Banaanikiljuako tuli juotua?Töissä ja lievässä darrassa.
Ihan vaan keskikeppanaa kiskoin paikallisessa. Yksi pitä ottaa, vähän lähti lapasesta.Banaanikiljuako tuli juotua?
Itse kotona tekemässä sekalaisia kotiaskareita.
Kiitos, kiitos.Onnea @heketsu88 (feat. Mainos-Harri)
Luin ensin, että huumetta löylyveteen ja mietin jo, että mitä ainetta sillain käytetään. Sitten luin uudestaan.Saunassa...
On niin hiljaista ja rauhallista. Voin ilmanvaihto humisee ja kius naksuu laiskasti. Vähän huurretta löylyveteen niin avot.
Jotenkin kryptinen viesti - jättää ainakin hieman tulkinnan varaa...Saunassa...
On niin hiljaista ja rauhallista. Voin ilmanvaihto humisee ja kius naksuu laiskasti. Vähän huurretta löylyveteen niin avot.
Tallinnassa, hotellissa yötä. Huomenna laivalla takaisin Helsinkiin illalla. Hotellihuone on vanhassa kaupungissa.
Joo, näköjään rasitus, löylytuoksu ja sauna ei sovi mun lukihäiriölle (tai puhelimelle). Mutta voin yrittää suomentaa jos et tajunnut... ;-)Jotenkin kryptinen viesti - jättää ainakin hieman tulkinnan varaa...
Juu - kyllähän minä tuon ymmärsinkin... yritin taas vain olla hauska omalla kömpelöllä tavallani...Joo, näköjään rasitus, löylytuoksu ja sauna ei sovi mun lukihäiriölle (tai puhelimelle). Mutta voin yrittää suomentaa jos et tajunnut... ;-)
Saunassa...
On niin hiljaista ja rauhallista. Vain ilmanvaihto humisee ja kiuas naksuu laiskasti. Vähän huurretta löylyveteen niin avot.
En tiedä menikö nyt yhtään paremmin mutta yritästä oli kyllä. ;-)
Juu- kyllähän minä ymmärsin että tajusit. Kunhan vitsailin omalla tavallani. ;-)Juu - kyllähän minä tuon ymmärsinkin...