Missä leffassa sanottu?

• 285 545
  • 2 451
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämä ylempi on Don't Be A Menace To South Central While Drinking Your Juice In The Hood. Wayansin veljesten parodiaversio mainiosta Boyz 'n The Hood -leffasta. Ja näytteleepä heidän siskonsakin tässä.

Kyllä vaan. Ja saihan siinä osansa muutama muukin "gettoleffa".

Baldrick

Jäsen
"XXXXX's art is death. He is about to paint his masterpiece."

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16

Don't mess with us! We're from New York.

- If you ever talk to me like that again, I'm gonna turn your balls into earrings...

Aika odottamattomasti osoittautui City Slickers II: The Legend of Curly's Gold (kaupunki cowboyt II) liian hankalaksi. Ihan katsomisen arvoinen.

-Siihen tulee nimi.
- Harvoin täältä on noin reipas mies maantielle laitettu.
&

-Mersun viimeinen klassikko. Kasi kone. Täydellisesti entisöity. Edellinen omistaja pankkiiri Kulosaaresta. Ajettu vain kesällä.

Paskapuhetta, mutta otan sen silti.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
-Mersun viimeinen klassikko. Kasi kone. Täydellisesti entisöity. Edellinen omistaja pankkiiri Kulosaaresta. Ajettu vain kesällä.

Paskapuhetta, mutta otan sen silti.

Väittiäisin että tämä on Raid-elokuvasta. Muistaakseni ainakin. Hemmetin hauska leffa, pesee Varekset 6-0.

Kukas heitti tällaisia kommentteja ja missä leffassa:

- Over the line!

- You're entering in a world of pain!

- This is what happens, when you fuck a stranger in the ass!

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Väittiäisin että tämä on Raid-elokuvasta. Muistaakseni ainakin. Hemmetin hauska leffa, pesee Varekset 6-0.

Kukas heitti tällaisia kommentteja ja missä leffassa:

- Over the line!

- You're entering in a world of pain!

- This is what happens, when you fuck a stranger in the ass!

John Goodmanin hahmo Walter, ja elokuva Big Lebowski. Suosikkikomediani, ja muutenkin yksi suosikkielokuvistani. Huippua. Fuck it, let's go bowling.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
John Goodmanin hahmo Walter, ja elokuva Big Lebowski. Suosikkikomediani!

No se oli nopea. Taidan pistää ihan liian helppoja kun vastaukset tuntuu putoavan pari minuutin sisään :) Seuraavaa koitan miettiä vähän jostain vaikeammasta rainasta.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Jatketaan suomalaisilla, ja nyt tullee paha. En usko, että tämä aukeaa, kuin hieman varttuneemmille, jos heillekään.

-Valtteri ? Tuu nukkumaan.

OOOALA DA DAA, OOLO DI LOO...

-Sä oot ihan märkä. Varo ettet vilustu.

Minkä khesä kastelee sen dry vodka kuivaa.. Tässä on pitkä thalvi istuttu sisällä, ja hengitetty kuivaa keskuslämmitysilmaa.

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
A: You're a pistol, you're really funny. You're really funny.
B: What do you mean I'm funny?
A: It's funny, you know. It's a good story, it's funny, you're a funny guy.
B: What do you mean, you mean the way I talk? What?
A: It's just, you know. You're just funny, it's... funny, the way you tell the story and everything.
B: Funny how? What's funny about it?
C: ***** no, You got it all wrong.
B: Oh, oh, *******. He's a big boy, he knows what he said. What did ya say? Funny how?
A: Jus...
B: What?
A: Just... ya know... you're funny.
B: You mean, let me understand this cause, ya know maybe it's me, I'm a little fucked up maybe, but I'm funny how, I mean funny like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh, I'm here to fuckin' amuse you? What do you mean funny, funny how? How am I funny?
A: Just... you know, how you tell the story, what?
B: No, no, I don't know, you said it. How do I know? You said I'm funny. How the fuck am I funny, what the fuck is so funny about me? Tell me, tell me what's funny!
A: Get the fuck out of here, *****!
B: Ya motherfucker! I almost had him, I almost had him. Ya stuttering prick ya. *******, was he shaking? I wonder about you sometimes, *****. You may fold under questioning.

-

A: I suppose you know, Bob, if I ever see you again I'm just going to start shooting and figure it was self-defense.

-

A: My God. I haven't been fucked like that since grade school.

Baldrick

Jäsen
A: It's just, you know. You're just funny, it's... funny, the way you tell the story and everything.
B: Oh, oh, *******. He's a big boy, he knows what he said. What did ya say? Funny how?
B: You mean, let me understand this cause, ya know maybe it's me, I'm a little fucked up maybe, but I'm funny how, I mean funny like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh, I'm here to fuckin' amuse you? What do you mean funny, funny how? How am I funny?
B: No, no, I don't know, you said it. How do I know? You said I'm funny. How the fuck am I funny, what the fuck is so funny about me? Tell me, tell me what's funny!
B: Ya motherfucker! I almost had him, I almost had him. Ya stuttering prick ya. *******, was he shaking? I wonder about you sometimes, *****. You may fold under questioning.

Goodfellas. Tunnistin jo "you're a funny guy"-kohdasta.

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL

Mafiaveljet. Siinä Joe Pesci hiukan vedättää Liottaa..

Baldrick

Jäsen
"XXXXX's art is death. He is about to paint his masterpiece."

Eikö sytytä? No annetaan helpotusta.

A: ... I just don't know what to do. What are you gonna do?
B: What I do best. I'm gonna kill 'em. Anyone that was involved. Anybody who profited from it. Anybody who opens their eyes at me.
A: You kill 'em all.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet

B: What I do best. I'm gonna kill 'em. Anyone that was involved. Anybody who profited from it. Anybody who opens their eyes at me.
Olisko Natural Born Killers?

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Creasy aka Denzel Washington leffassa Koston liekki, Man on fire.

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat

Ilmeisen suosittu leffa jatkiksen lukijoiden keskuudessa koska tämä on ehkä kolmas kerta kun sen repliikkejä arvuutellaan :) Eli kyseessä on tietenkin Man on fire.

Viimeksi muokattu:

Baldrick

Jäsen
No rupeshan niitä ropisemaan! Eli Denzel Washingtonin, Christopher Walkenin ja Dakota Fanningin tähdittämänä Man On Fire (Koston liekki). On muuten melkosen eeppinen leffa ja yksi parhaista leffoista mitä on tehty, siis ainakin minun mielestäni.

Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
Todennäköisesti liian helppo ja luultavasti jo täällä ollutkin, mutta laitetaan kuitenkin:
"Anyone who runs, is a VC. Anyone who stands still, is a well-disciplined VC!"

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Todennäköisesti liian helppo ja luultavasti jo täällä ollutkin, mutta laitetaan kuitenkin:
"Anyone who runs, is a VC. Anyone who stands still, is a well-disciplined VC!"

Full metal jacket. Kaveri ampuu helikopterista kaikkea mikä liikkuu.

Jatketaas vähän uudemmalla.

"Guess the only thing missing is Alice Cooper."
"Well, she should be our guest, nonetheless!"

"What is your age?"
"Fifteen."
"Fifteen, and no husband? You must put those child-bearing hips to good use, lest your womb shrivel up and die."

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Jatketaan suomalaisilla, ja nyt tullee paha. En usko, että tämä aukeaa, kuin hieman varttuneemmille, jos heillekään.

-Valtteri ? Tuu nukkumaan.

OOOALA DA DAA, OOLO DI LOO...

-Sä oot ihan märkä. Varo ettet vilustu.

Minkä khesä kastelee sen dry vodka kuivaa.. Tässä on pitkä thalvi istuttu sisällä, ja hengitetty kuivaa keskuslämmitysilmaa.

Dry vodka lause on Lampaansyöjissä ainakin. Leo Lastumäki sanailee.

Viimeksi muokattu:

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
X: BEEP BEEP Richie! They ALL float down here. When you're down here with us, you'll float too!

-

X: Now listen to me, all of you. You are all condemned men. We keep you alive to serve this ship. So row well, and live.

-

Tämän jos joku tietää niin hattu päästä. Arvostan itse elokuvan top-10 listalla maailmassa, mutta jotkut ei pidä ollenkaan. Loistava leffa mielestäni:

A: What are you going to do with the money?
B: Have the car painted.
A: Guiseppe will do that for 25 dollars.
B: Then tell him to wax it too.

b: ...So, between Mamma, Roberto and Alfredo, we yell and scream at each other all day long. Except for Angelica, she just cries. And then finally, we all end up kissing. Can you explain that to me? Because *that's* what love is all about. It's a pain in the ass, but it keeps us together.

C: What's it feel like when you dive?
D: It's a feeling of slipping without falling. The hardest thing is when you're at the bottom.
C: Why?
D: 'Cause you have to find a good reason to come back up... and I have a hard time finding one.

Baldrick

Jäsen
"Guess the only thing missing is Alice Cooper."
"Well, she should be our guest, nonetheless!"

"What is your age?"
"Fifteen."
"Fifteen, and no husband? You must put those child-bearing hips to good use, lest your womb shrivel up and die."

Dark Shadows. Varsinkin Alice Cooperista ei voi millään erehtyä jos on leffan nähnyt. Jälkimmäinen sitaatti jäi myös mieleeni. Viihdyttävä elokuva.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
X: BEEP BEEP Richie! They ALL float down here. When you're down here with us, you'll float too!

Se! Ja Pennywise the clown! Nuorempana oli jopa vähän pelottavakin leffa.

PS. Sinner: Cheers, mate!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy