Missä olet juuri nyt?

  • 252 737
  • 3 226

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olisit nyt ilmiantanut itsesi ennakkoon. Olisit päässyt tapaamaan ihan oikeita kouvolalaisia, eikä pelkästään tällaisia Helsingissä asuvia hasbeen-kouvolalaisia.
Mulla oli seurana ihan aito kouvolalainen. Tai Korialta tuo väittää edelleen olevansa, mutta samaa pitäjää ne on.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulla oli seurana ihan aito kouvolalainen. Tai Korialta tuo väittää edelleen olevansa, mutta samaa pitäjää ne on.
Juu ei Koria käy ollenkaan. Eri pitäjää olivat ennen. Jos olisit tullut sinne E1:n hulinoihin, olisit nähnyt ihan oikeita kouvolalaisia. Ne oikeesti asuu siellä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kurssilla treenaamassa InDesignin käyttöä. Oikeasti olisin mieluummin juomassa olutta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Junassa. Jossain välillä Lappee-Pasila.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tuhkatkin pesästä.
Ensin viedään rahaa tuovat venäläiset kaupoista, sitten Fazerin tehdas. Taantumaa kohti mennään täällä kaakossa.

Onneksi menestyvää jääkiekko joukkuetta ei kukaan voi pois viedä, kun sellaista ei ole ollutkaan.

Kotisohvalla istuskelen ja pohdin lähtisikö jenkkifutispodcastin pituiselle kävelylenkille.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ensin viedään rahaa tuovat venäläiset kaupoista, sitten Fazerin tehdas. Taantumaa kohti mennään täällä kaakossa.

Onneksi menestyvää jääkiekko joukkuetta ei kukaan voi pois viedä, kun sellaista ei ole ollutkaan.

Kotisohvalla istuskelen ja pohdin lähtisikö jenkkifutispodcastin pituiselle kävelylenkille.
Kävelylenkki on aina hyvästä. Podcastkin, mutta en mä jenkkifutissellaisen voimalla menisi. Meitä on moneen junaan. Mä en tällä kertaa jäänyt asemalle.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Syvällä vihollisalueella eli Lappeenrannassa Pikku Petessä. Ja KooKoon paita päällä. Odotan paikalle ihmiskilpeäni @Krepo ’a.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Syvällä vihollisalueella eli Lappeenrannassa Pikku Petessä. Ja KooKoon paita päällä. Odotan paikalle ihmiskilpeäni @Krepo ’a.
Ensin tuli tyhmä kysymys mieleen, eli mitä hittoa teet Lappeessa? Sitten tuli tymä olo. Lähes "Aivot, mitä nyt vittua taas" -kamaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Junttien onnelassa, Marmariksessa, viimestä päivää. Päätä särkee ja heikottaa. Ei oo taas tullu vissiin syätyä tarpeeks tärpätin määrään suhteutettuna.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ensin tuli tyhmä kysymys mieleen, eli mitä hittoa teet Lappeessa? Sitten tuli tymä olo. Lähes "Aivot, mitä nyt vittua taas" -kamaa.
Ääh, ei mitään, ymmärrän ettet niin seuraa näitä pelejä, kun Töölön Vesa pelaa muissa sarjoissa.

Tänään on siis derbypäivä. @Krepo johdattaa minut suoraan suden suuhun, tämä voi kyllä olla ansa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ääh, ei mitään, ymmärrän ettet niin seuraa näitä pelejä, kun Töölön Vesa pelaa muissa sarjoissa.

Tänään on siis derbypäivä. @Krepo johdattaa minut suoraan suden suuhun, tämä voi kyllä olla ansa.
TööVehän ei pelaa koko lajia. Mä jotenkin yritän päästä vähitellen mukaan liigatouhuun. Mutta on se vaikeaa ilman seuraa. Toi naapuri on ollut koko ajan tuollainen salarakas.

Toki tuohon koheloonkin menetin mielenkiinnon jokunen vuosi sitten.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pikku Peten terassilla, mukana veli @Krepo. Kesä ei ole ohi Lappeenrannassa!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Leprassa kännissä. Voitto huumaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Junassa matkalla Tampereelle. Ilahduttavan paljon näkyy muitakin oikeita värejä eli keltamustaa. Joku vaahtosammuttimen kokoinen SaiPa paidassa katseli vähän hölmistyneenä minua kun vastaan tuli.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sumulaaksossa KooKoo-lounaalla. Katselen ruokailun lomassa KooKoota aamujäillä, kuten monet muutkin duunarit täällä. Olen lähes ainoa, jolla ei ole haalaria.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Sumulaaksossa KooKoo-lounaalla. Katselen ruokailun lomassa KooKoota aamujäillä, kuten monet muutkin duunarit täällä. Olen lähes ainoa, jolla ei ole haalaria.
Ota konjakkiryyppy, varmuuden vuoksi, ettet joudu haalareihin...

Kaveri aikanaan suunnittelutoimiston palkkalistoilla oli yhden Pohjolan Voiman vanhemman insinöörin kanssa tarkastamassa jonkun työmaan edistymistä ja totesi insinööreille, että konjakki haisee. Insinööri vastasi hieman närkästyneenä tähän:
- Se on kuule meikäläisenkin pakko haista työmaalla konjakille, muutenhan ne työntävät lapion kouraan!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös