Mamba kertoo asiat omasta näkövinkkelistään. Voipi olla, että hän näkee Humalojan niin tärkeänä pelaajana, että pelaa erittäin varman päälle paluun suhteen. Toinen vaihtoehto on se, ettei hän nähnyt Humalojalle käyttöä tälle viikolle. En tiedä, kumpi vaihtoehdoista on tosi. Sen tiedän, että Miska on pelikuntoinen.Mamba ei ole riittävän hyvä tietolähde. Vähän lähdekritiikkiä hei!
Tässä olet veli- @McTorso erittäin oikeassa.Disinformaation määrä on ollut turhan suuri.
Mulle jäi epäselväksi että onko Miska pelikunnossa vai ei? Olen lukenut tämän ja edellisen sivun kyllä pariin otteeseen jo.
Mulle jäi epäselväksi että onko Miska pelikunnossa vai ei? Olen lukenut tämän ja edellisen sivun kyllä pariin otteeseen jo.
Mamba kertoo asiat omasta näkövinkkelistään. Voipi olla, että hän näkee Humalojan niin tärkeänä pelaajana, että pelaa erittäin varman päälle paluun suhteen. Toinen vaihtoehto on se, ettei hän nähnyt Humalojalle käyttöä tälle viikolle. En tiedä, kumpi vaihtoehdoista on tosi. Sen tiedän, että Miska on pelikuntoinen.
Tarkoitukseni on ollut kertoa totuudenmukaista ja lohduttavaa tietoa heille, jotka ovat Miskan voinnista huolta kantaneet. Turhan synkkiä kirjoitelmia Miskan kunnosta on ollut ilmoilla. Näin jälkeenpäin voin todeta, että näin sensitiivisen asian tiimoilta ei minun olisi kannattanut keskustelupalstalle avautua. Otan opikseni.
Yleisellä tasolla ihmettelen monien nimimerkkien asennetta tässä keskustelussa. Disinformaation määrä on ollut turhan suuri. Lyttäämisen ja pätemisen tarve on myös ollut keskiössä. Tämä yhteisö ei ole sellainen, jonka kanssa vastaisuudessa jaan saamaani tietoa julkisuusverhon takaa. Ei sillä, että tuollaista tietoa minulle säännöllisesti olisi edes tarjolla.
Mitäs noista. Faktat ei kovinkaan usein haittaa palstalle suoltamista.Jos B on totta, pelaajan edustaman joukkueen päävalmentaja syöttää tiedotusvälineille ja yleisölle täyttä soopaa pelaajan pelikunnosta. (Mitä voittaa tällä ja kuka on vielä enemmän lähipiirillä Miskan pelikuntoa arvioitaessa?!)
Tänäänkin oli työssään kympin arvoinen. Kärpät tarvitsee häntä. Täyttää erinomaisesti paikkansa.Pikkuhiljaa sitä jatkosopimusta kouraan tälle soturille, kiitos! Kammottavaa, mikäli Miska toiseen liigaseuraan siirtyy.
Kyllä on sellainen velikulta, että oksat pois mitä itse ollut taannoin tekemisissä Miskan kansa. Ehdottomasti pitkää pahvia ansaitsee, luo positiivista energiaa koppiin, kuten myös jäällekkin!Miska omalla hymyllään tekee tepposet meille kaikille. Pyhäjärven immeisiä tunnen ja kukaan ei koskaan oo Miskaa maininnut.
On se kova jätkä jumankauta!
Pakko esittää hieman eriävä mielipide tähän asiaan.Miska on klassinen nelosketjun raataja, jolla on yritystä huomattavasti enemmän kuin taitoa.