Missä eri kaupunkien putkassa olette yön viettäneet?

  • 17 925
  • 80

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Noita tavallisia muista edes, mutta kai noi runditkin lasketaan messiin, kun "putkana" toimii? Nuppulinnastahan se alkoi, siitä sitten Hämeeseen, Riksuun, Konnulle, Kakolaan, Vantaalle ja Saramäkeen. Long road, been there, done that and got the scars to prove it...

Eedith: Niin ja tietysti Anneksessa mäen päällä.
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Pasilassa olen yhden yön viettänyt omien hölmöilyjeni seurauksena. Siistiä oli. Vielä hienompaa oli viettää kaksi yötä Playa del Inglesin poliisivankilassa.
Pasilan keikka oli sentään omaa ansiota, mutta Espanjan selliin pääsin ihan yrittämättä.
Vituttaa vieläkin.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Mää näytinki keskisormea, ihan muuten vaan, Porin poliisille ja ne kuljetti mut, ihan muuten vaan, putkaan yöksi.
 
Mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa.

Tarkoitit toki poliiseja? Eipä sillä, välillä on tullut itsekin härnättyä putkareissun arvoisesti ja naurettua perästä eikö oikein kasetti kestä juntti.

Parasta koskaan oli sakkolapun repiminen nuijan edessä ja räkänen nauru kun otteella heitti maijan perään. "Vituttaako?" :D :D
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy myöntää, että en ole ikinä ollut putkassa. En ole käynyt edes ketään hakemasta putkasta. Kerran olen tehnyt rikosilmoituksen poliisiasemalla, mutta sen lähemmäs putkaa en ole päässyt. Pitäis kyllä varmaan kokeilla romanialainen putka - aihetta olis kyllä varmaan jo ollut, mutta eivät ole saaneet kiinni.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täytyy myöntää, että en ole ikinä ollut putkassa.
Minä olen ollut muutamassa putkassa mutta yhtään yötä en ole koskaan niissä viettänyt. Nastolan (ex-kunta) putkassa käväisin silloin kun entisen poliisiaseman tilalla oli eläinlääkärin vastaanotto. Laittoivat jopa oven kiinni "säppiin asti" ja uhkasivat jättää sinne. No pois pääsin. Lahden oikeustalon putkassa käytiin sukuhistorian kurssilla kun käytiin tutustumassa oikeustalon arkistoon. Lahden kaupungintalolla on ravintolan pöytiä vanhoissa putkissa jotka ovat niiiltä ajoilta kun poliisiasema oli vielä kaupungintalon yhteydessä. Kyllä tiedän että ei tällaisia pikavisiittejä (vanhoihin) putkiin kysytty mutta tuota lähemmäksi putkayötä en ole päässyt...
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En missään. Mitä järkeä on mennä putkaan yöksi? Hotellissa tai omassa kodissa on paljon mukavampaa, tai vaikka jossain kaverin luona. Jos siis on kavereita, tai oma koti, tai varaa olla hotellissa. Jos ei oo noista mitään, ni sit kai vois mennä putkaankin yöks. Tai junan alle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En muistaakseni oo yöpynyt kun Sorilla. Sitäkin useammin, tosin. Karut huaneet ja tyly henkilökunta. 1/5.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En missään. Mitä järkeä on mennä putkaan yöksi? Hotellissa tai omassa kodissa on paljon mukavampaa, tai vaikka jossain kaverin luona. Jos siis on kavereita, tai oma koti, tai varaa olla hotellissa. Jos ei oo noista mitään, ni sit kai vois mennä putkaankin yöks. Tai junan alle.

Olen samaa mieltä.

Viestinne tuo mieleen @pettter in ihmettelyn siitä, miksi ihmiset käyvät töissä, eivätkö kaikki voi renttuilla isin rahoilla. Ja jo Ranskan kuningatar oudosteli, miksei jengi syö kakkua.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
En missään. Mitä järkeä on mennä putkaan yöksi? Hotellissa tai omassa kodissa on paljon mukavampaa, tai vaikka jossain kaverin luona. Jos siis on kavereita, tai oma koti, tai varaa olla hotellissa. Jos ei oo noista mitään, ni sit kai vois mennä putkaankin yöks. Tai junan alle.
Vaikkakin olen kokenut itäkeskuksen putkat ja jonkun toisenkin, niin hotellin vuode voittaa tosiaan putkapatjat. Kuopiossa olin aikanaan joutumassa pahnoille, mutta sanoin etten ehdi, kun aamulla on menoja. Lupasvat viemään hotellille jossa yövyin. Matkalla kuitenkin sain idean Mondeon takapenkillä, jotta voisihan sitä vielä Amarillossa käydä rilluttelemassa ja sinnehhän ne lupasivat viedä. Mitä vielä. Havahduin torin laidalla seisoskelemassa, kun autostaan mut ulostivat. Luulivat varmaan turistiks vaikkakin sitä oikeestaan olinkin. Hetken hämmentyneenä katselin ympärilleni ja koitin avata Mondeon apupuolenovea, joka ei toki auennut, mutta ikkuna aukesi kysyvästi. Sanoin etteihän täällä mitään menoo oo. Viekää mut Amarilloon ja työtänsähän ne käskettynä tekivät eli takasin rattaille sen 300 metriä. Kevytväylää pitkin suoraan ovelle. Kiitos ja kaikkea hyvää toivotukset perään.

Tuo oli palvelua jos jokin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Turussa ja Mikkelissä olen yöpynyt. Se on jännää, etten ole Stadissa koskaan päässyt tällaiseen hotelliin. Voisiko joku suositella jotain?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Turussa ja Mikkelissä olen yöpynyt. Se on jännää, etten ole Stadissa koskaan päässyt tällaiseen hotelliin. Voisiko joku suositella jotain?
Itäkeskuksessa oli ainakin ysärillä hyvä palvelu. Vettä kun ei tullut seinän reiästä ekan eikä kolmannenkaan huoneen seinästä, niin neljänteen tuupattiin huolella sisään. No reiluja olivat, kun sain testata ja tästä neljännestä sai myös sitä vettä seinästä. Aamusta palvelu oli unohtumatonta positiivisella tavalla, mutta ei siitä nyt enempää.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aamusta palvelu oli unohtumatonta positiivisella tavalla, mutta ei siitä nyt enempää.

Sait siis ottaa kännykän, vyön, avaimet, mutta mitä muuta vielä sait?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
En ole koskaan ollut putkassa, pidätettynä tai vangittuna. Nuorempana olisin joutanut useammankin kerran tulla korjatuksi juoppoputkaan, mutta senkin riemun onnistuin aina välttämään. Tampereella oli kerran lähellä. Toisaalta en oikein omista sellaista ominaisuutta että ryhtyisin kännipäissäni haastamaan riitaa, särkemään paikkoja tai muuten hankalaksi. Koetan aina vittuillakin niin hienolla kierteellä että toiset ymmärtävät vasta jälkeenpäin.
Päivitystä liki kahdeksan vuoden takaiseen kirjoitukseeni. En ole edelleenkään viettänyt yötä putkassa, mutta jokunen vuosi takaperin kävin Hämeenlinnan vankilamuseossa. Suosittelen, jos käytte kulmilla. Saman päivän aikana voi lisäksi ottaa tuntumaa myös Tykistömuseoon ja Parolassa sijaitsevaan Panssarimuseoon. Mutta ketjun aiheeseen palatakseni, vankilamuseossa voi tutustua eri aikakausien vankilaolosuhteisiin, kuin myös putka- ja sellikokemuksiin. Ihan voit kävellä koppiin sisään ja fiilistellä. No ei tällä keinoin tietenkään hankita sellaista kredibiliteettiä, jolla olisi mahdollista tarjota haaste palstan putkaveteraaneille, mutta tuntumaa saa kyllä mainiosti. Ja plussana se, että tuolta pääsee kyllä illaksi pois.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Sait siis ottaa kännykän, vyön, avaimet, mutta mitä muuta vielä sait?
En tainnu siihen aikaan vielä kännykkää omistaa. Sain pitää muoviin käärityn männynkaarnapalasen. Sen myi mies joka oli musta kun yö eikä kukaan lyö? Kuulusteluissa sain röökiä ja lopulta tultakin, kun röökin tarjoaja tajusi senkin minulta puuttuvan. Olihan se 14v. sällille kokemus.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En tainnu siihen aikaan vielä kännykkää omistaa. Sain pitää muoviin käärityn männynkaarnapalasen. Sen myi mies joka oli musta kun yö eikä kukaan lyö? Kuulusteluissa sain röökiä ja lopulta tultakin, kun röökin tarjoaja tajusi senkin minulta puuttuvan. Olihan se 14v. sällille kokemus.
Mie taisin olla 15 vee kun ensi kertaa nukuin valtionhotellissa, eli varmaan 1988. Kännyköistä silloin kompaktein oli Mobiran joku salkkumalli, joka maksoi 30 tuhatta markkaa ja painoi 30 kiloa. Minulla, yhdeksäsluokkalaisella, ei silloin sellaista ollut eli en joutunut miettimään kuinka sellaisen putkaan kuljettaisin. Tupakkiaskin ja sytkärin kuljetin, kun tungin maijan takaboksissa istuskellessani alushousuihin. Ajattelin että ei kai ne munia kouri, ja jos kourii, huudan ja syytän seksuaalisesta ahdistelusta. Vitun munankipeät kyttähintit, sormet teinipojan boksereissa...
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Mie taisin olla 15 vee kun ensi kertaa nukuin valtionhotellissa, eli varmaan 1988. Kännyköistä silloin kompaktein oli Mobiran joku salkkumalli, joka maksoi 30 tuhatta markkaa ja painoi 30 kiloa. Minulla, yhdeksäsluokkalaisella, ei silloin sellaista ollut eli en joutunut miettimään kuinka sellaisen putkaan kuljettaisin. Tupakkiaskin ja sytkärin kuljetin, kun tungin maijan takaboksissa istuskellessani alushousuihin. Ajattelin että ei kai ne munia kouri, ja jos kourii, huudan ja syytän seksuaalisesta ahdistelusta. Vitun munankipeät kyttähintit, sormet teinipojan boksereissa...
Vuonna -94 oli kyllä jo toki kännykät pienempiä, muttei mulla kaiketi ollut taikka ainakaan mukana. Kuulustelusta soittelivat kaverin kotia lankanumeroon, kun sen vasikoin. Tuli sitten antamaan alibin ja heille selvisi se etten ole se joksi luulivat. Kolme päivää piti kuulemma kokea itäkeskuksen kuuluisaa pidätysselliä. Ei kuitenkaan tarvinnu. Muistan kun saabin takapenkillä nokkaani kuskin niskatukeen hankasin, kun kutitti niin vitusti ja raudoissa ei pystynyt itteään auttaan. Johonkin muistaakseni Pelikaani nimiseen kuppilaan veivät mut näytille ja siellä pyysin ystävällisesti erästä asiakasta rapsuttamaan nokkaani kaksi konstaapeliä molemminpuolin takanani, niin sain sitten ekaa kertaa nokkaani. Verta ei tullut eikä muutenkaan jälkiseuraamusta. Eikä virkavaltaakaan moinen väkivaltakohtaus silmiensä edessä hetkauttanut. Aika pitkälti yllämainittu lisänä oli tällainen eka putka kokemukseni 14v.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vuonna -94 oli kyllä jo toki kännykät pienempiä, muttei mulla kaiketi ollut taikka ainakaan mukana. Kuulustelusta soittelivat kaverin kotia lankanumeroon, kun sen vasikoin. Tuli sitten antamaan alibin ja heille selvisi se etten ole se joksi luulivat. Kolme päivää piti kuulemma kokea itäkeskuksen kuuluisaa pidätysselliä. Ei kuitenkaan tarvinnu. Muistan kun saabin takapenkillä nokkaani kuskin niskatukeen hankasin, kun kutitti niin vitusti ja raudoissa ei pystynyt itteään auttaan. Johonkin muistaakseni Pelikaani nimiseen kuppilaan veivät mut näytille ja siellä pyysin ystävällisesti erästä asiakasta rapsuttamaan nokkaani kaksi konstaapeliä molemminpuolin takanani, niin sain sitten ekaa kertaa nokkaani. Verta ei tullut eikä muutenkaan jälkiseuraamusta. Eikä virkavaltaakaan moinen väkivaltakohtaus silmiensä edessä hetkauttanut. Aika pitkälti yllämainittu lisänä oli tällainen eka putka kokemukseni 14v.
Olen huomannut että tällaiset tarinat yhdistää ihmisiä. Kapakkapöydissä, ja näköjään täälläkin. Kyllä kunnon putkamuisto saa aina jonkun satunnaisesti tavatun sähköasentaja evp Jarnon, 42, sanomaan että kyllä minäkin olin, ja otatko samanlaisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös