Pieni vilkaisu Buffalon ketjuun riittää.Ei saatana soikoon..
Kerros nyt, mikä se minun mielipiteeni oikein nyt on?
Pieni vilkaisu Buffalon ketjuun riittää.Ei saatana soikoon..
Pieni vilkaisu Buffalon ketjuun riittää.
Dallasin pelejä paljon katsoneena ja kaikki jotka ovat katsoneet voivat todeta, että aika vitun paskat statsit jos lopputulema on se, että Heiskanen tekee joukkeestansa huonomman.En osaa sanoa pelaako Dahlin verrannollisia minuutteja Heiskasen kanssa, mutta suojattuja tai helppoja ne eivät ole olleet lokakuun jälkeen. En millään usko, että se on selittävä tekijä noin suurissa eroissa. Joukkueella on merkitystä, mutta vertaukset keskiarvoihin osoittavat sen, että Dahlin nimenomaan nostaa koko joukkueen keskiarvoa siinä missä Heiskanen laskee.
Ei saatana soikoon..
Tätä juuri ajoin takaa, kun pyysin käyttämään advanced liesin lisäksi myös eye testiä. Potentiaali on asia, mikä pitää nähdä ja ymmärtää. Tilastoniiloilta tämä taito puuttuu. Kokemus ja voima ovat asioita, joista toinen kehittyy vähän kuin itsekseen ja toinen ei ole mitään rakettitiedettä. Kun siellä on pohjalla se loistava luistelu ja peliäly (mitä ei saa kaupan hyllyltä), niin on helppo ennustaa otteiden parantuvan nykyisestä huomattavasti muutaman vuoden sisään. Ja kun se nykytasokin on noine puutteineenkin kohtuullisen korkea, niin onhan tässä melkoinen helmi kehittymässä.On tullut tietysti seurattua suurimman osan Starsin pelejä, alun hapuilun jälkeen Heiskanen on kieltämättä erittäin lupaava ja hyvä, mutta raakile vielä..varsinkin voimapuolellla. Siinä ja monessa muussa asiassa aika tuo varmuuden ja tasaisuuden. Toki nyt jo jäbä on loistava luistelija ja kiekollisena hyvä, ajatellen kun ekaa kautta pelaa.. Mirosta tulee kova jäbä kun kokemusta karttuu.
Kun nyt vihdoista viimein pysähdyit asiaa miettimään, niin oivalsit, että eihän sellaista ole edes esitetty.
Eräs kirjoittaja nimesi sinut aikoinaan mr. Double Standardiksi. Toimii vieläkin, koska olet kärkkäästi taas asettamassa itseäsi muiden yläpuolelle ja alentamassa kanssakirjoittasi.
Heiskanen pääsee heti ensimmäisellä kaudellaan myös NHL-tähdistöhöntsän makuun. Onnea valinnasta. Veikkaan että Heiskasella on tässä 3 vs 3 formaatissa hauskaa. Muut valitut suomalaiset: Aho, Rantanen ja Rinne. Laine varamiehenä jos joku Centralin valituista hyökkääjistä joutuu jättämään viikonlopun väliin.
Taisi saada Miro 500k bonusta kun valittiin tähdistöön tulokaskaudellaan. Ei paha tili.Miro the Hero, meidän SuperHessu. Parasta on, että olen itse katsomassa tähdistöhöntsää San Josessa.
Miron maalit:
Heiskanen out-waits Blackwood to give the Stars a lead, 2-1 - Streamable
2019-01-03 05-43-39 - Streamable
Bonuksena pieni maalin estäminen:
Miro making sure the Stars contain the lead - Streamable
Jännitin suoraa lähetystä (DAL-NJ) yöllä ja kun Miro teki tuon toisen maalinsa niin pääsi spontaani nauru. Ei tuossa kundissa ole mitään järkeä.
Vähän ohi aiheen, mutta monesko päivä tämä tapahtuma nyt olikaan? Vieläköhän sais lippuja?Miro the Hero, meidän SuperHessu. Parasta on, että olen itse katsomassa tähdistöhöntsää San Josessa.
Ja jotenkin koomisuutta lisää vielä se että herran hammasrivistö on kanssa semmonen että se kuuluisa hampaaton kanukkikin olisi kateellinen. Radulovin kohdalla se tietysti voi johtua enemmän Pepsin juomisesta kuin kumin syömisestä.Jotenkin sympaattista, kun Radulovin kaltainen mulkun miehen maineessa oleva venäläisstara loikkii kuin pikkupoika, kun suomitulokas painaa rystyllä yläpeltiin.
Mjaa, mitä nyt NHL:ää katsonut, niin Radulov vaikuttaa aika hienolta tiimikaverilta. Aina helvetin iloinen ja energinen kun omille tulee onnistumisia ja painaa helvetisti duunia.Jotenkin sympaattista, kun Radulovin kaltainen mulkun miehen maineessa oleva venäläisstara loikkii kuin pikkupoika, kun suomitulokas painaa rystyllä yläpeltiin.
Mjaa, mitä nyt NHL:ää katsonut, niin Radulov vaikuttaa aika hienolta tiimikaverilta. Aina helvetin iloinen ja energinen kun omille tulee onnistumisia ja painaa helvetisti duunia.