Miska Kukkonen – tulevaisuuden isäntä?

  • 21 479
  • 117

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Olen kaikki maysit, tällä ja viime kaudella. Itsellä vihellettynä yli 1000 peliä joten mielrstäni olen nähnyt pelejä tarpeeksi.
Et ilmeisesti riittävästi. Yksi huonohko peli ja aivan paska...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo, ei tässä nyt ole mitään syytä vetää liikkuvia taakse. Kukkonen on tämän ensimmäisen jakson (alusta maaottelutaukoon) yksi positiivisimmista yllättäjistä. Kerrankos tämmöisiä pelejä tulee, voitto kumminkin otettiin ja kun ei tavaksi tule niin ei mitään pahaa sanottavaa pojasta.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Olen kaikki maysit, tällä ja viime kaudella. Itsellä vihellettynä yli 1000 peliä joten mielrstäni olen nähnyt pelejä tarpeeksi.
Ihmekkös suomalaisten tuomarien taso on niin huono.
 

TradeMeNow

Jäsen
Suosikkijoukkue
90's NHL teams
Sanoinko jossain kohtaa että aivan paska? Mielestäni kysyin että mitä lisä-arvoa tämä seppä tuo tohon tiimiin. Itsellä kompetenssi riittää matsien puolesta, pleikkarijonnet on erikseen
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sanoinko jossain kohtaa että aivan paska? Mielestäni kysyin että mitä lisä-arvoa tämä seppä tuo tohon tiimiin. Itsellä kompetenssi riittää matsien puolesta, pleikkarijonnet on erikseen
Jämäkkyyttä hentoon pakistoon tuonut ja pelannut kiekollisestikin ainakin mukiinmenevän alkukauden, naurettavaa väittää mitään muuta yhden heikomman pelin jälkeen.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sanoinko jossain kohtaa että aivan paska? Mielestäni kysyin että mitä lisä-arvoa tämä seppä tuo tohon tiimiin. Itsellä kompetenssi riittää matsien puolesta, pleikkarijonnet on erikseen

Tuolla kokemuksella kysyt. Aika kevyt Lukon puolustus on. Vähän järkevämmällä tuomarilinjalla Kukkonen on puolustuksessa myrkkyä vastustajalle. Tänään oli melkoinen linjavalinta.

Tosiaan Kukkonen aika nuori. Kehitystä on tapahtunut ja tulee vielä tapahtumaan. Vanha Lukko olisi varmaan heittänyt johkin muualle, missä lyö sitten läpi. Hyvä näin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Olen kaikki maysit, tällä ja viime kaudella. Itsellä vihellettynä yli 1000 peliä joten mielrstäni olen nähnyt pelejä tarpeeksi.

No kirjoitusvirheistä päätellen olet nähnyt tarpeeksi tylyttääksesi koko kauden, yhden ottelun perusteella.
 

Offensiveside

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, La Vecchia Signora
Sanoinko jossain kohtaa että aivan paska? Mielestäni kysyin että mitä lisä-arvoa tämä seppä tuo tohon tiimiin. Itsellä kompetenssi riittää matsien puolesta, pleikkarijonnet on erikseen
Kompetenssi riittää kuitenkin pyyhkimään koko alkukauden suoritukset yhden pelin perusteella.
Ihan ansaittu paikka kokoonpanossa, tänään jalalla jäljessä pitkän viikon takia.
Ansaittuja oli kakkoset ja niistä varmasti Peksiltä kuulee mut kyllä mä sytyin kun Puljujärven heitti seinälle
 

TradeMeNow

Jäsen
Suosikkijoukkue
90's NHL teams
Tuolla kokemuksella kysyt. Aika kevyt Lukon puolustus on. Vähän järkevämmällä tuomarilinjalla Kukkonen on puolustuksessa myrkkyä vastustajalle. Tänään oli melkoinen linjavalinta.

Tosiaan Kukkonen aika nuori. Kehitystä on tapahtunut ja tulee vielä tapahtumaan. Vanha Lukko olisi varmaan heittänyt johkin muualle, missä lyö sitten läpi. Hyvä näin.
Niin siis nyt vaan kyseenalaistin tämän sepän suoritukset, enkä halunnut riitaa haastaa tai provota. Näköjään nyt kun menee hyvin, niin mitään negaa ei saa antaa. No, nämä on mielipiteitä ja life goes on...
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021

TradeMeNow

Jäsen
Suosikkijoukkue
90's NHL teams
Kompetenssi riittää kuitenkin pyyhkimään koko alkukauden suoritukset yhden pelin perusteella.
Ihan ansaittu paikka kokoonpanossa, tänään jalalla jäljessä pitkän viikon takia.
Ansaittuja oli kakkoset ja niistä varmasti Peksiltä kuulee mut kyllä mä sytyin kun Puljujärven heitti seinälle
Kerro nyt mullekkin, että missä kohtaa olen dumannut koko kauden? On tää kumma juttu, että kun jotain kyseenalaistaa, niin ymmärretään mitä halutaan. Luuletko tosiaan, että näin raumalaisena haluaisin mitään muuta kuin menestyvän lukon? Jotain reaaliteettia nyt tähän touhuun.
 

TradeMeNow

Jäsen
Suosikkijoukkue
90's NHL teams
Tuolla kokemuksella kysyt. Aika kevyt Lukon puolustus on. Vähän järkevämmällä tuomarilinjalla Kukkonen on puolustuksessa myrkkyä vastustajalle. Tänään oli melkoinen linjavalinta.

Tosiaan Kukkonen aika nuori. Kehitystä on tapahtunut ja tulee vielä tapahtumaan. Vanha Lukko olisi varmaan heittänyt johkin muualle, missä lyö sitten läpi. Hyvä näin.
Tässä sitten taas asiallinen vastaus
 

Offensiveside

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, La Vecchia Signora
Kerro nyt mullekkin, että missä kohtaa olen dumannut koko kauden? On tää kumma juttu, että kun jotain kyseenalaistaa, niin ymmärretään mitä halutaan. Luuletko tosiaan, että näin raumalaisena haluaisin mitään muuta kuin menestyvän lukon? Jotain reaaliteettia nyt tähän touhuun.
No jos voiton ja Kukkosen alkukauden jälkeen pitää tulla kysymään mitä arvoa tämä "sankari" tuo joukkueeseen niin kyllä siinä tuoksuu vahva text tv analyysi ja ehkä 1000 ilmapalloa olet puhaltanut jossain Iirolandiassa
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Komppaan Tradea tässä kohtaa. Miska on parantanut ja kehittynyt, mutta onko Lukon tasoisessa joukkueessa todella 6 pelaavan joukossa. Runkosarjassa ehkä. Jos verrataan esim. Nemeen tai Heikkiseen, ero on iso.

Pelikäsitys on minusta se suurin haaste. Mukana on edelleen junnumaisia piirteitä. Rajojen hakeminen on taitolaji. Tuokin kehittyy pelaamalla.

En ole Miskaa ulosheittämässä, menee hyvin 7-8 pakkina / tuuraajana, kun mennään kevään koviin peleihin. Siellä pitää rutiinitason olla korkea. Miskan aika tulee kyllä, kunhan nyt pysyisi vaan ehjänä.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olen tällä palstalla ollut varmaan eniten Kukkosta vastaan ja tuonut sen useassa viestissä ilmi.

Mutta nyt on kyllä sanottava, että on yllättänyt kaveri ainakin minut täysin tämän kauden otteilla. Hyvää kamppailupelaamista, mutta ennen kaikkea tuo kiekollinen pelaaminen. Monesti viime kausina kiekko oli Kukkoselle kuin kuuma peruna, mutta Miskastahan on kuoriutunut kiekollisestikin ihan pätevä kaveri! Tämän päivän peli oli toki heikohko, mutta ei se kokonaiskuvaa muuta. Seuraavaa lausetta en ikinä uskonut sanovani tällä palstalla...

Miska kuuluu ehdottomasti Lukon top kuusikkoon tällä hetkellä!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo no jos Heikkiseen tai Nemecekiin verrataan, niin onhan eroa niinkuin yöllä ja päivällä. Varsinkin Heikkiseen.

Mutta sitten taas jos esim. Ville Heinolaan verrataan, niin kyllä mun mielestä Kukkonen paremmin hommansa hoitaa kuin Heinola tällä hetkellä. Ja tykkään kyllä erinomaisen paljon siitä että Heinolakin nämä liigapelinsä pelaa Lukossa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikea tässä kohtaa kautta on sanoa, että ketkä ovat Lukon kuusikossa kauden lopussa, mutta kyllä ainakin mä haluan nähdä mihin tuo Kukkosen kehitys vielä menee. Nuoreksi kaveriksi on alkanut yhtäkkiä näyttää kovalta Liigan peruspakilta. Pelejä ja kokemusta on edelleen vähän taskussa, joten niitä vielä alle niin varmasti se tasaisuuskin löytyy. Eikä tämäkään ilta katastrofi ollut.

Mielestäni Kukkosella on hyvät mahdollisuudet tulla vähän samanlaiseksi pelaajaksi kuin Keaton Ellerby oli Lukossa parhaimmillaan. Isokokoinen pakki, mukava liike ja eka syöttö lapaan. Ei Ellerby välttämättä mitään supermuistikuvaa kaikkiin jättänyt, mutta ei se yleensä peruspakin tarkoitus olekkaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Miska on parantanut ja kehittynyt, mutta onko Lukon tasoisessa joukkueessa todella 6 pelaavan joukossa.

Ei jokainen puolustaja Lukossa voi olla tasoa Klok taikka Saarijärvi ja sitäpaitsi Kukkonen on kyllä ansainnut pelipaikkansa jykevillä ja perusvarmoilla otteillaan. Jos Lukon puolustajia miettii, niin siellä on muuan Ville Heinola pelaaja, jonka pitäisi hakea vauhtia katsomosta, mutta saa olla kokoonpanossa, koska on Ville Heinola.

Jos miettii muita kärkijoukkueita, niin sieltä löytyy pelaavasta kuusikosta mm. Jere Rouhiaista, Taneli Ronkaista, ja Johan Motineita. Ainakin minun Lukkooni 21-vuotias Kukkonen mahtuu noin yksitoista kertaa kymmenestä ennen noita pelaajia. Varsinkin nyt kun kehityskäyrä on pelillisesti selkeästi noususuhdanteessa.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
En minä verkkareitani revi, kunhan Miska pysyy pelillisesti mukana. Nuorten kehittyminen ja seuraaminen on itselle se suurin nautinto (esim. U20-kisat). Jos Miska vuolee keväällä kultaa kokoonpanossa (pelillinen odotusarvo minulle), aina parempi.

Puolustukseen ja kuka pelaa/kuka ei, en ota sen enempää kantaa Miskan ketjussa.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei Kukkonen ihan huonosti pelannut mielestäni. Muutama jäähyistä tuli hiukan heppulisti. Peksi varmasti ripitti Miskan pelin jälkeen niin eiköhän ens pelissää taas homma ole hoidossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös