Missä olet juuri nyt?

  • 250 033
  • 3 210

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ystäväni isän hautajaisissa...
 

Liitteet

  • IMG_20230923_114750_HDR.jpg
    IMG_20230923_114750_HDR.jpg
    371,5 KB · kertaa luettu: 71

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Puolentoista tunnin mittaiselta kävelylenkiltä palautumassa oman kodin rauhassa. Koska tykkään kierrellä eri paikoissa, päätin tällä kertaa tehdä lenkin Ilmalan suunnalla. Tihkusade oli ilmeisesti karkottanut suurimman osan ulkoilijoista sisätiloihin, koska vastaan tuli alle kymmenen ihmistä runsaan neljän kilometrin matkalla.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Tyksin acutassa, tyttären kanssa täällä venttailtu kohta kolme tuntia.. kyllä palvelu pelaa!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Myrtsin asemalla matkalla toimistolle hyvässä nousukunnossa. Johdon toimesta meitä kehoitettu käyttämään hyväksi firman hienoja tiloja (iso skriini ja hyvä äänentoisto) joten päätimme kärppäfani työkaverin kanssa viettää tänään lätkäillan siellä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Myrtsin asemalla matkalla toimistolle hyvässä nousukunnossa. Johdon toimesta meitä kehoitettu käyttämään hyväksi firman hienoja tiloja (iso skriini ja hyvä äänentoisto) joten päätimme kärppäfani työkaverin kanssa viettää tänään lätkäillan siellä.
Hienoja työsuhde-etuja teillä. Eikä tarvitse murehtia häiriötekijöistä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Uudessa kodissa. Koti nimekkeellä ensi yö on ensimmäinen täällä. Muutenkaan en monesti täällä ole ollut, vaan naaras on ollut yleensä mun luona.
Naaras. Eukko. Aijai. Hivenen kohteliaampaa ja hellempää ilmaisua toivoisi kuultavan, kun sentään elämänkumppanista on kyse.
Tsemppiä ensimmäiseen yöhön.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Meinasin mennä naisen luokse Töölöön, mutta hän oli äitinsä kanssa viinittelemässä ja aika hyvässä kännissä. Eli ei sitten tungeta, kun ei äitiä vielä sovi näyttää. Ihan hyvältä tuntuu silti, hän on esitellyt minut jonain taidekirjoittajana ja viestinnän ammattilaisena, mikä on ihan oikein, sitähän minä olen. Kyllä tästä hyvä tulee. Nainen on pianisti ja taiteilija, duunissa Sibiksessä ja vähän jopa johtajana. Me sovimme hyvin yhteen, musta tuo mimmin ammatti on tosi makea. Todella kutkuttaa. Nummiksen pitäisi aina olla taiteilijan kanssa, koska Nummis on sitä itsekin. Mutta kyllä tästä makeaa tulee. Varsinkin kun mimmillekin tuntuu kuppi maistuvan. Ehkä voimme viettää taiteiljaelämää.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen nyt Hampurissa. Jossain vaiheessa Sankt Pauliin ja Reeperbahnille. Huomenna matkustan Dortmundiin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hauptmann kuuluukin Saksaan. Olet siis ihan oikeassa paikassa.
Toivottavasti ei ole millään tavalla kytköksissä Bruno Hauptmanniin, hänellä kun oli vapaa-ajallaan hieman ikävää aktiviteettia, joka johti hänet sittemmin sähkötuoliin. Kiisti kyllä loppuun saakka kidnapanneensa Charles Lindberghin lapsen.

Itse aiheeseen: olen kotona.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mökillä rouvan ja kaverini kanssa. Takassa tulet, sauna lämpenemässä ja punkkulasi nenän edessä. Roudasin myös soundbarin ja subbarin tänne niin musa soi. Elämä on joskus kivaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös