Kuortin ABC:llä on itse asiassa yllättävän kelvolliset ruuat noin niinku ABC:n ruuaksi. Verrattuna esim. Kuopion Pitkälahden ABC:n ruokiin. Jännä sinänsä että niissäkin on eroja, vaikka samanlaista linjastopaskaa käytännössä ovat niin silti Kuortin ruoka kyllä maistuu omaan suuhuni paremmalta.Kuortin ABC:llä syömässä maanteiden paskinta ruokaa
Minä olen taasen sängyssä ja mietin mihin aikaan pitäisi laittaa kello soimaan että ehtisi tehdä lumitöitä tarpeeksi ennen töihin lähtöä. Ja jos ei tarvikaan tehdä lumitöitä että pääsee tielle niin mitä sitten puuhaan aamulla, katson telkkaria ehkä.Makaan sohvalla suunnitellen huomisia lumitöitä.
En nyt ihan warmaksi sano, mutta luulisin että Kerhon.Just tässä kotiutunut, mutta aikaisemmin tänään olin mm. Mommilassa Kanta-Hämeessä. Onkohan Pelsun vai Kerhon seutua?
Näyttäis nimittäin olevan kokolailla yhtä pitkästi matkaa Lahiin ja Hämptöniin.En nyt ihan warmaksi sano, mutta luulisin että Kerhon.
Olen töissä. Kakalla
Ei jaksa, himassa on Netflix ja pari olutta.Karaokebaari Erottajassa tyttöjen kans ja selvinpäin tietty. Moikatkaa, jos tuutte! Harmaa Benchin t-paita ja kaks blondia seurassa.
Olen autossa matkalla kotiin. Äsken olin heittämässä frisbeegolffia. Kotona katson jääkiekkoa ja menen varmaan ensimmäisellä erätauolla nukkumaan.Olen kotona, omassa huoneessa, tuolilla läppärin ääressä. Tosin illan aikana tulen olemaan myös keittiössä ja saunassa.