Missä olet juuri nyt?

  • 272 574
  • 3 352
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mulla on ma-ke töistä vapaata joten tulinpa pyörähtämään kantabaariini.
 

Liitteet

  • IMG_20240812_233724.jpg
    IMG_20240812_233724.jpg
    759,4 KB · kertaa luettu: 114

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mökillä vieläkin saunasta jäähyllä. Äiti lähti jo kotiin (eläkeläisellä enemmän menoja kuin minulla) ja jäätiin rouvan kanssa kaksistaan. Aamulla sitten 4 viikon loman jälkeen aamupalaveri klo 9. Ei nyt juuri tällä hetkellä ihan hirveästi nappaisi.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Karkelon tähdessä (entinen Salud). Liian vähän juomaa tuli ostettua kotiin ja rouva ei halunnut meidän Vantaan paikallisiin joten tähän pitskun paikalliseen sitten.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Huvila-teltassa Ride-yhtyeen keikkaa odotellessa. Istumapaikka ja jallulonkero lattialla tuossa, ei kaatunut. Kyllä täällä Helsingissä on kaikkea. Tänään tuli vielä mukavia uutisia Taideyliopiston avoimelta linjalta, joka hyväksyi meikäläisen opiskelemaan 30 op ääni/mediataidetta. Meinasi itku tulla raitiovaunussa kun meilin luin ja vähän tulikin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Puolukoita keräämässä kankaalla. Voisihan näitä enemmänkin olla. Seuraavaksi menen sitten suolle. Jos siellä olisi paremmin.
 

Liitteet

  • IMG_20240829_135340_HDR.jpg
    IMG_20240829_135340_HDR.jpg
    1,2 MB · kertaa luettu: 27

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Mökillä, vietetään vaimon kanssa lomaa patikoiden.
Kohta suunnataan Helvetinjärven kansallispuistoon.

Aika sankka sumu on vielä tuossa järvenselällä. Lämmintä on luvattu päiväksi, sopii oikein hyvin mulle!
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, Martin Janduksen kiintiökakkonen
Asiakkaalla. Koko päivän. Istuskelen ja juon kahvia.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Kotona vittuuntumassa tähän pari päivää kestäneeseen flunssaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös