Missä olet juuri nyt?

• 289 096
  • 3 444

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mijaksessa suomalaisessa hirsisaunassa. Tai no nyt sen vessassa paskalla.
Paskallaolopäivitykset ovat aina viihdyttäviä.

Ex-appiukko olisi voinut tehdä ihan ylittämättömän paskallaolopäivityksen, jos olisi käyttänyt somea. Hän aina muisti korostaa, että on käynyt Paraguayssa paskalla.

Lentojen välissä siis.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tässä.

Liitteet

• IMG_0122.jpeg
    IMG_0122.jpeg
    173 KB · kertaa luettu: 134

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kotona, otin juuri pienet tirsat ja ruokana ollut tänään eineshampurilainen mikrossa!! Onneksi on kaliaa.
Olenkin juossut joskus nuoruudessa Karikon lenkkiä niin minulla on tähän varaa!!

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Käy Karakterissa syömässä ellei reissun syömiset ole jo lyöty lukkoon.
Ei oo mitään tarkkaa - syödään, kun on nälkä, mutta on kyllä kartoitettu ruokapaikkoja eli tuo on varteenotettava lisäys - kiitos!

PS. Perhana, kun olikin vahvaa tummaa olutta... 9,5%... ... peähän rämpii...

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ei oo mitään tarkkaa - syödään, kun on nälkä, mutta on kyllä kartoitettu ruokapaikkoja eli tuo on varteenotettava lisäys - kiitos!

PS. Perhana, kun olikin vahvaa tummaa olutta... 9,5%... ... peähän rämpii...
Kerta se on ensimmäinenkin, kun joku kirjoittaa alkoholin vaikutuksen alaisena Jatkikseen.

Vielä muutama vuosikymmen sitten ajatus Puolasta matkailukohteena ei tuntunut kovinkaan houkuttelevalta, mutta nykyään tilanne on täysin toinen. Kuten niin moni muukin maa, on Puolakin bucket listallani.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
....
Vielä muutama vuosikymmen sitten ajatus Puolasta matkailukohteena ei tuntunut kovinkaan houkuttelevalta, mutta nykyään tilanne on täysin toinen. Kuten niin moni muukin maa, on Puolakin bucket listallani.
Tää Krakova on ainakin aivan huippu siisti paikka... kaikin puolin... Ja mikä parasta, täällä ovat turistit ja krakovalaiset ihan sikinsokin joka paikassa, ettei tule sellaista turistikohteen tuntua missään.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seison joen rannalla seuraamassa kun vesseli 5v. onkii. Ollaan oltu täällä jo kohta puoli tuntia. Saaliina kaks särkeä ja yksi ahven. Jaa,täytyy kuulemma lähteä minunkin uittamaan matoa... ;-)
Voi olla tuolle pojalle(kin) ikimuistoisia hetkiä...

Nimittäin... Muistan ihan elävästi, kun olin alle kouluikäisenä kesällä Tampereen mummolassa ja lähdettiin maalle mummon serkun luokse. Siellä eka iltana käytiin hakemassa/tekemässä onkivapa läheisestä vitikosta ja seuraavana päivänä pääsin sitten aitini pikkuserkun (aikuinen mies) valvonnan alla ensin matoja kaivamaan ja lopulta onkimaan läheisestä järvestä kaloja.
Kalaa tuli kohtuullisen mukavasti, joskin paljon irtosi noston aikana, kun olin vähän hätäinen, mutta kaikki tietysti kehuivat vuolaasti saalistani ja kalamiestaitojani.

Tuo mukava kalareissu, siis alle kouluikäisenä tapahtunut, on jäänyt lähtemättömästi mieleeni, kun se oli niin hauskaa ja jännittävää, kun en ollut juurikaan aiemmin päässyt "oikeasti" kalalle...

Glove

Jäsen
Voi olla tuolle pojalle(kin) ikimuistoisia hetkiä...

Nimittäin... Muistan ihan elävästi, kun olin alle kouluikäisenä kesällä Tampereen mummolassa ja lähdettiin maalle mummon serkun luokse. Siellä eka iltana käytiin hakemassa/tekemässä onkivapa läheisestä vitikosta ja seuraavana päivänä pääsin sitten aitini pikkuserkun (aikuinen mies) valvonnan alla ensin matoja kaivamaan ja lopulta onkimaan läheisestä järvestä kaloja.
Kalaa tuli kohtuullisen mukavasti, joskin paljon irtosi noston aikana, kun olin vähän hätäinen, mutta kaikki tietysti kehuivat vuolaasti saalistani ja kalamiestaitojani.

Tuo mukava kalareissu, siis alle kouluikäisenä tapahtunut, on jäänyt lähtemättömästi mieleeni, kun se oli niin hauskaa ja jännittävää, kun en ollut juurikaan aiemmin päässyt "oikeasti" kalalle...
Minäkin kävin poikasena kalassa. Tuli kiintiö täyteen joskus 12-13 v. Isä kun vei minut aina kesälomalla kotipaikalleen, eikä siellä sitten juuri muuta tehty kuin kalastettiin. Sama talvellakin. Reki kelkan perään ja jonnekin tunturijärvelle pilkkimään. Ei ole kiinnostanut sen jälkeen kalastaminen yhtään.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minäkin kävin poikasena kalassa. Tuli kiintiö täyteen joskus 12-13 v. Isä kun vei minut aina kesälomalla kotipaikalleen, eikä siellä sitten juuri muuta tehty kuin kalastettiin. Sama talvellakin. Reki kelkan perään ja jonnekin tunturijärvelle pilkkimään. Ei ole kiinnostanut sen jälkeen kalastaminen yhtään.
Kun olin n. kymmenvuotias, meille rakennettiin mökki tuonne Tampereen seudulle enkä minä enää kesäisin paljoa muuta tehnytkään kuin kalastin ja/tai pulikoin järvessä. Isä hankki pari Abumaticia vapoineen ja venekin oli... ja sehän meille veljeksille riitti pitkään...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy