Analyytikko_
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Dunlop kirjoitti:Eäh...pitäs siinä joku "erkkawesterlundi" olla vähä Ramia rahoittamassa, ettei vetele jätkiä turpaan kopissa. Sitten saattas se "meidän päivä" alkaa löytymään.
Mä näkisin, että Samu Kuitunen olisi helvetin hyvä vastapaino Ramille, mutta tuohon Summasen paluuseen en kyllä itse oikein jaksa uskoa. Toisaalta on aivan sama onko meidän vaihtopenkin takana itse paavi, jos sitä sentteriä ei hommata tähän jengiin pikapuoliin. Eilisen pelin kokoonpanoa katsellessa ei tiennyt itkeäkö vai nauraa. Pasi Salonen nelosen keskellä ja Lasse Korhonen kolmosen laidassa, ei hyvää päivää.
Jos Francis nyt potkitaan pihalle, niin veikkaan, ettei lopputulos tule muuttumaan hirveän paljon ylöspäin, edelleen meiltä löytyy kaksi liigakelpoista kenttää ja muutama kolmosen kelpaava pelaaja, mutta ei nyky-rosterilla haasteta liigan kärkijengejä. Tässä mielessä on pakko antaa pikku synninpäästö myös kaksikolle Francis-Coolen. Ilman uusia pelaajia, voidaan mielestäni jättää vaihdos tekemättä, valmennusta suurempi ongelma on nyt tuossa rosterin vajavuudessa.
Jokereiden ja HIFK:n ero on tällä hetkellä sarjataulukon ohella se, että Jokereissa tiedostettiin rosterin ja maalivahtiosaston vajavaisuus ja asialle tehtiin jotakin. Ja näyttää tehonneen. Meillä itketään paskaa valmennusta ja haaveillaan Ika Lehkosta pelastamaan pöhöttynyt HIFK kriisiltä, mutta samalla ummistetaan silmät täysin rosterin vajavaisuuden suhteen. Joko sitä ei tajuta tai sille ei haluta tehdä mitään. Kuka kertoisi, miten broilerin saa parhaiten salakuljetettua Kalpa-peliin?