Missä olet juuri nyt?

  • 251 204
  • 3 225

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vesijetin päällä. Just ehti ennen pimeää kotirantaan.

Kausi korkattu!

Pimeässä kotisohvalla. Huomenna maaseudulle junalla. Enää pitää tutkia aikatauluja menisikö ennen vain jälkeen Meidän Pelin.

Kausi voi loppua aika lyhyeen, vaikka miten korkkaisi.
 

Glove

Jäsen
Täällä kotona kirjoituspöydän ääressä naputtelen Acerin näppäimistöä. Mutta kohta pitää mennä vessaan, sieltä en kirjoittele.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sohvalla peiton alla suunnittelemassa metsään lähtöä koirien kanssa. Tässä on nyt hyvä olla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaa, sen kun tietäisi... Tuolta olin tulossa... ja tuonne olin menossa... eiku sieltäkö olin tulossa. No paljon täällä kuitenkin puita on. Ahaa, tämähän on metsä.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Nyt kotona, kohta on lähdettävä kauppaan hakemaan kisa/sauna olutta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täällä kotona kirjoituspöydän ääressä naputtelen Acerin näppäimistöä. Mutta kohta pitää mennä vessaan, sieltä en kirjoittele.

Kuka sitä nyt vessasta kirjoittelisi, mutta kaikki lukee.

Kotisohvalla ja tajusin juuri, että laitoin kaikki peitot pesukoneeseen. Finaaliin sitten kuivuvat. Voi sohvalla olla muutenkin, mutta peittojen kanssa on kivempaa. Pubissakin olisi varmaan kivaa,
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olenko nyt sitten uniikki ja voiko kukaan enää lukea viestejäni miettimättä, missä olen sen kirjoittanut?

Ei kai sillä niin väliä ole ja paskantamisen jälkeen menee suihkuun ja tulee mieleen siinä hetken rauhassa tuolle pitää ainakin vastata.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Kotisohvalla peliä. Äsken kävin kyllä kuuntelemssa romanimusiikkia. Aika tiukka on tämän päivän ohjelma, mutta nyt on kotisohvan ja pelin vuoro.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mummotunnelissa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tyytyväisenä omassa huoneessani. Tuli vedettyä kaverin kanssa aiemmin illasta sellanen reipas neljän tunnin pyörälenkki Kannelmäestä Helsinki-Vantaan lentokentän kupeeseen ihailemaan lentokoneita lähietäisyydeltä ja sieltä Tammiston mäkkärin tankkauspisteen kautta takaisin kotio. Liikunta ja kesäinen luonto on ihana yhdistelmä mielelle. Tilasin muuten Double Nacho burgerini kanssa Tropicana-mehun enkä suinkaan limpparia. Hamstrasin viime viikonloppuna Lidlistä noita kokis-tölkkejä pari sixpackia jääkaappiin niin en nyt viitti ihan totaalisesti raiskata hampaitani hiilihapoilla ja sokerilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös