Missä eri kaupunkien putkassa olette yön viettäneet?

  • 17 925
  • 80

Glove

Jäsen
Yhdessäkään putkassa en ole yötä ollut. Kemin putkassa kävin hetken aikaa, mutta sekin oli väärä hälytys.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En missään. Mitä järkeä on mennä putkaan yöksi? Hotellissa tai omassa kodissa on paljon mukavampaa, tai vaikka jossain kaverin luona. Jos siis on kavereita, tai oma koti, tai varaa olla hotellissa. Jos ei oo noista mitään, ni sit kai vois mennä putkaankin yöks. Tai junan alle.
Onko sulla lapsia. No silloin kun ei ollut, yhtäkään, niin mitään mielipidettä lapsista oli turha sanoa. Ole nyt ainakin yksi yö putkassa ennen kuin tulet tänne heiluttelemaan heiluvia. Putkassa ei kukaan valvota eikä kuse naamallesi, putka voi olla ystäväsi!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä on se ketju, jossa välillä muutaman sidukan ottanut Veeti voi päteä ja sanoa, että meinasin joutua putkaan kun olin hiprakassa mutta se kiltti poliisisetä sanoi että mene kuitenkin kotiisi, kun isäsi on paikkakunnan suurimman työllistäjän osastopäällikkö.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Olen viettänyt yhden yön putkassa lukkojen takana Keuruulla, joka on nykyisin kaupunki.
Se oli tosin varuskunnan putka, mutta kai nämäkin lasketaan.
Syynä oli häiriön tuottaminen komppaniassa, kotiutuspäivän kynnyksellä.
Minä selvisin kuin koira veräjästä, ei arvonalennusta, ei palveluksen pidennystä, ei mitään.
Mekastajakaverini sen sijaan sai kai poistumiskieltoa vai oliko muutaman tunnin yypeetä, joka tapauksessa tämä kessu jäi vuorokauden loppuun asti kassulle, kun me muut lähdimme siviiliin klo 12.00.
Minua hieman nolotti, mietin hetken solidaarisuuden osoitusta eli jäämistä seuraksi, mutta sitten tulin järkiini.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olisin varmasti joutunut armeijassa putkaan koko ajan, mutta enpä joutunut koska olin kaukaa viisas ja läheltä hyvän näköinen ja ajoissa hommasin hullun paperit. Siellä ne bändikaveritkin hikoili metässä kesän 92 ja mie istuskelin terasseilla kippaamassa kylmää lonkeroa. Päättelin, että jos kerran sota ei yhtä miestä kaipaa niin tuskin rauhakaan kaipaa. Voin hyvin mielin pitää välivuotta ja dokata sossun rahoja ja käydä välillä panemassa basistin muijaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös