Et ilmeisesti riittävästi. Yksi huonohko peli ja aivan paska...Olen kaikki maysit, tällä ja viime kaudella. Itsellä vihellettynä yli 1000 peliä joten mielrstäni olen nähnyt pelejä tarpeeksi.
Et ilmeisesti riittävästi. Yksi huonohko peli ja aivan paska...Olen kaikki maysit, tällä ja viime kaudella. Itsellä vihellettynä yli 1000 peliä joten mielrstäni olen nähnyt pelejä tarpeeksi.
Ihmekkös suomalaisten tuomarien taso on niin huono.Olen kaikki maysit, tällä ja viime kaudella. Itsellä vihellettynä yli 1000 peliä joten mielrstäni olen nähnyt pelejä tarpeeksi.
Sinne saa itsekkin mennä koittamaan. Pleikkarin takaa on helppo huudellaIhmekkös suomalaisten tuomarien taso on niin huono.
Jämäkkyyttä hentoon pakistoon tuonut ja pelannut kiekollisestikin ainakin mukiinmenevän alkukauden, naurettavaa väittää mitään muuta yhden heikomman pelin jälkeen.Sanoinko jossain kohtaa että aivan paska? Mielestäni kysyin että mitä lisä-arvoa tämä seppä tuo tohon tiimiin. Itsellä kompetenssi riittää matsien puolesta, pleikkarijonnet on erikseen
Sanoinko jossain kohtaa että aivan paska? Mielestäni kysyin että mitä lisä-arvoa tämä seppä tuo tohon tiimiin. Itsellä kompetenssi riittää matsien puolesta, pleikkarijonnet on erikseen
Olen kaikki maysit, tällä ja viime kaudella. Itsellä vihellettynä yli 1000 peliä joten mielrstäni olen nähnyt pelejä tarpeeksi.
Kompetenssi riittää kuitenkin pyyhkimään koko alkukauden suoritukset yhden pelin perusteella.Sanoinko jossain kohtaa että aivan paska? Mielestäni kysyin että mitä lisä-arvoa tämä seppä tuo tohon tiimiin. Itsellä kompetenssi riittää matsien puolesta, pleikkarijonnet on erikseen
Niin siis nyt vaan kyseenalaistin tämän sepän suoritukset, enkä halunnut riitaa haastaa tai provota. Näköjään nyt kun menee hyvin, niin mitään negaa ei saa antaa. No, nämä on mielipiteitä ja life goes on...Tuolla kokemuksella kysyt. Aika kevyt Lukon puolustus on. Vähän järkevämmällä tuomarilinjalla Kukkonen on puolustuksessa myrkkyä vastustajalle. Tänään oli melkoinen linjavalinta.
Tosiaan Kukkonen aika nuori. Kehitystä on tapahtunut ja tulee vielä tapahtumaan. Vanha Lukko olisi varmaan heittänyt johkin muualle, missä lyö sitten läpi. Hyvä näin.
Koitappa itse kirjoittaa vesisateessa pimeässä. Anteeksi vaan opettajalle.No kirjoitusvirheistä päätellen olet nähnyt tarpeeksi tylyttääksesi koko kauden, yhden ottelun perusteella.
Koitappa itse kirjoittaa vesisateessa pimeässä. Anteeksi vaan opettajalle.
Olisin jo ilmoittautunut kurssille, mutta en osaa luistella!Sinne saa itsekkin mennä koittamaan. Pleikkarin takaa on helppo huudella
Kerro nyt mullekkin, että missä kohtaa olen dumannut koko kauden? On tää kumma juttu, että kun jotain kyseenalaistaa, niin ymmärretään mitä halutaan. Luuletko tosiaan, että näin raumalaisena haluaisin mitään muuta kuin menestyvän lukon? Jotain reaaliteettia nyt tähän touhuun.Kompetenssi riittää kuitenkin pyyhkimään koko alkukauden suoritukset yhden pelin perusteella.
Ihan ansaittu paikka kokoonpanossa, tänään jalalla jäljessä pitkän viikon takia.
Ansaittuja oli kakkoset ja niistä varmasti Peksiltä kuulee mut kyllä mä sytyin kun Puljujärven heitti seinälle
Tässä sitten taas asiallinen vastausTuolla kokemuksella kysyt. Aika kevyt Lukon puolustus on. Vähän järkevämmällä tuomarilinjalla Kukkonen on puolustuksessa myrkkyä vastustajalle. Tänään oli melkoinen linjavalinta.
Tosiaan Kukkonen aika nuori. Kehitystä on tapahtunut ja tulee vielä tapahtumaan. Vanha Lukko olisi varmaan heittänyt johkin muualle, missä lyö sitten läpi. Hyvä näin.
No jos voiton ja Kukkosen alkukauden jälkeen pitää tulla kysymään mitä arvoa tämä "sankari" tuo joukkueeseen niin kyllä siinä tuoksuu vahva text tv analyysi ja ehkä 1000 ilmapalloa olet puhaltanut jossain IirolandiassaKerro nyt mullekkin, että missä kohtaa olen dumannut koko kauden? On tää kumma juttu, että kun jotain kyseenalaistaa, niin ymmärretään mitä halutaan. Luuletko tosiaan, että näin raumalaisena haluaisin mitään muuta kuin menestyvän lukon? Jotain reaaliteettia nyt tähän touhuun.
Jaxuhalit sulle. Uusi NHL-peli pukinkonttiin ja taas olet voittaja!No jos voiton ja Kukkosen alkukauden jälkeen pitää tulla kysymään mitä arvoa tämä "sankari" tuo joukkueeseen niin kyllä siinä tuoksuu vahva text tv analyysi ja ehkä 1000 ilmapalloa olet puhaltanut jossain Iirolandiassa
Miska on parantanut ja kehittynyt, mutta onko Lukon tasoisessa joukkueessa todella 6 pelaavan joukossa.