No oon oikeesti kännissä. Mut se ei kai ole sijainti. Oon siis TampereellaMissasit junttimaisinta mitä tiedät ketjun.
No oon oikeesti kännissä. Mut se ei kai ole sijainti. Oon siis TampereellaMissasit junttimaisinta mitä tiedät ketjun.
Olitko sinäkin juhlimassa koulun loppumista?Olen kahtaalla, keittiössäni ja krapulassa.
En ollut missään enkä juhlinut mitään. Ei minun ryyppäämiseni ole juhlimista, se on vain ryyppäämistä. Useimmiten kotona ja yksin, joskus vaimon kanssa. Ei mitään sosiaalista, ei mitään ilakointia. Kuuppa vaan sekaisin niin äkkiä kuin mahdollista. Pakoon pahaa maailmaa.Olitko sinäkin juhlimassa koulun loppumista?
Periaatteessa sä et voi olla noin kahtaalla. Krapula on yleensä ihmisessä, eikä ihminen krapulassa. Jos krapulalle soittas ja kysys, et missä oot, nii se vois sanoo, et ihmisessä. Ihmiselle sen sijaan soittaessa "missä oot", et voi sanoa, että krapulassa. Eihän se kerro mitään konkreettista.
Kerro terveisiä Paskan pormestarille Tino Riemschneiderille. Hieno paikka, hieno kylä. Muistan aina ensi vierailuni ja kauniin Lenan.Paskalla
Paskalla
Ruokamyrkytystä mestsästämässä?Kiinalaisessa kuppilassa, jolta Evira veisi luvat alta aikayksikön, odottamassa kukkakaali-kananmuna-riisihässäkkääni.
Ruokamyrkytystä mestsästämässä?
Olen Sotkamossa Sotkamo Silverin hopeakaivoksen avaustilaisuudessa keskellä ei mitään. Krapulakin on.
Aijai. Hese on kyllä parempi.Mäkkärissä läskeilemässä synttärien kunniaksi.
1.BKAijai. Hese on kyllä parempi.