Karkelon tähdessä (entinen Salud). Liian vähän juomaa tuli ostettua kotiin ja rouva ei halunnut meidän Vantaan paikallisiin joten tähän pitskun paikalliseen sitten.
Huvila-teltassa Ride-yhtyeen keikkaa odotellessa. Istumapaikka ja jallulonkero lattialla tuossa, ei kaatunut. Kyllä täällä Helsingissä on kaikkea. Tänään tuli vielä mukavia uutisia Taideyliopiston avoimelta linjalta, joka hyväksyi meikäläisen opiskelemaan 30 op ääni/mediataidetta. Meinasi itku tulla raitiovaunussa kun meilin luin ja vähän tulikin.
Kisapuiston parkkipaikalla juomassa omia. Kaveri eli @Krepo lähti kausikorttijonoon ja jätti minut tähän tuhoamaan helvetin pahan juomansa (rommi ja puolukkamehu).
Metsässä etsimässä sieniä. Aika hiljaista on. Vähän löytyi kanttarelleja (liite) mutta osa niistä oli palentunut. Muutama mustarousku on näkynyt mutta ei niitä yksinään viitsi ottaa, tarttis muuta rouskuu kaveriksi.
Ja kyllä tämä reissu menee lähinnä ulkoilun kannalta. Tärkeintä olisi kuitenkin ettei eksyttäisi. Olen tässä metsässä käynyt usein mutta ensi kertaa olen itsekseni. Tai on mies mukana mutta hänestä nyt ei hirveästi ole apua suunnistuksessa... Kaikella rakkaudella mutta hän on aika toivoton (tuntemattomassa) metsässä. Pitää seurata että "selkä" näkyy. Nyt hän näyttää istuvan yhden kannon päällä tyhjentämässä saappaita roskista.
Karpaloita keräämässä läheisellä suolla. Lähdettiin yhden likan kanssa katsomaan karpaloita kun hän ei niitä ole koskaan nähnyt (luonnossa) saatikka kerännyt.
On kyllä ihana ilma. Aurinko paistaa eikä ole liian kylmä. Ja karpaloita on paikoitellen. Eka kerta minulle tällä suolla karpalossa...
Kisapuiston parkkipaikan kupeessa nautin huurteista auringonpaisteessa. Halli tullee olemaan lähes täysi, joten mielummin lähdin liikenteeseen pyörällä, kuin autolla. Kelikin on niin upea, että heitin pienen pyöräily lenkin, ja nyt pieni palkinto tuosta.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy