Missä leffassa sanottu?

• 287 124
  • 2 451

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nostellaanpa ketjua tällaisella helpolla?:

He lied to me. Now I can't think of one reason big enough for him to lie about that's small enough not to matter.

Meni nystyrät solmuun kun tämän ensimmäisen kerran kuulin ja varmaan monta minuuttia ohi tästä erinomaisesta ohjaajansa debyyttielokuvasta.

Nick Neim

Jäsen
Nostellaanpa ketjua tällaisella helpolla?:

He lied to me. Now I can't think of one reason big enough for him to lie about that's small enough not to matter.

Meni nystyrät solmuun kun tämän ensimmäisen kerran kuulin ja varmaan monta minuuttia ohi tästä erinomaisesta ohjaajansa debyyttielokuvasta.

The Killer Inside Me? Tuli meinaan katottua muutamat Casey Affleckin leffat tässä vähän aikaa sitten, ja olen lähes satavarma tuon tulleen Affleckin suusta.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
The Killer Inside Me? Tuli meinaan katottua muutamat Casey Affleckin leffat tässä vähän aikaa sitten, ja olen lähes satavarma tuon tulleen Affleckin suusta.

Ei ole tämä leffa.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.

Kiitos vinkistä, nimittäin Casey Affleckista. Nyt rattaat kytkeytyivät päässä oikeanlaisesti. Eiköhän tämän ole väkisinkin oltava Gone Baby Gone, jonka ohjasi Caseyn veli Ben Affleck. Erinomainen rikosdraama, jossa Caseyn esittämä yksityisetsivä selvittelee kadonneen ja kuolleeksi oletetun pikkutytön tapausta. Ben Affleckista on kyllä kehkeytynyt oivallinen elokuvaohjaaja (Gone Baby Gone, The Town, Argo).

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kiitos vinkistä, nimittäin Casey Affleckista. Nyt rattaat kytkeytyivät päässä oikeanlaisesti. Eiköhän tämän ole väkisinkin oltava Gone Baby Gone, jonka ohjasi Caseyn veli Ben Affleck. Erinomainen rikosdraama, jossa Caseyn esittämä yksityisetsivä selvittelee kadonneen ja kuolleeksi oletetun pikkutytön tapausta. Ben Affleckista on kyllä kehkeytynyt oivallinen elokuvaohjaaja (Gone Baby Gone, The Town, Argo).

Tämähän se on. Hieno elokuva, ja hieno ohjaus.

Tämä on muuten ratkaisematta vielä:

Dad: Are you afraid?
[Fenton nods]
Dad: Of who?
Fenton: You
Dad: Only demons should fear me... and you're not a demon are you? The angel said you were. But I can't believe that. I won't. You're my son. And I love you more than my own life. You know what's funny about all this, Fenton? I'm afraid of you.
Sinner jo oikein pähkäilikin, että Bill Paxton on tässä vuoropuhelussa mukana. Annetaan lisävinkkinä vielä sekin, että kuten Gone Baby Gone, myös tämä elokuva on näyttelijänä paremmin tunnetun ohjaajansa debyytti.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Tätäkö ei kukaan tiedä? Leffan nimi liittyy lajiin, jota me kaikki seuraamme.

Heitetään nyt sitten hatusta vaikkapa Goon, vaikka en ole edes nähnyt sitä.

Tuon benicion kiroan helvettiin kysymyksensä kanssa, joka vainoaa minua edelleen. Kohtaus perkele pyörii verkkokalvolla, mutta leffan nimi ei vaan tule. Saatana.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Eikös täällä ole välillä tv-sarjojakin kyselty? Tässä olis yks:

"Life is like a box of chocolates. A cheap, thoughtless, perfunctory gift that nobody ever asks for. Unreturnable, because all you get back in another box of chocolates. You’re stuck with this undefinable whipped-mint crap that you mindlessly wolf down when there’s nothing else left to eat. Sure, once in a while, there’s a peanut butter cup or an English toffee. But they’re gone too fast, the taste is fleeting. So you end up with nothing but broken bits, filled with hardened jelly and teeth-crunching nuts, and if you’re desperate enough to eat those, all you’re got left is... is an empty box, filled with useless, brown paper wrappers."

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tätäkö ei kukaan tiedä? Leffan nimi liittyy lajiin, jota me kaikki seuraamme.

Eikös tää ole Hokkarihemmoista.. (Blades of Glory)

Eikös täällä ole välillä tv-sarjojakin kyselty? Tässä olis yks:

"Life is like a box of chocolates. A cheap, thoughtless, perfunctory gift that nobody ever asks for. Unreturnable, because all you get back in another box of chocolates. You’re stuck with this undefinable whipped-mint crap that you mindlessly wolf down when there’s nothing else left to eat. Sure, once in a while, there’s a peanut butter cup or an English toffee. But they’re gone too fast, the taste is fleeting. So you end up with nothing but broken bits, filled with hardened jelly and teeth-crunching nuts, and if you’re desperate enough to eat those, all you’re got left is... is an empty box, filled with useless, brown paper wrappers."

X-Files, tupakkamies on aina tupakkamies.

Suosikkijoukkue
Caps, Zlatan, Läski-Ovi, Orpik, Tom Wilson
Tämä on muuten ratkaisematta vielä:
Dad: Are you afraid?
[Fenton nods]
Dad: Of who?
Fenton: You
Dad: Only demons should fear me... and you're not a demon are you? The angel said you were. But I can't believe that. I won't. You're my son. And I love you more than my own life. You know what's funny about all this, Fenton? I'm afraid of you

Sinner jo oikein pähkäilikin, että Bill Paxton on tässä vuoropuhelussa mukana. Annetaan lisävinkkinä vielä sekin, että kuten Gone Baby Gone, myös tämä elokuva on näyttelijänä paremmin tunnetun ohjaajansa debyytti.

Noilla vinkeillä annettuna tämä ei voi olla mikään muu kuin Frailty (Paxton siinä ainakin oli, taisi myös ohjata kyseisen leffan)?

Laitetaanpa omasta suosikkileffasta tälläinen lause :

What's this day of rest shit? What's this bullshit? I don't fuckin' care! It don't matter to Jesus. But you're not foolin' me, man. You might fool the fucks in the league office, but you don't fool Jesus. This bush league psyche-out stuff. Laughable, man - ha ha! I would have fucked you in the ass Saturday. I fuck you in the ass next Wednesday instead. Wooo! You got a date Wednesday, baby!

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Noilla vinkeillä annettuna tämä ei voi olla mikään muu kuin Frailty (Paxton siinä ainakin oli, taisi myös ohjata kyseisen leffan)?

Jumalalle kiitos. Suomenkielinen nimi (,joka yllättäen pomppasi päähän heti tuon vastauksen nähtyäni) taisi olla Pahan kosketus.
What's this day of rest shit? What's this bullshit? I don't fuckin' care! It don't matter to Jesus. But you're not foolin' me, man. You might fool the fucks in the league office, but you don't fool Jesus. This bush league psyche-out stuff. Laughable, man - ha ha! I would have fucked you in the ass Saturday. I fuck you in the ass next Wednesday instead. Wooo! You got a date Wednesday, baby!

I dont fucking roll on shabbos... Kyseessä The Big Lebovski. Lostava elokuva.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Tää on kyllä huikea :) Mun mielestä hauskinta tossa on se, että kaveri jonka nimi on Jesus ei lausu sitä tyyliin [hesus], vaan ihan vaan reteästi [dzeesus]. "That's right: nobody fucks with the Jesus" :)

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Paras komedia mitä tiedän. Offtopiccina.

Noh, laitetaan jotain tänne:

Are you gonna slap me in the face with your cock?

Oh, just relax there, Jodie Foster. Your dick wasn't even hard.

Molemmat lainaukset samasta elokuvasta ja saman hahmon sanomisia.

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
1. "God promised Abraham that he would not destroy Sodom if he could find ten righteous men... I have a feeling that for Germany it may come down to one."

2."Look man, you can listen to Jimi but you can't hear him. There's a difference man. Just because you're listening to him doesn't mean you're hearing him."

3. "You take what you know, and then you multiply. Please don't use your dicks. They're too small, and I can't count that high. I don't wanna hear, "400,000 inches."

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
2."Look man, you can listen to Jimi but you can't hear him. There's a difference man. Just because you're listening to him doesn't mean you're hearing him."

Aika kauan on leffan näkemisestä mutta oisko tää White Men Can't Jump? Wesleyn mielestä valkoiset miehet ei tajua Hendrixiä tai jotain?

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
1. "God promised Abraham that he would not destroy Sodom if he could find ten righteous men... I have a feeling that for Germany it may come down to one."

Tämä taisi olla liian vaikea, kyseessä oli Valkyrie.

Aika kauan on leffan näkemisestä mutta oisko tää White Men Can't Jump? Wesleyn mielestä valkoiset miehet ei tajua Hendrixiä tai jotain?

Juuri noin.

Tämä on varmaankin Jarhead eli Merijalkaväen mies.

Jep.

1. "I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader! I mean at the time I was dating a lot."

2. -You seem okay. But him, I don't like how he looks.
-Do you wanna fuck with my partner or do you wanna do business with us? 'Cause I don't give a shit how you think he looks.

3. -What is this new devilry?
-A Balrog. A demon of the ancient world. This foe is beyond any of you. Run!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
3. -What is this new devilry?
-A Balrog. A demon of the ancient world. This foe is beyond any of you. Run!
Sormusten herraahan tämä, vaikken ole elokuvia katsonut niin tiedän.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
2. -You seem okay. But him, I don't like how he looks.
-Do you wanna fuck with my partner or do you wanna do business with us? 'Cause I don't give a shit how you think he looks.

Mielestäni tämä on Scarface.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy