Missä olet juuri nyt?

  • 252 322
  • 3 226

Glove

Jäsen
Töissä syön lounasta. Jauhelihakeittoa, lämmintä sämpylää ja kuppi teetä kaupan päälke. Keittolounas henkilökunnalle 3 €, eli aika halpa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kotona nyt viimein. Ja päivän hyvä tyä tehty. Sokoksen portaissa joku kuuskymppinen alkoholistiämmä tuli rullaportaat alas ryminällä. Autoin prinsessan jaloilleen ja vartijat soitti lanssin. Saatiin se sitten porukalla kyytiin. Teki tolle tuhannen paskana olevalle kyljelle hyvää rehata tollasta vetelää deekua ylös ja koittaa pitää sitä pystyssä. Aiemmin jo kerkesin meneen turvalleni ratikasta poistuessa.

Kyllä, suuntasin suaraan Alkoon. Nyt oon himassa ja hankkiudun humalaan. Vittu. Vähä panettaski, mutta se nyt on eri ketjun asiaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lahden keilahallissa lounaalla. Ei tuo keilapallojen kolina nyt mikään paras taustaääni ole. Mutta ruoka on kyllä hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olemme Czesckulassa. Kuuntelemme Tauskia ja Teuvo Lomania.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olimpa onnekas, kun tänään töitä. Olisi ollut silkkaa kidutusta kuunnella kumpaakaan.
Samoin olen oikein tyytyväinen päätökseeni lähteä matsista suoraan himaan, missä olen muuten vieläkin.
Mutta en enää piakkoin, poistun salille.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Lumitöissä taas vaihteeksi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Samoin olen oikein tyytyväinen päätökseeni lähteä matsista suoraan himaan, missä olen muuten vieläkin.
Mutta en enää piakkoin, poistun salille.
Sali jäi tänään välistä, koska meinaa tosiaan joku tauti painaa päälle. Nukuin jotain 9-10 tuntia. Nyt istun ruokapöydän ääressä maha täynnä, kohta siirryn suihkuun ja kello kaksi iltapäivällä pitää olla työvaatteet yllä töissä. Saas nähdä, mitä työvuorossa tulee.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pub Ikkunassa puniksen ja individualin miitissä korvanneen henkilön kanssa odottelemassa että bussi Poriin lähtee.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Junassa. Hämeenlinnaan taas.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eli HPK-Sport peliin olet selvästikin menossa. Onko @banaaninviljelijä painostanut sinut Kerho-faniksi?
No en, eikä ole. Nyt istun taas junassa, mutta toiseen suuntaan. Toki matkalla asemalta toimistolle näin Hämpton -kyltin missä mainostettiin matsia. Täytyykin katsoa josko joku duunireissu osuisi matsipäivälle. Sitten tuun autolla ja menen matsiin. @banaaninviljelijä
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kotona sohvalla ja yritän ottaa kännykällä kuvia jääkukista. Ei oikein meinaa onnistua. Pitäisi varmaan järkkäri taas kaivaa naftaliinista...
 

Liitteet

  • IMG_20221216_100606~2.jpg
    IMG_20221216_100606~2.jpg
    828,6 KB · kertaa luettu: 61
  • IMG_20221216_100005~2.jpg
    IMG_20221216_100005~2.jpg
    625,8 KB · kertaa luettu: 60
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös