Missä mennään?

  • 53 977
  • 231

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Ilveksen alkukausi on sujunut melko mollivoittoisissa merkeissä. Pisteitä ei ole plakkariin kertynyt odotetulla tavalla ja joukkueen esityksetkin ovat olleet yksittäisiä väläyksiä lukuunottamatta heikkoja.

Onko syytä huoleen? Onko Kari Eloranta tippunut ajan hermolta valmennuksensa kanssa? Onko joukkue rakennettu väärin?

Vai onko sittenkin vielä aikaista reagoida voimakkaasti?

Antakaa mielipiteitä Ilves-toverit.
 

Mr.Bungle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & muut kissaeläimet
Jos pelistä tapetaan tunne, ei voi odottaa liikoja. Se viimeinen tarvittava rutistus jää aina puuttumaan.
Pelaillaan vaan, vältellään negatiivisia tunteita ja ennen kaikkea ollaan hyviä häviäjiä. Resepti saattaa toimia jos laji on shakki, mutta jääkiekossa?

Pirin konsepti kusee. Viimeistään katsojaluvut sen paljastavat. Joukkue kaipaa yhtä hampaatonta kanukkia kentälle ja tulisieluista valmentajaa aitioon. Valmentajaa joka saa pelaajat vihaamaan häviötä ja pelaamaan illasta toiseen edes taitojensa edellyttämällä tasolla.

Kännissähän mä tätä kirjoittelen, mutta kuitenkin...
 

Laudo

Jäsen
No joukkue on koottu kohtuullisesti. Puolustushan toki on vain hädin tuskin heikkoa liigan keskitasoa. Fakta on se että paljon huonommallakin porukalla voidaan pelata hyvää kiekkoa. Kotietuun vielä mahdollisuuksia, mutta paljon täytyy tapahtua ennen kuin joukkueesta tulee kiekollisesti hallitseva ja voittava. Mutta mikäs minä olen sanomaan sillä olen yhtä persereikä kuin kaikki muutkin.
 

raisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicäns
Mr.Bungle kirjoitti:
Jos pelistä tapetaan tunne, ei voi odottaa liikoja. Se viimeinen tarvittava rutistus jää aina puuttumaan.
Pelaillaan vaan, vältellään negatiivisia tunteita ja ennen kaikkea ollaan hyviä häviäjiä. Resepti saattaa toimia jos laji on shakki, mutta jääkiekossa?

Pirin konsepti kusee. Viimeistään katsojaluvut sen paljastavat. Joukkue kaipaa yhtä hampaatonta kanukkia kentälle ja tulisieluista valmentajaa aitioon. Valmentajaa joka saa pelaajat vihaamaan häviötä ja pelaamaan illasta toiseen edes taitojensa edellyttämällä tasolla.

Kännissähän mä tätä kirjoittelen, mutta kuitenkin...
Täyttä asiaahan sieltä tulee humalatilasta huolimatta.

Joutuukohan muuten Perttu Lindgren Pirin puhutteluun, kun meni tänään ampumaan kiekon maalia kohti vihellyksen jälkeen. Tilanteessa yleensä aina niin rauhallinen Toni Koivunen kävi tökkäämässä Perttua maamariin, joka otti vaan tyynesti iskun vastaan, niin kuin kunnon pyhäkoulupojan kuuluukin. Samanlainen alistuneisuus heijastui koko Ilveksen pelaamisesta.

Edit: Minkähän takia Piri sanoo lähes aina hävityn pelin jälkeen ottavansa tappiosta osan omaan piikkiinsä. Myöntää siis ilmeisesti omat heikkoutensa valmentajana kun ei saa joukkuetta syttymään? Tuota samaa mantraahan se hoki tappioden jälkeen jo Lahdessa valmentaessaan.
 
Viimeksi muokattu:

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Palkataan Raato ja ostetaan Topo, niin kannu nousee keväällä.

EDITtinä, en viitsi pistää uutta viestiä: Myös kiekollisen pakin tarve lienee kaikille selviö. Ilman sellaista meillä ei kyllä ihan oikeasti ole mahdollisuuksia välieriin saati pidemmälle, vaikka hyökkäys hyvä onkin.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Bungle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & muut kissaeläimet
Saku #11 kirjoitti:
Palkataan Raato ja ostetaan Topo, niin kannu nousee keväällä.
Kokeilemisen arvoinen ehdotus, mutta tuskin se sillä vielä lähtee...
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Mr.Bungle kirjoitti:
Kokeilemisen arvoinen ehdotus, mutta tuskin se sillä vielä lähtee...

Ei niin, lisäksi pitää hankkiutua eroon Lauris "ulkomaalaisen pitää olla todellinen vahvistus" Darzinsista.
 

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mr.Bungle kirjoitti:
Pelaillaan vaan, vältellään negatiivisia tunteita ja ennen kaikkea ollaan hyviä häviäjiä. Resepti saattaa toimia jos laji on shakki, mutta jääkiekossa?

Tajuntamme on mitä ilmeisimmin yhtä, sillä juuri tänä aamuna mietin täsmälleen samaa asiaa. Siis sitä, että shakissa tällainen emootiopuolen poissulkeminen olisi tavoiteltavaa, mutta jääkiekossa ei. Hassuja tällaiset yhteensattumat.

Kari Elorannan ideologia on periaatetasolla hieno, mutta ollakseen todella menestyksekäs se vaatisi äärimmäisen tasokkaan pelaajamateriaalin; sellaisen, jollaiseen Ilveksellä ei taida ikipäivänä olla varaa. Ja tämä puolestaan herättää kysymyksen, miksi seurajohdon pitäisi hankkia "ylihyvä" materiaali sen vuoksi, että valmentaja ei oman filosofiansa vuoksi voi ottaa siitä läheskään kaikkea irti?

Kari Eloranta on Ilveksellä töissä. Näin ollen valmentajan oman filosofian toteuttaminen ei saa olla keskeisellä sijalla, jos se selvästi haittaa seuran asettamien lyhyen tai pitkän tähtäimen tavoitteiden toteuttamista. Jos siis Kari Elorannan primääritavoitteena on todistaa koko maailmalle ettei suomalainen jääkiekkojoukkue tarvitse pätkääkään aggressiota voittakseen jääkiekkomestaruuksia, on hän väistämättä hakoteillä. Ilves on suurempi kuin kukaan yksittäinen pelaaja tai valmentaja, eikä sitä siksi saa alistaa yksittäisen henkilön henkilökohtaisen fiksaation välikappaleeksi.

Ehkä olen väärässä, mutta minä uskon että suomalainen jääkiekkokatsoja haluaa nähdä kentällä edes ripauksen tunnetta, ja haluaa nähdä että pelaajat välittävät joukkueestaan eivätkä ole pelkkiä virkamiehiä. Raimo Helminen tuskastui koska välittää siitä miten Ilves kannattajilleen näyttäytyy, ja tämän seurauksena Eloranta syyllistyi järkyttävään ylilyöntiin. Oppivatko nuoret pelurimme nyt sen, ettei joukkueesta saa välittää liiaksi, vaan että kaikkeen pitää suhtautua täysin tunteettomasti jokaisessa mahdollisessa tilanteessa?

Todettakoon tähän väliin, että minä en todellakaan halua Ilveksen menestyvän hinnalla millä hyvänsä. Kaikenlainen pelaajien tahallinen vahingoittaminen tulee aina olla ehdottomasti Ilveksen pelikonseptin ulkopuolella. Haluan vain, että Ilves merkitsisi jotakin pelaajille, että he välittäisivät siitä minkälainen instituutio Ilves on. Jos he välittävät, niin tunteenpurkauksia esiintyy väistämättä joskus. Ei niitä pidä yrittää kytkeä pelistä pois kaiken muun kustannuksella.

Lähiviikot näyttänevät, onko Kari Eloranta ensisijaisesti ajamassa Tampereella omaa asiaansa vai Ilveksen asiaa. Jos Ilveksen, niin Elorannan on oltava valmis tekemään kompromisseja. Nykyisellä tavalla homma ei voi pitkään jatkua.
 

Mr.Bungle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & muut kissaeläimet
dude kirjoitti:
Ei niin, lisäksi pitää hankkiutua eroon Lauris "ulkomaalaisen pitää olla todellinen vahvistus" Darzinsista.
Älä viitsi olla noin jyrkkä. Tuleehan siitä vahvistus kun ensin peluuttaa kauden kakkosketjussa ja ykkösyyveessä. Tosin ei vahvista vielä meitä, mutta ehkä sitten ensi kaudella jotain muuta joukkuetta...
 

Mr.Bungle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & muut kissaeläimet
Slite kirjoitti:
Todettakoon tähän väliin, että minä en todellakaan halua Ilveksen menestyvän hinnalla millä hyvänsä. Kaikenlainen pelaajien tahallinen vahingoittaminen tulee aina olla ehdottomasti Ilveksen pelikonseptin ulkopuolella. Haluan vain, että Ilves merkitsisi jotakin pelaajille, että he välittäisivät siitä minkälainen instituutio Ilves on. Jos he välittävät, niin tunteenpurkauksia esiintyy väistämättä joskus. Ei niitä pidä yrittää kytkeä pelistä pois kaiken muun kustannuksella.
Tässä asiassa olen niin samaa mieltä kuin olla vaan voi. Peliä täytyy pelata tunteella, jolloin pieniä ylilyöntejäkin väistämättä tapahtuu. Mutta tahalliset vahingoittamiset eivät ole koskaan kuuluneet Ilvesläiseen / Tamperelaiseen pelifilosofiaan.
Asia on vain niin yksinkertaista; Jos seuraansa rakastaa ja on siihen oikeasti sitoutunut, häviäminen on aina kestämätöntä. Tämä tunne, häviämisen vihaaminen, pitää olla aina pelatessa läsnä.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jotakin on tehtävä, se on selvä. Vähiin käy vaihtoehdot... jos ei kohta valmennusjohto saa suuntaa kääntymään näillä miehillä, niin sitten on vain jäljellä valmentajien vaihto ja uudet pelaajat. Pahaa pelkään, että jälkimmäisiin ei Ilves-johto ole valmis budjetin pelossa.

Kokemusten perusteella ei olla sisäistetty sitä tosiasiaa, että halvemmaksi tulee rahallinen lisäpanostus joukkueeseen, kuin täydellinen hmv-kiekko, joka kaikenlisäksi tuottaa häviöitä. Vähintään 500-1000 katsojaa vähemmän per peli loppukauden ajan tekee persnettoa varmasti enemmän, kuin valmentajan vaihto tai pari täsmävahvistusta. Jälkimmäisiä kaikenlisäksi voidaan osittain kustantaa sponsorirahoilla, tämäkään ei vaadi kuin pientä luovuutta.

Täydellinen vaihtoehto (ja samalla myös kallein), olisi tietenkin Raato valmentajaksi ja pelaajistoon "hampaaton kanukki" ja "corymurphy")
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Slite kirjoitti:
Lähiviikot näyttänevät, onko Kari Eloranta ensisijaisesti ajamassa Tampereella omaa asiaansa vai Ilveksen asiaa. Jos Ilveksen, niin Elorannan on oltava valmis tekemään kompromisseja. Nykyisellä tavalla homma ei voi pitkään jatkua.

Kari Eloranta on Ilveksessä palkkatyössä. Tottakai hänen pääasiallinen motiivinsa on oman uran edistäminen. Siksi onkin käsittämätöntä, että hän pääsi näinkin vahvasti vaikuttamaan joukkueen kasaamiseen.

Upealtahan se näyttää CV:ssä.
Sain Jyrki Lumpeen lopettamaan ja otin Raimo Helmiseltä C:n rinnasta. Vittu kun olen kova jätkä. Pelillisellä puolella saavutettiin avauskaudella sija 6 (yläkanttiin jipii!).
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Immortal kirjoitti:
Kari Eloranta on Ilveksessä palkkatyössä. Tottakai hänen pääasiallinen motiivinsa on oman uran edistäminen. Siksi onkin käsittämätöntä, että hän pääsi näinkin vahvasti vaikuttamaan joukkueen kasaamiseen.

Mikäli valmentaja ei pääse vahvasti vaikuttamaan joukkueen kasaamiseen, ollaan väistämättä väärällä tiellä.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Immortal kirjoitti:
Kari Eloranta on Ilveksessä palkkatyössä. Tottakai hänen pääasiallinen motiivinsa on oman uran edistäminen. Siksi onkin käsittämätöntä, että hän pääsi näinkin vahvasti vaikuttamaan joukkueen kasaamiseen.

Upealtahan se näyttää CV:ssä.
Sain Jyrki Lumpeen lopettamaan ja otin Raimo Helmiseltä C:n rinnasta. Vittu kun olen kova jätkä. Pelillisellä puolella saavutettiin avauskaudella sija 6 (yläkanttiin jipii!).


Noh noh, eipä nyt lähdetä liikaa kaatamaan yhden miehen niskaan. Lumpeen lopettamisen kanssa Elorannalta tuskin on mitään tekemistä.

Valmentajan täytyy saada vaikuttaa työkaluihinsa lähes 100%:sti, eli joukkuetta kasattaessa on jokaisen pelaajan oltava valmentajan hyväksymä.

Nyt ollaan osittain jumissa, ainakin henkisesti luultavasti myös fyysisesti. Ja osalle pelaajista haetaan vielä paikkaa joukkueen pelitavassa. Samaa se on muillakin.

Darzins vaikuttaa monipuoliselta pelaajalta, jota ei kannata vielä heivata pihalle.

Tunteelle pitää antaa enemmän tilaa ja eiköhän sen Elorantakin pian hyväksy.

Ei paniikkia, vielä.
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
raisu kirjoitti:
Minkähän takia Piri sanoo lähes aina hävityn pelin jälkeen ottavansa tappiosta osan omaan piikkiinsä. Myöntää siis ilmeisesti omat heikkoutensa valmentajana kun ei saa joukkuetta syttymään? Tuota samaa mantraahan se hoki tappioden jälkeen jo Lahdessa valmentaessaan.


Ja hän vielä oikein haluaa korostaa, että osan tappiosta mutta ei kaikkea.

Mitä ihmettä se muka on tarkoittavinaan?

Olen vastuussa.

Kannan vastuuni.

Mutta kannan vastuuni vain siltä osin, minkä itse päätän.

Noin vätysmäistä, selkärangatonta höpinää ei nykypäivänä irtoa edes monelta poliitikolta!
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Muutamia hajahuomioita :

Pelaajat oli yhtä persreikiä kuin minäkin, oli vierailijoiden valmentajan Kari Elorannan mielipide ottelusta.
Hieno mies.

Ja mitä tulee Lumpeen lopettamiseen, niin kyllä siihen jonkinasteinen syy on Kari Elorannalla. Sitä kuinka ratkaiseva osuus Elorannalla oli en tiedä.

Darzinsin potkuilla ei kiirettä ole, sillä rahapussissa tuskin on rahaa niin paljoa jäljellä, että olisi mahdollista hankkia kahta hyvän luokan ulkkia. Toki minuakin vituttaa Sandellin,Anttilan ja Korhosen "darraa" pienempi peliaika.

Ps. Onko asia niin yksiselitteinen, että jos Ilves antaa K.Elorannalle potkut , maksaa seura myöskin palkan sopimuskauden loppuun saakka. Vai katkeaako velvoite esimerkiksi poispotkitun tehdessä uuden sopimuksen jonnekin muualle ? Vai onko sopimuksissa jonkinasteinen irtisanomissopimus, joka määrittäisi "könttäsumman" ?
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Vesa kirjoitti:
Ja mitä tulee Lumpeen lopettamiseen, niin kyllä siihen jonkinasteinen syy on Kari Elorannalla. Sitä kuinka ratkaiseva osuus Elorannalla oli en tiedä.

Mulla on flunssa, niin kyllä siihen jonkinasteinen syy on kolealla ilmalla. Sitä kuinka ratkaiseva osuus kolealla kelillä on olooni en tiedä.
 

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames
Mr.Bungle kirjoitti:
Peliä täytyy pelata tunteella, jolloin pieniä ylilyöntejäkin väistämättä tapahtuu.
Jos tunne lyö yli, niin menetät kapteenin natsasi tai sinut haukutaan televisiossa. Miksi siis Elorannan Ilveksessä tunteet pidetään visusti piilossa? Ja se sama flekmaattisuus tarttuu katsojiin.

Olen itse sen koulukunnan kannattajia, että jääkiekko tarvitsee tervettä aggressiivisyyttä ja tunnetta. Ja tämän takia itse olen sen heiton kannalla, että Summasen Raato tulisi kypsänä ja kokeneena nyt Ilveksen perämiseen.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Jokainen vaihto, minkä Lauris Darzins pelaa Ilveksessä asettaa Juha Hautamaan puheet "ulkomaalaisten pitää olla vahvistuksia" ja Esa Honkalehdon puheet "Poika ja Ilves-projektista" naurunalaiseksi.

Itseasiassa koko projekti on jo naurunalainen. Oli jo silloin, kun Kari Eloranta viime kaudella ilmoitti, että Mestis-pelaajat ovat parempia tuuraajia kuin omat nuoret. Pthyi.

Ideaalitilanteessa päävalmentaja ymmärtää mikä on seuran tavoite ja resurssit sitoutuu niihin ja toimii niiden mukaisesti. Silloin päävalmentajalla on oikeus puuttua pelaajahankintoihin.

Mikäli päävalmentaja ei sitoudu seuran tavoitteisiin, ymmärrä seuran olemassaolevia voimavaroja, sisäistä seuran olemassaolevia ja realistisia resursseja sekä ymmärrä seurakulttuuria, ei ole mitään syytä antaa hänen sekaantua pelaajahankintoihin.

Itseasiassa sellaista valmentajaa ei pitäisi koskaan edes palkata.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Kopteri kirjoitti:
Mulla on flunssa, niin kyllä siihen jonkinasteinen syy on kolealla ilmalla. Sitä kuinka ratkaiseva osuus kolealla kelillä on olooni en tiedä.
Sun asias on sun asioitais.
Jos yrität tällä nollata Eloranta vs Lumme - asettelua, niin kannattaa ottaa "piri-linssit" pois silmiltä. Maailma on karu.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mr.Bungle kirjoitti:
Jos pelistä tapetaan tunne, ei voi odottaa liikoja....
Ei saa siis enää keihästääkkään, kamalaa.

Mr.Bungle kirjoitti:
Pirin konsepti kusee. Viimeistään katsojaluvut sen paljastavat.

Aivan, ei ole kuin vähän yli 6000 katsojaa per peli. Hirveetä

PS. minä kirjoitin tämän selvistä päiten
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Artsi kirjoitti:
Aivan, ei ole kuin vähän yli 6000 katsojaa per peli. Hirveetä

Jep. Yksi paikallispeli ja kasa ilmaislippuja saavat ihmeitä aikaan.
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vesa kirjoitti:
Ps. Onko asia niin yksiselitteinen, että jos Ilves antaa K.Elorannalle potkut , maksaa seura myöskin palkan sopimuskauden loppuun saakka. Vai katkeaako velvoite esimerkiksi poispotkitun tehdessä uuden sopimuksen jonnekin muualle ? Vai onko sopimuksissa jonkinasteinen irtisanomissopimus, joka määrittäisi "könttäsumman" ?

Sopimusasiat eivät ole koskaan yksiselitteisiä, mutta näinhän se mitä ilmeisimmin menee:

Jos Ilves erottaa Elorannan, palkka juoksee vuoden 2008 kevääseen.

Hyvin todennäköistä on se, että kakkosvalmentajan sopimus on sidoksissa ykköseen - eli tämäkin lähtee ja saa palkkansa.

Ilveksen pitää sen jälkeen etsiä hyvin ohuilta markkinoilta uusi päävalmentaja ja tälle soveltuva kakkonen. Ja siinä pelissä projektiluontoisen tehtävän palkkiopyynnöt ovat todella merkittävät.

Tietysti on myös mahdollista, että Piri, joka jo viime kautena, kun oma pelaaja oli syyllistynyt niinkin epäkiekkoilulliseen tekoon kuin vastustajan taklaamiseen, uhkasi lähteä valmentamaan uppopallojoukkuetta, voi tehdä samantyyppisen ratkaisun uudelleen.

Eli siinä tapauksessa kortit jaettaisiin uusiksi:

Piri painuu Honkalehdon puheille ja kertoo, että kun kapteeniasiassa omistajaporras meni ja käveli valmentajakaksikon yli, hän on neuvotellut uudesta diilistä ulkomailla ja lähtee.

Silloinhan nämä palkkakysymykset neuvoteltaisiin uusiksi.

Jälkimmäinen vaihtoehto on kuitenkin äärimmäisen epätodennäköinen, sillä vaikka Piriä nyt potuttaakin, ei miehellä ole suurta kysyntää ja pitkä, hyväpalkkainen sopimus lämmittää perheellistä miestä.
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
HN kirjoitti:
Jos sais pyytää vähän jarrua, veljet ja sisaret. Eloranta ei sentään ole itse Saatana, vaikka vittumaiselta pikku belsebuubilta välillä vaikuttaakin.

Meillä ilvesläisillä on tapana löytää ja yksissä tuumin nimetä Yksi Suuri Syyllinen aina, kun joukkueen menestys ei täytä odotuksiamme. Mälkiä, Hirsimäki, Jalo, Sykora, Lagerstam - siinä syntipukkejamme 2000-luvulta. Kukaan näistä ei enää toimi siinä tehtävässä, jossa oli saadessaan ryöpytyksemme osakseen, mutta onko Ilveksemme menestys yhtään parantunut?

Tämä on Ilves. Missään muussa suomalaisessa urheiluinstituutiossa et kohoa Jumalasta seuraavaksi ja tule kirotuksi matalimpaan paskalaariin yhtä nopeasti kuin Tampereen Ilveksessä. Me, veljet ja sisaret, olemme perhanan impulsiivisia, melkoisia tuuliviirejä ja huomattavan innokkaita selkäänpuukottajia.

Jokaisella valmentajalla on heikkoutensa. Kari Elorannan heikkouksiin lasken itse ainakin lähes olemattoman pelinaikaisen reagoinnin ja penkkivalmennuksen, kyvyttömyyden saada joukkue viritettyä huippuunsa tunnetasolla ja sammakkolausuntoina ilmenevän liiallisen rehellisyyden julkisuudessa.

Elorannalla on myös paljon kiistattomia vahvuuksia valmentajana. Viime kaudella korkeintaan keskinkertaisella materiaalilla esitetty erinomainen peli ja tulokset runkosarjan ensimmäisen neljänneksen jälkeen toimivat tuoreimpina osoituksena näistä vahvuuksista. Toki kauden huipennus jäi pannukakuksi, mistä päästäänkin ehkä taas takaisin edellä lueteltuihin heikkouksiin.

En nyt ihan varma ole siitä, olemmeko me ilvesläiset puukotuskisassa ainoita - tai edes eturivissä.

Kyllähän tätä tapahtuu ihan kaikkialla. Itse asiassa jokaisessa perinteikkäässä organisaatiossa. Ja kaikkialla maailmassa.

Ja mitä pieneen Suomeen tulee, niin hifkiläisetkään eivät ole aina kilttejä omilleen, ja Turkkusessakin on taidettu jo tyystin unohtaa, kuka se Kultasormi olikaan...

Sitä voisi kyllä ihan avoimesti ihmetellä, miten juuri meille sattuukaan vuodesta toiseen näitä sammakkolausuntojen latelijoita.

Sinällään koko loppuosa kirjoituksestasi on silkkaa asiaa.

Ja on myönnettävä, että viime talven pitkä hyvä kausi sai minut uskomaan ja toivomaan tältä kaudelta todella hyvää menestystä. Olihan rosteri jo kesän harjoittelukaudella aivan merkittävästi paremmalla tolalla.

Sinä HN olit elokuussa eri mieltä kanssani. Ja ikävä kyllä sinä olit oikeassa, vaikka et valmennusta suoraan syyttänytkään vaan kirjoitit epämääräisesti ettei organisaatio ole valmis menestykseen.

Silti toistan yhä:

Ilves ei Piriä sano irti.

Ilves tulee vielä nousemaan.
 
Viimeksi muokattu:

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Vesa kirjoitti:
Sun asias on sun asioitais.
Jos yrität tällä nollata Eloranta vs Lumme - asettelua, niin kannattaa ottaa "piri-linssit" pois silmiltä. Maailma on karu.

O.

Mua vaan ihmetyttää, kun kritisoitaessa ketätahansa haetaan "ammuksia" vaikka sitten mistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös