Missä olet juuri nyt?

  • 249 324
  • 3 205

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kaarinassa ja pikkusisko juoksentelee ympäriinsä. Häiritsee potkupallon katsomista.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kotona istun sohvan nurkassa ja jalispeli on telkkarista auki. Mietin että menisikö liveseurantaan suoltamaan juttuja mutta peli ehtikin loppua.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oli se pitkä lento, mutta olen ollut maissa jo muutaman tunnin.
Kai lentokeli kuitenkin jatkuu? Itse kotouduin jalkapallokentältä. Ja sori vaan @mjr en pelaa Venäjän joukkueessa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vantaan kaupungintalolla, kellarikerroksissa. Missäköhän muut kokoukseen osallistuvat ovat?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Omassa linnassa, kuninkaan valtaistuimella ja valmistaudun illan keikkaan. Stallions Of The Hghway vetää Turussa, Streetbar 95:ssa klo 22 eteenpäin kovan shown. Niin, siis Saxon tribuutti on tuo ja aina perkeleen kova. Ei nykynuoret tosin edes tiedä tätä bändiä mutta me vanhat hevarit kyllä muistamme. Eli siis nyt kotona, illalla synneissä.
 

Rossifumi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Istun sohvalla maalaiskylässä Thaimaassa lähellä Phon Charoenin kaupunkia, juon Leo soodavettä ja odotan että joku vaimon sukulaisista toisi kaljaa
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen junassa matkalla Bielefeldistä Hannoveriin. Oli ihan ex tempore idea lähteä käymään Hannoverissa, kun Saksan peliin on vielä niin monta tuntia. Jos sitä ehtisi takaisin Bielefeldiin katsomaan Saksan peliä jossain baarissa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kotisohvalla ja Netflixistä leffa Dunkirk on juuri loppumaisillaan. Sen jälkeen kattelen kolme futispeliä ja paikkaa en vaihda.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mökillä ylensyöneenä. Olihan hyvää lihaa, halloumia, salaattia ja uusia pottuja. Kohta mansikoita jäätelön kera ja kaffetta sekä aika-ajot. Saunaa, kortinpeluuta ja sitten tietenkin Ruotsi-Saksa. Heja Sverige!
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Katselen Härmän Toto76-raveja, F1:n aika-ajoja ja MM-futista eurooppalaisessa miljoonakaupungissa, jossa juhannusta ei vietetä millään lailla. Kaljaa ja punaviiniä on enemmän kuin tarpeeksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Omalla terassilla juomassa louhisaarenjuomaa ja lukemassa Nuotion Anopinhammasta. Aurinko paistaa.
 

Ralph

Jäsen
Mersingin bussiasemalla. Edelleen kolmatta tuntia bussin lähtöön. Bussiasemakuolemaa tai jotain vastaavaa vissiin tässä odotan.

Olisi pitänyt ostaa lippu siihen aiempaan bussiin, mutta päätin pelata varman päälle. Turhaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mökillä. Radio iskelmästä kuuluu musaa, koirat nukkuu lattialla, vaimo katsoo jotain rikossarjaa yle areenasta ja mä teen itselleni drinksuja. Tämmöstä tää on. Ei mitään niin ihmeellistä, mutta kuitenkin ihan kivaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Helsingissä Luonnontieteellisessä museossa olen. Täällä on ihan hiton paljon lapsiperheitä ja äänet ahdistaa minua. Menen varmaan kohta Kiasmaan. Tällä hetkellä katson kun (täytetty) sapelihammaskissa ajaa takaa (täytettyjä) poroja.

Edit. Olen vessassa keräämässä voimia. Melu väsyttää minut kun kärsin aistiyliherkkyydestä. Haluan vielä vähän kierrellä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös