Missä olet juuri nyt?

  • 252 630
  • 3 226

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Istun himassa koneen äärellä. Potut on kypsymässä liedellä ja maissivihannekset myös. Kohta poromakkarat uuniin. Äsken istuin pihalla saunan päälle ja ensimmäistä kertaa sitten tänne muuton, juttelin naapurin kanssa enemmän kuin pari sanaa. Minä olen Kotkasta ja hän oli käynyt aikoinaan urheilemassa Karhulassa. Pieni on maailma, tai ainakin nyt ihan kiva.
Jokainen tietysti tyylillään, mutta mene ensi kerralla sinne pihasaunaan sisälle. Saatat yllättyä.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaveriani F-35:sta tapaamassa.
 

Liitteet

  • IMG_5674.jpeg
    IMG_5674.jpeg
    300,4 KB · kertaa luettu: 71

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lautalla matkalla Lonnaan. Täällä on sellainen kuhina, että ihan hyvin pystyy omiakin juomia juomaan. Lippuakaan ei kyselty. Suosittelen siis.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mijaksessa suomalaisessa hirsisaunassa. Tai no nyt sen vessassa paskalla.
Paskallaolopäivitykset ovat aina viihdyttäviä.

Ex-appiukko olisi voinut tehdä ihan ylittämättömän paskallaolopäivityksen, jos olisi käyttänyt somea. Hän aina muisti korostaa, että on käynyt Paraguayssa paskalla.

Lentojen välissä siis.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kotona, otin juuri pienet tirsat ja ruokana ollut tänään eineshampurilainen mikrossa!! Onneksi on kaliaa.
Olenkin juossut joskus nuoruudessa Karikon lenkkiä niin minulla on tähän varaa!!
 

redpecka

Jäsen
Depiksessä. Ei tuu edes Debi ja kiipeisi puihin. Mummo. Hyvinkää.

Huomaan lietsovani itteäni turhaan surkeempaan gäämökseen kun olisi ehkä alunperin ollut tarvetta. Jotenkin kirjoittamani pessimistiset ja toivottomat maailmankuvaviestit tarttuu ja ruokkii itseään ja alan itsekin ajattelee et nyt on kai huonosti sitten kun olen näköjään näin tuumannut. En tiedä pääseekö tästä loopista millään ulos.

Mutta missä olen huomenna? No en ainakaan missään termospullossa valtameren pojhassa vaan sohvalla jääkaapin vieressä. Siitä se ehkä taas hahmottuu.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Käy Karakterissa syömässä ellei reissun syömiset ole jo lyöty lukkoon.
Ei oo mitään tarkkaa - syödään, kun on nälkä, mutta on kyllä kartoitettu ruokapaikkoja eli tuo on varteenotettava lisäys - kiitos!

PS. Perhana, kun olikin vahvaa tummaa olutta... 9,5%... ... peähän rämpii...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ei oo mitään tarkkaa - syödään, kun on nälkä, mutta on kyllä kartoitettu ruokapaikkoja eli tuo on varteenotettava lisäys - kiitos!

PS. Perhana, kun olikin vahvaa tummaa olutta... 9,5%... ... peähän rämpii...
Kerta se on ensimmäinenkin, kun joku kirjoittaa alkoholin vaikutuksen alaisena Jatkikseen.

Vielä muutama vuosikymmen sitten ajatus Puolasta matkailukohteena ei tuntunut kovinkaan houkuttelevalta, mutta nykyään tilanne on täysin toinen. Kuten niin moni muukin maa, on Puolakin bucket listallani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös