Missä olet juuri nyt?

  • 275 665
  • 3 379

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Metsässä etsimässä sieniä. Aika hiljaista on. Vähän löytyi kanttarelleja (liite) mutta osa niistä oli palentunut. Muutama mustarousku on näkynyt mutta ei niitä yksinään viitsi ottaa, tarttis muuta rouskuu kaveriksi.

Ja kyllä tämä reissu menee lähinnä ulkoilun kannalta. Tärkeintä olisi kuitenkin ettei eksyttäisi. Olen tässä metsässä käynyt usein mutta ensi kertaa olen itsekseni. Tai on mies mukana mutta hänestä nyt ei hirveästi ole apua suunnistuksessa... Kaikella rakkaudella mutta hän on aika toivoton (tuntemattomassa) metsässä. Pitää seurata että "selkä" näkyy. Nyt hän näyttää istuvan yhden kannon päällä tyhjentämässä saappaita roskista.
 

Liitteet

  • IMG_20240928_152315_HDR.jpg
    IMG_20240928_152315_HDR.jpg
    1,1 MB · kertaa luettu: 31

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Vielä nyt kodin terassilla. Tunnin päästä Kisapuiston pauhussa katsomassa, kun Sport saa kunnon kylvetyksen kotijoukkueelta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Parkanossa. Saunottu on, tässä muutama olut ja sitten päivällä jotain katon korjaamista.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Karpaloita keräämässä läheisellä suolla. Lähdettiin yhden likan kanssa katsomaan karpaloita kun hän ei niitä ole koskaan nähnyt (luonnossa) saatikka kerännyt.

On kyllä ihana ilma. Aurinko paistaa eikä ole liian kylmä. Ja karpaloita on paikoitellen. Eka kerta minulle tällä suolla karpalossa...
 

Liitteet

  • IMG_20241005_152251_HDR~2.jpg
    IMG_20241005_152251_HDR~2.jpg
    1,1 MB · kertaa luettu: 22

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kisapuiston parkkipaikan kupeessa nautin huurteista auringonpaisteessa. Halli tullee olemaan lähes täysi, joten mielummin lähdin liikenteeseen pyörällä, kuin autolla. Kelikin on niin upea, että heitin pienen pyöräily lenkin, ja nyt pieni palkinto tuosta.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Gatorade Centerissä. Turussa pitkästä aikaa.
 

Liitteet

  • 20241005_162009.jpg
    20241005_162009.jpg
    798,2 KB · kertaa luettu: 55

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen Washington D.C.:ssä, Connecticut Avenuella. Kohta pitää lähteä kauppaan ja syömään. Sen jälkeen mahdollisesti katselemaan vielä nähtävyyksiä. 5 yötä täällä Washington D.C:ssä. Sitten 3 yötä Philadelphiassa ja sen jälkeen vielä 3 yötä NYC:ssä.
 

MegaForce

Jäsen
Kotona. Katselen ikkunasta ulos syysmyrsky. Muutama poloinen kävelee kadulla pidellen päähineestään kiinni. Pari uskaltautunut myös lenkille, ja muutama pyöräilijä taistelee myös vastatuuleen.
 

Glove

Jäsen
Työpaikan kahvihuoneessa yritän tyhjentää aivoni ja saada ne samalle taajuudelle tuon tietokoneohjelman kanssa niin, että minun ja ohjelman logiikat sopisi yhteen kun menen takaisin koneelle.
 

MegaForce

Jäsen
Työasioiden vuoksi vierailemassa Lahdessa. Nyt kun virallinen osuus on tehty, niin olen yhdellä Pub Cherissä, vanhassa opiskeluajan kantakapakassa.
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Lapsuuden kodissani sytyttelen tulta pienen lammen rannalla sijaitsevan puusaunan pesään. Täällä hämärässä hiljaisuudessa on hyvä pysähtyä hetkeksi miettimään asioita kuten "miten minulla menee" ja "kuka minä olen".
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pasilassa tsiigamassa, kun Suomi lähettää raketin Marsiin. NASAlta ja Muskilta tulossa näillä näppäimillä tiedote, että eivät tienneet Suomen avaruusohjelman olevan näin paljon heitä edellä.
 

Liitteet

  • IMG_0416.jpeg
    IMG_0416.jpeg
    1,3 MB · kertaa luettu: 22
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös