa isompi näyttö, mutta ei nyt oikein ole varaa semmoiseen. Mennään tällä 21" ainakin veronpalautuksiin asti.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sohvalla makaan. Silitän rakasta kissaani ja televisiossa papattaa Ika Lehkosen haastattelu. Telia on muuten toiminut tänään hyvin, vähän kuten Spinkin veljekset.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen Kemissä. Toisin kuin Spinkin veljekset.
 
K

Kiekkokatsoja

On tullut aika, Abianoksen tuokiokuvan aika. Olen matkalla Hietsuun grillailemaan. Kuvasta näette ulkoasuni, jonka perusteella minut tunnistatte, joten tulkaa paiskaamaan kättä! Jutella en ehdi, sillä näen naisystäväni ja hänen tyttärensä ekaa kertaa puoleeentoista viikkoon ja hänen lempeä kehonsa ja mielensä lämpö tuo minulle enemmän mielihyvää kuin runollinen rupattelu palstaveljien kanssa, joten vaihdetaan vain kuulumiset ja jatketaan paremmalla ajalla juttua vaikka täällä!

E: Hetkinen! Tuumailitte ja aprikoitte miksi ihmeessä pitäisi kättä paiskata. Kerron sen teille. Siksi, koska Abianos on ilo ja Abianos on rakkaus. Juuri siksi.
Tuota, ehkä epäkohteliasta kysyä, mutta kysyn kuitenkin. Ootkohan usein päihteissä, syntymähumala, vaiko muuten ajatuksenjuoksu persoonallinen. Ja tätä en kysynyt ilkeyttäni, vaan olen toisinaan lukenut, mitä kirjoittelet.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Haiseekos paperitehtaat?
Ei onneksi, kiitos kysymästä.

Entinen pomoni (levätköön rauhassa), jota erittäin suuresti arvostan, kysyi taannoin, tiedänkö mitä Kemissä on. Vastasin, hetken pohdittuani, että satama ainakin, mutta täsmällinen vastaus oli "_ei mitään_".

No, on täällä ainakin sentään Chisun ja Ellinooran keikat tänään, todella mukavan rauhallista, raikas meri-ilma sekä aivan ylivoimaisesti hienoin koskaan näkemäni muraali (kuva).
 
K

Kiekkokatsoja

Ei onneksi, kiitos kysymästä.

Entinen pomoni (levätköön rauhassa), jota erittäin suuresti arvostan, kysyi taannoin, tiedänkö mitä Kemissä on. Vastasin, hetken pohdittuani, että satama ainakin, mutta täsmällinen vastaus oli "_ei mitään_".

No, on täällä ainakin sentään Chisun ja Ellinooran keikat tänään, todella mukavan rauhallista, raikas meri-ilma sekä aivan ylivoimaisesti hienoin koskaan näkemäni muraali (kuva).
Okei. Siis jäät sinne lomailemaan. Luulin että olit menossa siitä ohi. Kemi lienee aavistuksen tuntematon kaupunki useille. Läpikulkupaikka niille jotka reissaa pohjoinen-etelä reittejä.
Muraali on kyllä taitavasti tehty. Ehkä mun makuun, jokin muu näkemäni kuva on ns. taitavin. Vaatimattomammistakin pidän. Mutta kiitos hienosta kuvasta.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Okei. Siis jäät sinne lomailemaan. Luulin että olit menossa siitä ohi. Kemi lienee aavistuksen tuntematon kaupunki useille. Läpikulkupaikka niille jotka reissaa pohjoinen-etelä reittejä.
Kemi on siitä hyvä paikka, että sen lävitse kulkee moottoritie, joka nopeuttaa matkaan Haaparantaan - puolelle jossa ruoho on vihreämpää.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Okei. Siis jäät sinne lomailemaan. Luulin että olit menossa siitä ohi. Kemi lienee aavistuksen tuntematon kaupunki useille. Läpikulkupaikka niille jotka reissaa pohjoinen-etelä reittejä.
Muraali on kyllä taitavasti tehty. Ehkä mun makuun, jokin muu näkemäni kuva on ns. taitavin. Vaatimattomammistakin pidän. Mutta kiitos hienosta kuvasta.
Olepa hyvä vain!

Jep, näinhän se on. Pohjoisesta olen itse asiassa palaamassa itä-etelä-akselille, ja huomiseen asti lomailen täällä Meri-Lapissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös