Onko joku niin väittänyt? Nyt vaan keskusteltiin tästä tilanteesta, jonka olin itse näkemässä paikan päältä. Entä sinä?Siis tuomareihin hävittiin taas?
Onko joku niin väittänyt? Nyt vaan keskusteltiin tästä tilanteesta, jonka olin itse näkemässä paikan päältä. Entä sinä?Siis tuomareihin hävittiin taas?
Paikan päällä olin, mutta ei se nyt tässä auta yhtään. Mondie totesi hyvin. Tuomareille annettiin mahdollisuus viheltää jäähy ja ne vihelsi jäähyn. Tämä on se pointti. No näitä sattuu ja peli on pelattu. Se siitä…Onko joku niin väittänyt? Nyt vaan keskusteltiin tästä tilanteesta, jonka olin itse näkemässä paikan päältä. Entä sinä?
Ristiriitainen pelaaja. Avaa yllättävän hyvin peliä ja taklaa hyvin, mutta välillä säntäilee ja välillä taklaukset ovat rajatapauksia kuten eilen jatkoajalla. Aikaisempi jäähy oli lähinnä nimestä.
No siis sinänsä joo, että peli oli käynnissä.Hölmöjä jäähyjä pari, mutta sentään peliin kuuluvia tilanteita.
No siis sinänsä joo, että peli oli käynnissä.
Mutta kyllähän siihen on ihan validit perustelut, miksei melkein parimetrinen ja yli satakiloinen jööti ota kontaktia pirusti pienempään, ei-laidassa-kiinni-olevaan-vastustajaan laidan lähellä maila edellä. Kun lyö semi-poikittaisella viistosti alaspäin, niin mikä siinä on se odotettu lopputulema? Totta hitossa se pienempi kaveri lentää persiilleen ja luultavasti kohti laitaa.
Siihen on ihan syynsä, miksi Vanhatalokin lopetti tuollaiset temput ensimmäisen kauden jälkeen. Make stupid poikkaris, get stupid jäähys. Kovuudesta tyhmyyteen on matkaa pelottavan vähän. Jos sitäkään.
That being said, nuo vastapalloniitit ovat toistaiseksi olleet useammassa pelissä todella hyviä suorituksia. Ei ole ollut se ainut alin mies tilanteessa, eikä ole jättänyt joukkuetta ihan kuseen nousemalla mihin sattuu niiden aikana.
Lisäksi tosiaan osaa syöttää yllättävän hyvin ja on todella rauhallinen noissa vihellyksenjälkeisissä kahinoissa. Kyllä se eilen hieman hymähdytti, kun piti kahta SaiPan pelaajaa samaan aikaan kiinni ihan kylmänrauhallisesti.
Siinä missä Vanhatalo on vihellysten jälkeen välillä: "MITÄ HELVETTIÄ MÄÄ TAPAN SUT SAATANA", niin Karjalainen on lähinnä: "Noniin. Osny". Kiva nyanssiero.
Samaa mieltä Vanhatalon ja Karjalaisen erosta tuon riehumisen suhteen ja samaa yritin hakea sekavassa tekstissäni. Kyllä sen huomaa, kumpi tietää olevansa liigatasolla jo kova tyyppi fyysisessä pelissä.Näitä tulee kun puolustaa. Karjalainen ja Vanhatalo nyt eivät oikein ole edes samassa tilanteessa. Vanhatalo voi huudella kaikkea, mutta teot ja näytöt vähäiset. Karjalaisen ei tartte huudella, jengi tietää että on aikalailla liigan kovin myllyttäjä tällä hetkellä.
Olet asian ytimessä, näin näin sen itsekin. Hyvin myyty Ville heeeiPetman myi tuon vikan jäähyn tuomareille aivan täysin. Kelailin sitä tuossa muutamat kerrat läpi ja omaan silmään näyttää tältä:
Petman lähtee kaivamaan kiekkoa maalin takaa, lähtee jarruttamaan sekä on kääntämässä itseään hieman takaperin liukuun -> paino varpailla, mikä sitten johtaa siihen, että hän onkin nelinkerroin siellä laidan vieressä. Näyttää myös, että Karjalainen ei vedä sinne kauhealla voimalla, kun lähtee koukistamaan tilanteessa käsiään, kun tulee kontakti vs kädet aivan suorana.
Tai sitten olen täysin väärässä
Täytyy sanoa, että Karjalainen teki itsestään aika pellen, jos oikeasti otti kympin sanomalla "vitun homo".
Samanlainen hetkellinen hermojen menetys kuin Erholtzin mailan käsistä lyönti. Tulee selkärangasta sen enempiä ajattelematta, kun ne hermot palaa. Helppoa tietysti sanoa katsomosta, että pidä poika mölyt mahassa ja kärsi penalttis! Näitä sattuu joskus pelin tiimellyksessä
Jos ei oikeasti verbaalinen lahjakkuus riitä MIHINKÄÄN muuhun kuin tähän yläasteklassikkoon, niin on ihan oikeasti parempi pitää mölyt mahassa ja kärsiä penaltti.Samanlainen hetkellinen hermojen menetys kuin Erholtzin mailan käsistä lyönti. Tulee selkärangasta sen enempiä ajattelematta, kun ne hermot palaa. Helppoa tietysti sanoa katsomosta, että pidä poika mölyt mahassa ja kärsi penalttis! Näitä sattuu joskus pelin tiimellyksessä
Mutta "vitun homo"... Ymmärrän, jos aikuisella ihmisellä tulee selkärangasta esim. vitun pelle, joka voidaan jotenkin yhdistää tuomion arvosteluun, mutta "vitun homo", ei, ei, ei...
Joo en sanonut, että tuollainen huutelu on oikein. Sanoin, vain että sellainen voi lipsahtaa kun hermot menevät. V*ttu on monella suomalaisella se eka sana, mitä sen perään sitten laittaa niin se on sitten tyypistä kiinni. Jos pakko olisi jotain huutaa tuomion jälkeen, niin ehkä sitten v*tun seepra
Eikös se penalti voi vieläkin tulla, vai olisiko jo ilmoitettu kurinpitotoimista.Ymmärrän Karjalaisen kiukun, mutta en sanavalintaa. Vitun homo tuo mieleen yläasteen tarkkisoppilaat. Karjalainen olisi ansainnut tästä muutaman ottelun katsomokomennuksen.
Eikös se penalti voi vieläkin tulla, vai olisiko jo ilmoitettu kurinpitotoimista.
Saihan se joku Lukon pelaajakin rankkua kun huuteli Kalpan Mäenpäätä "vitun Mestishomo"ksi.
Olin just sanomassa, että näköjään siellä pohjosiessakin osataan nää mauttomuudet.Eikös se penalti voi vieläkin tulla, vai olisiko jo ilmoitettu kurinpitotoimista.
Saihan se joku Lukon pelaajakin rankkua kun huuteli Kalpan Mäenpäätä "vitun Mestishomo"ksi.
Oikeaoppinen "vitun homo" huudetaan niin, että ääni murtuu kesken "tun"- tavun ja suorituksessa on mukana myös tuhti ripaus itkua.Jos ei oikeasti verbaalinen lahjakkuus riitä MIHINKÄÄN muuhun kuin tähän yläasteklassikkoon, niin on ihan oikeasti parempi pitää mölyt mahassa ja kärsiä penaltti.
Eiköhän olisi jo saanut pelirangaistuksen jos olisi sanonut noin. Nykyiset tuomarit kestävät niin vähän arvostelua että pelkästä vitustakin olisi voinut tulla.Ymmärrän Karjalaisen kiukun, mutta en sanavalintaa. Vitun homo tuo mieleen yläasteen tarkkisoppilaat. Karjalainen olisi ansainnut tästä muutaman ottelun katsomokomennuksen.