Missä olet juuri nyt?

  • 250 873
  • 3 223

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Juon kaljaa loppuunmyydyn IC-junan käytävällä. Toki, kun on 30 vuotta jo näiden maa saanut harrastaa kapitalismia, niin kaikille halukkaille myydään lippuja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt istutaan melko tyhjässä junavaunussa, kun ollaan pöndellä. Konduktööri tuli sanomaan älä siinä istu, vaunussa on nyt tilaa.

On muuten todella mukava penkki, mutta menikö tämä paremmaksi.

Nyt sitten kuunnellaan teinien kikatusta ja niiden valitsemaa musiikkia, kun eihän niillä mitään kuulokkeita porukassa ole.

Pitäisikö laittaa GNR tai Pekka Myllykoski. Mitähän sitten tapahtuisi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Makoilen oman kämpän sohvalla ja katson televisiosta naisten jalkapallon mm-kisojen ottelua: Ranska - Etelä-Korea.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Myllykoski. Minulla oli Ranskassa asuessani kaksi kokoelmalevyä mukana eli Juicen ja Freukkareitten.

Vastustajalla on YouTube, silloin kai minullakin, kun on paluu tulevaisuuteen.

Junan näyttö näyttää 22.10.2099. Kellon aika, lämpötila ja nopeus näyttää melko oikeilta. Aurinko laski, niin ei näe mitä pääteasemalla odottaa.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sohvalla tuoppi kädessä. Halvempaa, kuin baarissa. Ja huomenna iltavuoro, pakko ottaa vain pari.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kämpillä, sängyllä makoilemassa. Iso kylpyamme on, sitä pitää kokeilla.

Ihan tässä ytimessä ja monenlaista terassia näytti olevan täynnä meluavaa porukkaa. Ainakin tänään on liian vanha sellaisiin.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Haaveissani olen kaukana. Nyt olen lähiössä päissäni kuuntelemassa Melrosea.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Töissä. Eipä montaa asiakasta ole tänään käynyt. Lienevät kaikki jossain terassilla tai rannalla tai muussa tylsässä paikassa. Yhtään en ite haluais olla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Metrossa. Vanhempia pitäis moikata ja faijalla on taas joku projekti menossa mihin ei enää kädet eikä voimat riitä. Ihan mielelläni toki jeesin, jos edes vähän saa takaisin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pihallani aurinkotuolissa, kuten tälläisillä säillä on tapanani oleskella. Kolmisen tuntia tässä jo röhnätellyt kalja seuranani. Tällä hetkellä maistelen kylmäsavulageria, ja ihan kelvollista onpi. Hieman liikaa vain juoma kerkeää lämmetä, ennenkuin pohja löytyy.

Aamupäivästä jaksoi vielä pihalla vähän puuhastella auton pesun ja hyötykasvien istuttelun merkeissä. Kasvihuoneeseen piti vettäkin kannella, kun vesiletku ei yllä tuonne asti.

Kohta saunaan, niin kerkeää löylytellä ennen kuin alkavat potkimaan palloa. Vastankin tein. Itse en niinkään tykkää itseäni ruoskia tuolla, mutta löylyveteen kun tuota liottelee, niin on kyllä niin kesäinen tuoksu kiukaalle heitettäessä kuin voi vain olla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ruotsissa, Tranemossa. 60 km Jönköpingistä etelään. Istun ison omakotitalon yläkerran terassilla, lasissa Famous Grousea ja katselen pimeähköä yötä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oletko onnellisempi, kuin Suomessa?
Ei voi verrata. Juuri nyt olen melko onnellinen, mutta saattaisin olla Suomessa ihan yhtä onnellinen. No, parin päivän päästä olen kotona taas.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei voi verrata. Juuri nyt olen melko onnellinen, mutta saattaisin olla Suomessa ihan yhtä onnellinen. No, parin päivän päästä olen kotona taas.
No joo oli pakko kysyä muuten vaan. Itse en ole ikinä käynyt Ruotsissa, ellei ruotsinlaivaa lasketa.

Olen kotona, omassa huoneessani ja omassa sängyssäni.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Rengastehtaalla?
En ollut. Kävin kyllä silläkin tehtaalla. Se oli tiistai. Olivat ottamassa 900 m pitkään tehtaaseensa töihin. Oli se rekryukko JYPin kannattaja. Puhuttiin Kärpistäkin. Mutta perjantaina tuli tieto, että tehtaalta saa moni kenkää. Eikä sinne ketään otettukaan. Menin sitten patjatehtaalle. En koenukkujaksi, mutta ruokatunneille rakensin itselleni patjoista seinällisen ja katollisen majan, jonne ei valo tunkeutunut. Vettä ja näkkileipää aina söin 10 minuutissa, sitten nukkumaan. Ruotsalaiset vasta ottivat ensipuraisuaan Kallen mätitahnalla koristelluista leivistään, kun minä jo painuin majaani ottamaan tirsat.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös